topics over verkeers-terrorisme

freewheeler

Die hard MF'er
11 apr 2004
407
1
Op dit forum wordt verschrikkelijk vaak geklaagd over het gedrag van koekblikkers en andere gevaarlijke idioten. Zelf maak ik niet zoveel negatiefs mee. Steeds meer automobilisten geven je de ruimte in de file, en daar waar eens een foutje gemaakt wordt veronderstel ik zelden kwade opzet. Hoewel ik redelijk defensief rijdt ben ik toch ook niet bepaald een slak. Kortom ik geniet nogsteeds met volle teugen en voel me niet dagelijks bedreigd met aanslagen op mijn leven. En, nee, ik woon niet in NO-Groningen maar rijdt voornamelijk in de Randstad en het groene hart van Nederland. Hopelijk zijn velen het (nog) met mij eens dat het ondanks (of dankzij) de drukte op de wegen nog best te genieten valt in het verkeer zolang je maar een motor hebt. Fijn motorseizoen nog !!! 8-)
 
ik rijd in en om amsterdam en heb dezelfde ervaring.

laatst in zwolle was er wel een chick in een cabrio die mij er niet tussen wilde laten toen ze optrok bij t stoplicht terwijl ik net rustig de hele rij voorbij tufte...

that's all....
 
Nee, dat je nu in de Randstad en Bij Het Groene Hart woont.
DAAR gaat het om ! ;)
 
Ik ben over het algemeen wel te spreken. Filerijden is berucht, maar ik ben tevreden inhoeverre mensen rekening met je houden.

Tja, vandaag schoot ik nogal vlot rechts-af over een rotonde, waarbij je op de linkerbaan van een twee-rijstroken weg komt. Een paar oudjes meenden zonder te spiegelen maar meteen van de rechterbaan op de linker te moeten schuiven.

1. zij keken niet
2. maar ik reed erg vlot, niet geheel onbegrijpelijk dat ze me niet zagen.

Maar er is niets wat je met een beetje gas kan oplossen. Die zullen wel geschrokken zijn :)
 
Onderweg naar m'n werk gaan de meeste mensen in alle gevallen voor me aan de kant *D en verder heb ik op een enkeling na weinig last van agressief gedrag.
Vanwege die enkeling kan je dus niet alle koekblikkers over 1 kam scheren, vinden we ook niet leuk als ze dat over ons doen 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan