topsnelheid YZF 750R

Smet

MF veteraan
4 dec 2001
5.064
513
breskens
Waar ligt ongeveer de top van YZF 750R uit 1994? Ik heb op google gezocht, maar kom op niks uit. Er heeft ooit eens een topic gestaan met een link voor alle topsnelheden ed. maar die vond ik niet meer.
 
Dat gaat binnenkort gebeuren! Weten jullie waar je valblokken/kettingkast (chainguard) kan kopen. Valblokken heb ik wel al gevonden, maar daarvoor moet je "de stroomlijn" aanpassen, kortom in het kuipwerk zagen :?
 
Ik wil geen valblokken vindt ik niet mooi staan :X
en zagen in mijn kuipen doe ik al helemaal niet
Ja kan ook een hugger er op kopen ga ik ook doen :P
Maar voor zo'n kettingkast stja zou het zo niet weten :?
misschien www.kalsbeekmotoren.nl Zit wel in zwolle :) Mooi stukje rijden :P
 
Ik wil geen valblokken vindt ik niet mooi staan :X
en zagen in mijn kuipen doe ik al helemaal niet
Ja kan ook een hugger er op kopen ga ik ook doen :P
Maar voor zo'n kettingkast stja zou het zo niet weten :?
misschien www.kalsbeekmotoren.nl Zit wel in zwolle :) Mooi stukje rijden :P
Valblokken monteer je ook voor de functie, niet voor het zicht! Heb je al een adres voor die hugger, is wel mooi idd!
 
Ja oke ik ben niet van plan te gaan stunten :P
Tsja als ik dan cal is het jammer :(
hugger kan je ook kopen bij kalsbeek :)
 
Karlsbeek heeft er geen meer '( . Heb gister effe getest, ging maar 240 :? . MAar een vriend reed met z'n R6 252 en toen volgde ik volgens mij nog. Maat van me denkt dat die speciale klep (ex-up gedoe of zo) misschien vast zit. En over een paar duizend km's moeten de kleppen voor het eerst gesteld worden, zal ook wel al iets schelen. Nog acceleratietest gedaan vanaf 2de versnelling. De R6 was ietsje sneller in het begin (hij was ietsje sneller op de gas dan ik) maar op een gegeven moment haalde ik weer in (verschil bedroeg slechts een meter of 2). En deze R6 is afgesteld door een raceteam, dus die rijdt zeer goed. Op lage toeren trok de R6 wel aanzienlijk beter.
 
tjah...
ik ben met hemelvaart naar duitsland geweest met mn broer.. en daar was de koek
met 260-265 toch echt op (1 keer bergje af windje mee biertje in zicht 270 :9 )
en dan zit er voglens de dynorun 110 pktjes op het achterwiel dus dat zou wel moeten kloppen ongeveer.
moet wel zeggen dat mn broer (2003 R1) toen even hard reed en op zijn tellertje zat ie op 283...
volgens mij overdrijft de teller van een YZF750R gewoon niet zo veel...
 
Maatje van me rijdt 260 op de teller met zijn yzf 750, en als ik lees hoe die van jouw rijdt denk ik niet dat die exup-klep vastzit
 
Mijne kwam destijds ook niet veel verder dan 240. Hij
ging vast nog wel iets harder maar dan duurde het toch
wel lang. Die kans heb ik nooit gehad :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan