Toppie van Termaat

Marc Keijsers

MF veteraan
9 sep 2001
3.275
1
Sevenum
Vandaag naar Termaat geweest voor een helm. Shark RSI in gedachte. Advies aan een wat kleinere jongen gevraagd (sorry, weet je naam niet) Niet gezegd wat mijn voorkeur was. Neem aan dat op zaterdag hun drukste dag is. Die jongen neemt 2 uur de tijd om alle mogelijke helmen te laten "proeven". Bij iedere helm weer een ander verhaal. Uiteindelijk met een prachtige Arai Condor Retro Black de deur uit gegaan. inclusief donker en transparant visier en een pinlock. Topservice en ze maken hun goede reputatie helemaal waar !!!!

De Kale
 
Deze is het
full
 
Heb paar weken terug precies dezelfde helm gekocht bij Termaat!
Uiteraard ook op drukke zaterdag 2 uur bezig geweest, liep daarna wel met hele nieuwe outfit de deur uit (helm, pak, laarzen, handschoenen)

Ze nemen idd goed de tijd. Laarzen uitgezocht en aangehouden, zijn we klaar en kom ik erachter dat de laarzen toch een beetje knellen dus maar weer opnieuw naar laarzen gaan zoeken :z
 
Ik heb OOK dus pas geleden een Arai helm gekocht bij Termaat...
Na veel uitleg en passen had ik een keuze gemaakt.

Enfin, toen ik de helm had betaald bij de kassa (€470) liep ik richting de deur. Toen ik pratisch al buiten stond werd ik terug geroepen door de chef daaro die €50 uit de kassa haalde en het vervolgens aan mij gaf met de mededeling: "Als je hem goedkoper op internet tegenkomt voel je je door ons genaait"


Super service idd daar :}
 
Ik heb OOK dus pas geleden een Arai helm gekocht bij Termaat...
Na veel uitleg en passen had ik een keuze gemaakt.

Enfin, toen ik de helm had betaald bij de kassa (€470) liep ik richting de deur. Toen ik pratisch al buiten stond werd ik terug geroepen door de chef daaro die €50 uit de kassa haalde en het vervolgens aan mij gaf met de mededeling: "Als je hem goedkoper op internet tegenkomt voel je je door ons genaait"


Super service idd daar :}

met andere woorden op internet staat ie voor 420 :P

maar idd wel netjes
 
Hoeveel krijg je van Termaat om dit bericht hier te plaatsen? :P
Fijne avond allemaal :+
 
misschien zag ik je wel onopgemerkt, tenzij je tussen 10-11 uur niet in de zaak was... ik had even zomerhandschoenen gekocht...

nou heb ik 3 paar, winter-lente(herfst) en zomer want de handschoenen die ik had zijn nog veel te warm voor 22+ graden

en ik wil liever niet zonder handschoenen rijden omdat ik al een paar keer een schuiver heb gehad.... en toch zie ik heel veel motorrijders met warm weer zonder handschoenen.... -O-
 
helaas woon ik er te ver vanaf maar als je iets moet hebben helpen ze je superdeluxe.
als ik in nijmegen kom ga ik er graag even neuzen.

ooit eens mijn helm daar gewoon gedwongen moeten kopen omdat ik hier in eindhoven nergens een helm maatje "belachelijk groot hoofd " kon kopen.

Als ik ergens een motor zou kopen op vertrouwen dan zou het wel bij termaat zijn.
de service is er nog ouderwets goed.
 
Vandaag naar Termaat geweest voor een helm. Shark RSI in gedachte. Advies aan een wat kleinere jongen gevraagd (sorry, weet je naam niet) Niet gezegd wat mijn voorkeur was. Neem aan dat op zaterdag hun drukste dag is. Die jongen neemt 2 uur de tijd om alle mogelijke helmen te laten "proeven". Bij iedere helm weer een ander verhaal. Uiteindelijk met een prachtige Arai Condor Retro Black de deur uit gegaan. inclusief donker en transparant visier en een pinlock. Topservice en ze maken hun goede reputatie helemaal waar !!!!

De Kale

Een zeer tevreden klant dus.... en dat is heel belangrijk... :Y

Oja, je helm.... :9~
 
Maar goed, je kwam dus voor een RSI van 300 E en je gaat de deur uit met een helm van 470 E? ;)

Tuurlijk is zo'n Arai wel net ff wat beter, dat wel.

Goeie verkoper idd. :Y
 
Het is jammer dat goede service niet standaard is bij ieder bedrijf. Maar het blijft een bedrijf en een bedrijf wilt verkopen, dus tuurlijk helpen ze je.
 
Vandaag naar Termaat geweest voor een helm. Shark RSI in gedachte. Advies aan een wat kleinere jongen gevraagd (sorry, weet je naam niet) Niet gezegd wat mijn voorkeur was. Neem aan dat op zaterdag hun drukste dag is. Die jongen neemt 2 uur de tijd om alle mogelijke helmen te laten "proeven". Bij iedere helm weer een ander verhaal. Uiteindelijk met een prachtige Arai Condor Retro Black de deur uit gegaan. inclusief donker en transparant visier en een pinlock. Topservice en ze maken hun goede reputatie helemaal waar !!!!

De Kale

Als het de kleinste was zal het waarschijnlijk Joris geweest zijn. Ik ga er morgen misschien nog even heen. Zal het compliment doorgeven, vinden ze leuk ;)
 
Maar goed, je kwam dus voor een RSI van 300 E en je gaat de deur uit met een helm van 470 E? ;)

Tuurlijk is zo'n Arai wel net ff wat beter, dat wel.

Goeie verkoper idd. :Y

Heb al weer wat jaren geleden m'n leren combi bij Termaat gekocht. Werdt idd goed geholpen, en ging een leuk stukje van de prijs af. Zou er voor een volgend pak best weer heen gaan, tis alleen ff aan de andere kant van het land.

Maareh, waarom is een Arai net ff wat beter dan een Shark? Dat ligt maar net aan of ie wel op je kop past... En ik vind ze wat lawaaierig (schrijf je dat zo :+ )
 
Ja lekker een helmpi kopen en dan kunnen we weer, BRRRRRRM BRRRRRRM BRRRRRRRRM, hoor mij , ja , hier kom ik hoor, op mijn motor. FF iedereen laten horen dat ik ook besta!
 
Sorrie voor al die lovende berichten over Termaat motoren.
Ook al helpen ze je netjes en nemen ze de tijd toch verdienen ze geld aan jou!!!!!!
Zie je dat maakt het weer wat minder leuk.
Maar wat ik van een hoop forumleden begrepen hebt is dat ten strengste verboden???
maar toch ben ik weer blij als er een motorbedrijf niet wordt afgezeken en gecomplimenteerd wordt.
Zo zie je maar weer dat er nog genoeg blije motorrijders m/v zijn ipv de bekende azijnvreters
 
Sorrie voor al die lovende berichten over Termaat motoren.
Ook al helpen ze je netjes en nemen ze de tijd toch verdienen ze geld aan jou!!!!!!
Zie je dat maakt het weer wat minder leuk.
Maar wat ik van een hoop forumleden begrepen hebt is dat ten strengste verboden???
maar toch ben ik weer blij als er een motorbedrijf niet wordt afgezeken en gecomplimenteerd wordt.
Zo zie je maar weer dat er nog genoeg blije motorrijders m/v zijn ipv de bekende azijnvreters

Is natuurlijk logisch dat ze aan je verdienen. Anders zou Term... een motorzaak ansich, niet zo lang volhouden natuurlijk. Ondernemen = winst maken...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan