Toppie !!!

Mr Hornet

MF veteraan
11 dec 2001
1.429
0
Mensen,

Afgelopen weekend voor het eerst in mijn leven op een off the road gereden

Onder begeleiding van wat bekenden (zeer ervaren crossers) aardig wat zandpaden gereden veel tips gekregen enz.

!!! WAT IS DAT ONTZETTEND GAAF !!!!

echt een aanrader voor iedereen
 
We hadden wel het geluk dat alle zandpadden net geschaafd waren
 
Dat scheelt idd.

Ik heb nu een zandpad ontdekt van ongeveer 2 km lang en zeker 4m !! breed met erg los zand. Leuk om te oefenen want dan hoef je je niet druk te maken dat als je een zwieper met je motor maakt dat je dan tegen een boom aanligt.
 
Binnenkort ga ik nog een paar keer in het zand spelen :9 :9

(offtopic) Nu nog hopen dat ik een keer op zo'n supermota kan/mag rijden ben namelijk zeer benieuwd hoe zo'n fiets rijd
 
Waarom denk je dat ik 10 jaar op een honda xl500s heb gereden ? hahaha door de week naar mijn werk en in het weekend crossen met dat ding.Ik mis hem nog steeds.
 
Ik wil ook crossen... :(
misc.php


hebbenhebbenhebben :9~ :9~
 
Laatst bewerkt:
hmm kennis van mij stelde ook al voor om een paar crossertjes/enduro's te kopen, oud busje erbij en lekker raggen in het weekend... Zijn er eigenlijk wel genoeg mogelijkheden (legaal) in Nederland waar je, zonder lid te worden van een club, kunt raggen?
 
Ik kan wel wat regelen om met een man of 15 een dag te gaan rijden in de westhavens in Amsterdam.
Dit alles op enduro 4-takten. Huskies, KTM'en en Yamaha's.

Onder begeleiding van een rijder van het Nederlands Enduro team. Kan daar een dag rijden zonder twee keer hetzelfde stuk tegen te komen.

Let me know of ik er achteraan zal gaan.
Kosten weet ik (nog) niet en ga ik ook niet uitzoeken totdat er animo voor is.

b.t.w. heb nog steeds een Honda CR500 2-T te koop staan...voor de die-hard liefhebber met een groot hart.
 
in de achterhoek heb je nog genoeg zandpaden *D :) :)

in groningen schijnt een vent te zijn die mensen mee neemt voor 1 of 2 dagen off the road rijden hij heeft zo'n 800 km aan zandpaden heeft (90% zand 10% verhard)
 
Ik kan wel wat regelen om met een man of 15 een dag te gaan rijden in de westhavens in Amsterdam.
Dit alles op enduro 4-takten. Huskies, KTM'en en Yamaha's.

Onder begeleiding van een rijder van het Nederlands Enduro team. Kan daar een dag rijden zonder twee keer hetzelfde stuk tegen te komen.

Let me know of ik er achteraan zal gaan.
Kosten weet ik (nog) niet en ga ik ook niet uitzoeken totdat er animo voor is.

b.t.w. heb nog steeds een Honda CR500 2-T te koop staan...voor de die-hard liefhebber met een groot hart.

Dennis,

Zou je hiervoor dan een nieuw topic willen openen.
Dan is het lekker duidelijk voor iedereen die evt interesse heeft.

Lijkt me erg leuk. Niet om zelf te gaan raggen, maar kijken ga ik zeker doen dan!!!
 
Ik kan wel wat regelen om met een man of 15 een dag te gaan rijden in de westhavens in Amsterdam.
Dit alles op enduro 4-takten. Huskies, KTM'en en Yamaha's.

Onder begeleiding van een rijder van het Nederlands Enduro team. Kan daar een dag rijden zonder twee keer hetzelfde stuk tegen te komen.

Let me know of ik er achteraan zal gaan.
Kosten weet ik (nog) niet en ga ik ook niet uitzoeken totdat er animo voor is.

b.t.w. heb nog steeds een Honda CR500 2-T te koop staan...voor de die-hard liefhebber met een groot hart.


Jaaaaaa Ik wil hetr ik wil het ik wil het!!!

Lijkt me echt geweldig!!!! Ik wil de eerste zijn op het lijstje!!!
 
Net ff snel gebeld...

Zijn ca. 8 tot 10 motoren per dagdeel beschikbaar. Dit is ook de meest ideale samenstelling van de groep.
Groep moet niet al te groot zijn anders leer je weinig meer.
Ben je alleen zelf nog aan het klootviolen.

Van 's morgens 9:00 tot 12:00 of van 13:00 tot 16:00. Veel langer moet het ook niet zijn want als je het niet gewend bent val je na 2 uur al van de motor af (kan ik je uit ervaring vertellen..) Kan op zaterdag of zondag.

Maar nu komt de bottelnek voor veel mensen;
kosten € 125,- p/p voor 3 uur incl. lunch en huur van motor/ kleding e.d.
Best prijzig maar daarvoor rij je wel op een 'nieuwe' fiets en heb je als groep van 8 beschikking tot 2 ervaren instructeurs.
1 al meerder malen nederlands kampioen cross en lid van Nederland Enduro team en ander jarenlang (wedstrijd)ervaring.

Als er nu nog steeds mensen zijn die willen...

(edit: als de groep echt groot wordt kunnen wij misschien nog over de prijs onderhandelen.)
 
Laatst bewerkt:
Net ff snel gebeld...

Zijn ca. 8 tot 10 motoren per dagdeel beschikbaar. Dit is ook de meest ideale samenstelling van de groep.
Groep moet niet al te groot zijn anders leer je weinig meer.
Ben je alleen zelf nog aan het klootviolen.

Van 's morgens 9:00 tot 12:00 of van 13:00 tot 16:00. Veel langer moet het ook niet zijn want als je het niet gewend bent val je na 2 uur al van de motor af (kan ik je uit ervaring vertellen..) Kan op zaterdag of zondag.

Maar nu komt de bottelnek voor veel mensen;
kosten € 125,- p/p voor 3 uur incl. lunch en huur van motor/ kleding e.d.
Best prijzig maar daarvoor rij je wel op een 'nieuwe' fiets en heb je als groep van 8 beschikking tot 2 ervaren instructeurs.
1 al meerder malen nederlands kampioen cross en lid van Nederland Enduro team en ander jarenlang (wedstrijd)ervaring.

Als er nu nog steeds mensen zijn die willen...

(edit: als de groep echt groot wordt kunnen wij misschien nog over de prijs onderhandelen.)

Count me in!
 
Zelf ook al ees gedacht om er een crosser bij te kopen. Binnenkort toch nog maar weer eens in Veendam kijken bij Mulders. Heeft er 10tallen staan... :)
 
Ik doe nog steeds mee Dennis!

125 Euro all in is niet zo vreselijk toch? Ik vind het het wel waard iig!

Open er maar een nieuw topic voor, dan zit je sneller aan de 10 man...

Joel

Tenx het uitzoeken zover!
 
Ik heb nog een maat die ook heeeeeeelll graag mee wil...

Hoe doen we dat met de datum? vakantie zit er aan te komen.. Dennis heb je voorstellen?
 
Ik denk dat ik zojuist een leuk cadeau voor mn verjaardag heb gevonden. Ik ga dit even voorlegen aan mn vriendin, maar ga er maar van uit dat ik mee ga (anders lap ik zelf wel)
 
Terug
Bovenaan Onderaan