Topkofferrek Givi voor GSX-F 750, jaar onbekend

MLC

Die hard MF'er
22 nov 2017
342
87
Hallo!

Even wat achtergrond voor mijn vraag: onlangs heb ik (een beetje op de gok) een tweedehandse rek voor topkoffer gekocht.

Het werd verkocht door iemand die dat in de schuur had gevonden van de vorige eigenaar, en die zelf geen verstand van motoren heeft. De buurman wist dat de vorige bewoner en GSX-F 750 had, maar eigenlijk geen idee uit welke generatie.

Ondertussen weet ik één ding zeker, het is geen 1998-2002!

Ik heb ook wat plaatjes gezien van de 1993-1997 versie gezien, en die zien er anders uit, maar ik heb ook geen plaatje van alléén het rekje kunnen zien, dus ik kan het ook niet zeker weten.

Kan iemand helpen met identificeren wat voor rekje het is?

Ik heb er zelf niets aan (heb ook besloten dat ik eigenlijk liever geen topkoffer wil), maar om het te verkopen zonder echt te weten wat het is is ook een beetje lastig...
full

full
 
Goed... Blijkbaar kon ik het niet laten...

Maar ik denk dat ik na dagen zoeken mijn antwoord wel heb! Ik had niet aan de Canadese websites gedacht...
full
 
Als iemand er wat aan heeft... Laat het vooral weten!
 
ik heb wel een kofferrek plus topkoffer voor jouw model liggen mocht je je ooit bedenken

Ik zal het onthouden! Thanks!

Maar om heel eerlijk te zijn kwam ik van de week nog een paar foto's tegen van mijn vorige GSX-F (zelfde model, alleen andere kleur) mét topkoffer...
Ik vind het echt zonde...

En ik heb net zijtassen gekregen voor als ik een keertje wat meer mee moet nemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan