Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
betreft een compleet systeem en zou op de teller van een blade ook die 270 lopen?
is de motor van een kennisje van me, uiteraard altijd de bekende grote verhalen maar leek me nogal overdreven zodoende. moet er wel eerlijk bij zeggen dat hij het ding wel best rap is en dat ik wel moet blijven opletten
Maak geen kont uit voor eindsnelheid wat voor pijp je erop heb.
Die verschillen in pk zijn overigens ook marinaal ,maar stel dat je er 5 pk bij zou hebben (dyno) ga nog steeds niet harder met je mooie full-kachelpijp.
Je brommer wordt alleen krachtiger.
Maak geen kont uit voor eindsnelheid wat voor pijp je erop heb.
Die verschillen in pk zijn overigens ook marinaal ,maar stel dat je er 5 pk bij zou hebben (dyno) ga nog steeds niet harder met je mooie full-kachelpijp.
Je brommer wordt alleen krachtiger.
met een cbr 600 uit 95 280 op teller wat op de testbank 250 echte kilometers waren
Brommer forum ? jij wel met je vespa !
als je in z`n 6 zeg 13.000 toeren maakt , ga volgens mij echt niet harder met een andere uitlaat. tenzij de andere uitlaat ervoor zorg dat je meer toeren kan maken.
Dus hogere snelheid.
Harder dan 250 echte km\'s loop ie echt niet hoor.dus als die jongen zegt 270 op de teller te hebben, dat ook op de teller van een mederijder met een blade gehad te hebben zou kunnen kloppen??
komt dan overeen met 250-260 echte kilometers??
rij zelf een gsx750f (oude type) en blijf denken dat ik sneller ben hehehe
Wat jij zegt klopt... ALS je in de 6 de toerenbegrenzer ingaat. Dan kun je idd alleen harder gaan door het maximum toerental te verhogen of de gearing aan te passen (lees: ander tandwiel).
Brommer forum ? jij wel met je vespa !
als je in z`n 6 zeg 13.000 toeren maakt , ga volgens mij echt niet harder met een andere uitlaat. tenzij de andere uitlaat ervoor zorg dat je meer toeren kan maken.
Dus hogere snelheid.