Topsnelheid Gsx-r 600 K2

600`tje loopt op de teller 290, en ja dat heb ik met meerder k1-3`s gedaan. Allemaal andere setup maar ze lopen allemaal +- 290 (288-293).
 
Uitlaat zal best iets uitmaken... Denk wel dat ie afgesteld moet worden, anders kan die nog best is meer gaan verbruiken met als nadeel dat ie nog slechter gaat lopen ook (merk je niet, door het nieuwe hardere geluid)

Maar denk ook aan factoren als windsnelheid met top rijden, die je op die dag had... is nooit helemaal hetzelfde... volgende keer heb je bijv. harde wind tegen, en doet ie bijv. maar 278... k zeg maar wat.

Als je echt hard wil blazen op top moet je een 1000 hebben, mja, die gaan ook allemaal 299... op de teller...

Nee een uitlaat maakt niet zo veel uit, en je hoeft zeker niet altijd af te stellen. Ze heb voor en na op de bank (ook dat heb ik met meedere k1-3`s gedaan. 9 uit 10 hoeft niet afgesteld)
 
Als je nadenkt weet je dat ie nu de begrenzer inloopt door die andere tandwielverhouding....
En je gaat inderdaad ff wat langzamer... anders kan je niet die begrenzer inrijden... simpel het vermogen niet voor...



merk je nou veel verschil met optrekken??

Met ander tandwiel loopt de fiets bij mij iig op snelheid ook sneller :) (neee niet alleen op teller dus) En met optrekken is mega verschil.
 
Terug
Bovenaan Onderaan