topsnelheid cbr 600f

fader

MF'er
30 okt 2005
110
0
ik ben opzoek naar een berijder die een cbr600f uit 1995 op zijn top heeft gekregen.
als ik het uit probeer lijkt het of de motor los van het wegdek begint te komen. kan dit komen door een verkeerde veer voorspanning of beeld ik mij dit in. en is het wel mogelijk om hem op topsnelheid te krijgen, overegens niet in nederland geprobeerd. :9
 
ik ben opzoek naar een berijder die een cbr600f uit 1995 op zijn top heeft gekregen.
als ik het uit probeer lijkt het of de motor los van het wegdek begint te komen. kan dit komen door een verkeerde veer voorspanning of beeld ik mij dit in. en is het wel mogelijk om hem op topsnelheid te krijgen, overegens niet in nederland geprobeerd. :9

Tuurlijk is dit mogelijk.. Ik heb er zelf ook 1.. Ga uit van 250 op je teller ongeveer..
 
Had zelf een pc 25 met compleet systeem van yoshimura en een dynojet kitje en k&n filter en had 90 achterwiel pk s op de dynojet! Was op de teller ong 260 na lang stuk in Duitsland maar laatste stuk ging wel erg langzaam! Gaat stuk sneller op mijn nieuwe blade in 1 ruk naar de 299 *O*
 
Angst :?

Heb net de vfr weer op top gehad en dacht alleen maar van kankerding kan je niet harder O-)
reed toen 250 op de teller en door een kortere gearing wil ie daar veel sneller naar toe als vroeger *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan