Topsnelheid 2003 R1

JohnnyBravo

Rookie
15 okt 2002
28
0
Amersfoort
Goeiedag, ik ben op zoek naar mensen die hun 2003 of 2002 R1 volgas open hebben gehad.
Het volgende is het geval, Ik kom van een 2002 suzuki gsxr 1000 af, kompleet met Akrapovic K&N filter en een beter afgestelde brandstofmapping resultaat 146,2pk aan het achterwiel,deze grappenmaker streepte in 1 keer naar het einde van de digitale teller toe 299kmh. Nu ben ikin het bezit van een 2003 R1 en heb hiermee 298kmh op de teller gehaald, maar moest helaas van het gas af vanwege het verkeer, eenmaal aan gekomen bij mijn motor stekkie, werd mij de vraag gesteld, en Johnny B hoe hard loopt ie? Nou zei ik ik heb net 298kmh gehaald.
Dit werd dus niet geloofd, en kreeg ik de reactie, zo hard loopt zo`n ding helemaal niet.
Dus vandaar mijn vraag: Heeft iemand anders op dit Forum, met een 2003 R1 dit ook al eens gehaald?
Alvast Bedankt, ennuh Whow mama......
 
146 pk aan het a wiel van een soes 1000 uit 2002 met al die poes pas erop..............standaard geven ze nog meer.....mijne heeft tot nu toe met akra systeem evo titanium met bmc filter en g-pack met 900 km op de teller 154pk op a-wiel op een dynojet. Toen was het blok nog niet eens los.
 
Dus geen uitschieter van een R1, maar gewoon een goeie.
Waarschijnlijk voelde de persoon met commentaar zich een beetje bedreigt.
Bedankt voor jullie reactie, en btw, ikzelf weeg 78kilo schoon aan de haak.
En wat mijn GSXR1000 betreft, hij gaf standaard 142,1pk ahw, na het afstellen van de brandstofmapping (geen powercommander.) en nog geen Akra bolt-on gaf hij de 146,nog een beetje. Er zit bij de GSXR-en nogal veel verschil ik de vermogens, toen ik de dyno-run liet maken, was de mijne de 1000 met het meeste vermogen. Mijn motormaatje heeft een 2003 GSXR1000, met K&N en PC3-R en Akra bolt on, en deze geeft 156pk rond ahw, standaard was dit al 150pk, maar gingen wij in de 4e versnelling vanaf 120kmh samen vol op het gas, dan liep de 146 aw pk sterke 1000 van mij er als een haas vandoor en ga ik de 156pk 2003 soes het nakijken, vreemd maar waar.
Gegroet Johnny B
 
gaat ie zeker redden man.
heb '98 model gehad en reed 299(op de teller maar liegt gehoorlijk schijnt) toerenteller gaat nog even door.
Lijkt me dat een nieuwer model het dus zeker ook gaat redden.
zou zeggen: rugzak af, achter in hetr zitje en snelheid maken voor de top. moet wel geduld hebben voor de laatste tien km 290-299 gaat niet zo snel meer
 
Ja inderdaad, de laatste gaan inderdaad langzaam,maar dan heb je wel even de tijd om je positie te veranderen, tenen opje stepjes , hee weer 1 km/h, hahaha.
Kom van een GSXR1000 af die versprong bij 290km/h nog met 2 km/h per keer. tot aan de 299 toen stopte de teller maar ging hij gewoon nog even door.
 
[moraalriddermodus] jongens, dat zijn geen normale snelheden meer he!
stel je voor, konijn tussen je wielen, enz, enz, bla bla bla [moraalriddermodus]

dat krijg ik dan altijd op mn werk te horen als het onderwerp gaat over deze snelheden op de motor :P
 
280 op de teller zonder probleem maar moest dus ook het gas loslaten maar kreeg niet het gevoel dat ie bijna aan zijn top was dus probeer het deze zomer nog een keer(maar dit keer wel in duitsland)en laat het je weten
r1 2003
 
Terug
Bovenaan Onderaan