mean-machine
uut Ee
Zoals boven gemeld max 10 kg belading en max 120km/h.
Onlangs beide maxima meer dan dubbel overschreden van wat is toegestaan. Nergens last mee!
Eigenlijk zie ik de discussie helemaal niet.
De top-koffer zet ik erop en eraf net hoe het me uitkomt. Belading van vrijwel 'nul' tot zo zwaar dat ik 'm bijna met moeite op het rek krijg. Met koffer tot aan de verste grenzen in Europa gereden en me nog nooit iets aangetrokken van gewicht en/of snelheid. Soms rijd ik alleen met een 'kale' koffer en andere keer met bagage-rollen ervoor. Eerlijk gezegd merk ik vrijwel niets van de koffer. Tijdens vakantiereizen is de koffer altijd een beetje 'mijn kluis' en verder de zeker-weten waterdichte opslag voor electronica/ telefoon ect. bij heel slecht weer.
Ik heb maar 1 echt min-punt van de koffer achterop de motor en dat is dat het er absoluut niet uitziet.
Onlangs beide maxima meer dan dubbel overschreden van wat is toegestaan. Nergens last mee!
Eigenlijk zie ik de discussie helemaal niet.
De top-koffer zet ik erop en eraf net hoe het me uitkomt. Belading van vrijwel 'nul' tot zo zwaar dat ik 'm bijna met moeite op het rek krijg. Met koffer tot aan de verste grenzen in Europa gereden en me nog nooit iets aangetrokken van gewicht en/of snelheid. Soms rijd ik alleen met een 'kale' koffer en andere keer met bagage-rollen ervoor. Eerlijk gezegd merk ik vrijwel niets van de koffer. Tijdens vakantiereizen is de koffer altijd een beetje 'mijn kluis' en verder de zeker-weten waterdichte opslag voor electronica/ telefoon ect. bij heel slecht weer.
Ik heb maar 1 echt min-punt van de koffer achterop de motor en dat is dat het er absoluut niet uitziet.
Laatst bewerkt: