@$%$#%^#$ topics

Status
Niet open voor verdere reacties.

bladezzz

MF veteraan
22 nov 2002
3.300
511
Lakehills TX (USA)
Ik heb ook een besluit genomen, na alle slotjes, flames, en andere bullshit.
Slotjes worden op topics gegooid, waar een beetje geflamed wordt, maar nog WEL over motorrijden gaat, en de topics over N%#ken, blunders tijdens het n@*ken, blijven maar open.
Vind ik 't motor-forum met de minuut k*tter worden...!!!! :(

En jah.....ben een beetje gefrustreerd.......

En heb dan ook besloten om NIET meer te posten...!!!!!



Voor de Noord-Holland POSSE....................See you next year..!!!!!
 
Als je je er aan ergert waarom reageer je dan in die n#&k-topics :?

[edit][me]Kofferrek is dom bezig, een vraag stellen aan iemand die zegt dat hij niet meer post |(
[/me]
 
Het libelle gehalte stijgt hier met de dag..maja..veel vrouwen erbij en nog een winterstop ook he ;)
 
Das jammer, want nu laat je me met veel vragen achter B|

Doel je nu op
-in jou ogen "verkeerd" mod werk ?
-algemene niveau van de posts ?
-vele kleine of grotere "ruzies" in posts
Of ben je
-Persoonlijk teleurgesteld in collega posters ?
-boos omdat het te koud is om te rijden ? })

Anyway ben wel van mening dat het niveau momenteel iets minder is, hoewel dat in mijn geval ook komt doordat ik meeste leerzame topics wel gelezen heb en we nu een, voor de meeste motor liefhebbers, mindere(koudere)periode ingaan en daardoor de motor related topics minder frequent worden.
Dit is voor mij de eerste MF winter dus wellicht kunnen anderen bevestigen of ontkennen dat dit een jaarlijks terugkerende tendens is ?

[me]ReefeR hoopt dat je terug komt op je besluit al was t maar om deze discussie nog aan te gaan :) [/me]
 
In de winter zakt MF altijd een beetje af wat betreft motorgerelateerdheid, echter het wordt meestal wel gezelliger.

Just keep :) & :] en til hier niet zo zwaar aan
 
Tsja met de motor vragen is het opzich wel redelijk over aangezien veel mensen in de winter niet meer rijden. En men in de winter toch meer achter de pc zit, toch vind ik het reuze gezellig op het forum, enja als die oftopic dingen je niet interesseren...Negeer ze dan. Maar topics over motorrijden, waarin men gaat flamen, tsja das ook niet alles.

De motor"vragen" en "situaties" zijn gewoon weg minder doordat het winter is. Toch vermaak ik me hier prima, met de lente zal het allemaal wel weer bijtrekken joh.


-----
MF is voor mij meer dan motoren alleen, ook gewoon een stuk gezelligheid en mensen die je ken. :} (gelukkig niet alleen maar internetmensen die je alleen van icoon/avatar kent, wij hebben een ontzettend interactief forum joh, wees er trots op) De motorrijder kan hier alle informatie vinden die hij/zij maar wil ENNN nog es gezellig kletsen in oftopic en andere interesses met elkaar delen :}
-----
 
Snikkkkk,..snotter,......boehoeeeeeeee ;(

Iemand heeft het over een Libelle gehalte,....en ik lees NIET eens de libelle
en nu weet ik niet wat hij bedoelt,....... :?

Enne bladezz, (je post wel niet meer je leest vast wel mee)....vind ook dat de topics die je niet intresseren ook niet moet lezen ,.doe ik ook niet!

Hoop dat je op je besluit terug komt :)


greetzzz
 
Snikkkkk,..snotter,......boehoeeeeeeee ;(

Iemand heeft het over een Libelle gehalte,....en ik lees NIET eens de libelle
en nu weet ik niet wat hij bedoelt,.......

Wij vrouwen krijgen ook aaaaaaaaaltijd de schuld :X
Maar t's wel goed hoor, ik heb gelukkig geen dikke kont dus het glijdt zo van mijnne rug af naar beneden })

Komkommertijd, gaat wel over zo maart, april. :+
 
Tja, jammer Bladezzz.....

Maar gezien het feit dat je toch niet wil posten, zullen we dit topic maar ter lering en vermaak beschouwen.... :)





Denk overigens dat het leven uit meer dan motorrijden alleen bestaat en dat er dus ook andere en onzinnige zaken besproken mogen worden. Er is ook niet zomaar een Off Topic gedeelte en de winterperiode lijkt me een uitermate geschikte periode om elkaar buiten de motoren om te leren kennen. Maar goed, het zij zo. Het is jouw beslissing, al heb ik er een andere gedachte over.

Vraag me af of je op een MF-meeting ook wegloopt, als er even niet over motoren wordt gesproken :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan