Toppunt van ongeluk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
De laagste boete in Nederland is pas vanaf 4 km te hard... en dan zijn ALLE correctie's er al af.

Met correctie rij je dus idd precies zoals ZZR-UK al aangeeft... op je teller al ergens tussen de 90 en 100km/u...
Dus dan zeg je dat die correcties er voor niets zijn?
 
Bedrijfsjurist van me heeft contact gehad met het CJIB en ze zijn het aan het onderzoeken. De informatie die zij hadden was dat ik 84 km/h heb gereden, maar omdat ik het 3 keer op hetzelfde stuk (lees: achter elkaar) deed ze me wilden beboeten. Volgens mij mag dit niet? Maargoed, jurist vertelde me dat hij het eerder gezien had en het toen om eenzelfde auto ging, CJIB heeft vooroordelen neem ik aan? <terug aan het werk>
 
Heb jij ook Pizza Yak.??

Na het nuttigen van een pizza calzone haal ik nooit enige norm van wat dan ook, dat zijn geen broeikasgassen meer, dat is een darmluchttsoenamie met ongekende gevolgen. Als je iets doet, moet het goed zijn, anders begin er gewoon niet aan. Dat is de reden dat er hier zowat niets gebeurt en alles blijft stilstaan. Als alleen de darmflora aktief zijn , je kan er donder op zeggen dat het dan ook wel okee zal zijn! Alle energie kan zich bezighouden met de voorbereiding van wat binnen de kortste keren een scheet van jewelste zal worden. Het liefst ook in groep gelaten, zo met diegenen waar je het meest van houdt, die je toch nemen zoals je bent. Bij een eerste ontmoeting of bij een sollicitatie bijvoorbeeld kan het allicht beter zijn om het aarsgat toch even trachten dicht te houden en blijkt pizza calzone geenszins een te nuttigen maaltijd.
Scheten zijn van alle tijden, maar in de huidige tijdsgeest ontgaat het me niet dat er toch wat veranderingen aan de gang zijn. Dat een man een klinkende laat wordt enkel onder mannen toegestaan, dat een vrouw iets gelijkaardigs laat gaan, dat wordt tegenwoordig als cool aanzien. Het feminisme had dit nooit op het oog vermoed ik, doch zijn vrouwen erin geslaagd het zo ver te krijgen! Zeker als het een mooie blonde is met benen en borsten, zo iemand waar de klasse vanaf lijkt te lopen, als die een scheet laat tussen mannen kan de avond niet meer stuk! Laat de man naast haar een wind dan is het een gestampte boer…
 
Laatst bewerkt:
Bedrijfsjurist van me heeft contact gehad met het CJIB en ze zijn het aan het onderzoeken. De informatie die zij hadden was dat ik 84 km/h heb gereden, maar omdat ik het 3 keer op hetzelfde stuk (lees: achter elkaar) deed ze me wilden beboeten. Volgens mij mag dit niet? Maargoed, jurist vertelde me dat hij het eerder gezien had en het toen om eenzelfde auto ging, CJIB heeft vooroordelen neem ik aan? <terug aan het werk>

Bedrijfsjurist??

Shit wat een kakker!

:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan