Topkuip Yamaha YZF750 gelijk aan FZR600?

WiebeH

Rookie
11 apr 2010
3
0
Hallo Allemaal,

Ik heb een Yamaha YZF750R met schade gekocht en ben nog op zoek naar een topkuip hiervoor. Nu heb ik op o.a. marktplaats ook een topkuip voor een FZR600 gezien. Deze lijkt gelijk aan die van de YZF750R. Maar is dat ook werkelijk zo? Zijn de bevestigingspunten e.d. ook allemaal gelijk? Ik hoop dat jullie dat weten, alvast bedankt.
 
Hallo Allemaal,

Ik heb een Yamaha YZF750R met schade gekocht en ben nog op zoek naar een topkuip hiervoor. Nu heb ik op o.a. marktplaats ook een topkuip voor een FZR600 gezien. Deze lijkt gelijk aan die van de YZF750R. Maar is dat ook werkelijk zo? Zijn de bevestigingspunten e.d. ook allemaal gelijk? Ik hoop dat jullie dat weten, alvast bedankt.
Ga er maar van uit van niet, maar welke bouwjaren precies? dan is het an de hand van onderdeelnummers makkelijk te achterhalen.
 
Hoy de topkuipen van de "95 YZF(4FM-4FH) lijkt zeer veel op de FZR600 van model 94-95.
Hij heeft dezelfde lampen.
Het enige verschil op zicht wat direkt opvalt is de bevesiging onder de lampen middenin.

Dus bij de YZF750 zit er midden onder/tussen de lampen een bevestigingspunt.

Kan er waarschijnlijk van de FZR600 wel op , maar weet niet zeker of de punten op dezelfde plaats zitten. (model is precies gelijk)
Alleen zijn de onderdeel nummers nier gelijk
 
Ik heb nog zo'n deel in het wit liggen, echter niet origineel en gebruikt. Het is van fiberglas. Als je interesse hebt pb je me maar.

t1320stick064a.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan