Topsnelheid VF750F

Little_Bear

MF veteraan
17 okt 2004
3.470
17
Hilversum
Vandaag eens lekker wezen knorren op m'n net opgehaalde VF750F..

hij moet nog weg voor een onderhoudsbeurt.. maar..

toch ff gashendel opengetrokken op de snelweg.. heel voorzichtig.. luisterend naar het blokje of ie niet moeilijk doet.. maar toch de 190 aangetipt.. had nog gas over maar wilde nog ff niet het beestje op topsnelheid duwen..

nu heb ik gezien in de specs dat een VF750F de 225 kan klokken bij 10500+ toeren oid.. maar hoe waar is dat? Wie o wie heeft de topsnelheid gereden met zo'n fiets? 8-)
 
volgens mij moet ie toch wel iets harder kunnen nog... 240 moet te wel te zetten zijn, zeker op de klok.
 
Hopen dat ze je niet geflitst hebben dan kun je er gelijk afscheid van nemen


Hehe, daar zeg je wat.. maar bij flitsen kun je hooguit je rijbewijs inleveren.. bij staande houden kunnen ze je voertuig+rijbewijs invorderen bij 50+ km/u, maar dat willen ze afschaffen of is misschien al afgeschaft overigens..

Maar het stuk waar ik het gas opentrek is de A27 tussen Bilthoven en Hilversum.. dat is 's avonds laat na mijn trainingen altijd erg rustig en 1 lang recht stuk.. prima te rijden met zo'n snelheid.. flitsers staan daar in principe niet.. voor wellicht de bekenden uit die buurt.. je rijdt dan met een noodgang langs de BosBerg :P

Vanavond dat stuk dus weer rijden.. wat? ik moet nú weg 8-)
 
ok dan..

210 op de teller gehad.. da's ongeveer 195 echte kilometers dan.. ga ik van uit..

ik ging maar niet harder, er kwam een of andere gek in een beamer (bmw) achter mij aan met seinende koplampen.. die wilde een wedstrijdje doen ofzo.. ik dus maar rustig terug naar de 140km *D

maar hij kan nog harder dus..
 
Hehe, daar zeg je wat.. maar bij flitsen kun je hooguit je rijbewijs inleveren.. bij staande houden kunnen ze je voertuig+rijbewijs invorderen bij 50+ km/u, maar dat willen ze afschaffen of is misschien al afgeschaft overigens..

Maar het stuk waar ik het gas opentrek is de A27 tussen Bilthoven en Hilversum.. dat is 's avonds laat na mijn trainingen altijd erg rustig en 1 lang recht stuk.. prima te rijden met zo'n snelheid.. flitsers staan daar in principe niet.. voor wellicht de bekenden uit die buurt.. je rijdt dan met een noodgang langs de BosBerg :P

Vanavond dat stuk dus weer rijden.. wat? ik moet nú weg 8-)

Let er wel op dat er lezers zijn die aan de achterkant van de flitsers werken :)
Dus wees voorzichtig met het vertellen wat je waar en wanneer gaat doen...
 
Ja, daar zit wel wat in misschien.. maar dan nog..

van 1 bekeurinkie worden ze niet beter daar in Den Haag..

en daar komt bij dat ik het niet elke keer doe.. als we hard getraind hebben dan rijd ik ook lekker rustig naar huis.. anders wil het gas er wel op :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan