Topkoffer op FZ6 (2004) met Laser Extreme uitlaat

FazerTime

Rookie
13 aug 2019
4
0
Goedemiddag,

Ik heb een Yamaha FZ6 (2004) met een Laser Extreme (zie afbeelding) uitlaat. Tevens heb ik thuis een Givi b47 topkoffer liggen met een M5M grondplaat.
Na heel wat speuren op internet kan ik er maar niet achter komen welke montagebeugels ik nou nodig heb voor mijn motor, omdat de Givi G351FZ volgens mij gemonteerd wordt aan de originele uitlaat, welke ik dus niet meer heb.

Is er iemand die tegen een soortgelijk probleem is aangelopen?

Ik hoor graag van jullie!
Groeten
pics_xtr_yam_fz6_04-.jpg
 
Ik denk dat je heel lang kunt speuren, maar dat er geen beugels voor zijn. Givi gaat nou eenmaal niet voor elke aftermarket uitlaat een separate set beugels maken.

De oplossing zit hem waarschijnlijk in zelf een paar beugels (laten)maken die de functie van de niet passende beugels overnemen.
 
Givi gaat nou eenmaal niet voor elke aftermarket uitlaat een separate set beugels maken.
Snap ik. Mijn vraag is dus eigenlijk ook of er een beugel is die op dit model past die niet aan de originele uitlaat gemonteerd wordt.

En zijn er mensen op dit forum die handig zijn met het maken van passende beugels, of wellicht het aanpassen van de Givi G351FZ zodat deze wel op mijn motor past?
 
Terug
Bovenaan Onderaan