topsnelheid !!!

xyz

MF'er
12 feb 2003
62
0
Belgie
Beste motorvrienden,hoe is het in godsnaam mogelijk dat mijn SP1 "maar" 273 km/h rijdt op teller ? Dit is dan reeel maar een 250 of zo,niet???
Dus ! 1:hoe kunnen we dit wat opkrikken ?
2:heb vervangdempers van MIG,maar met de standaard rijdt hij even snel,hoe kan dat?
3:verlies ik veel mocht ik er andere tandwiele opsteken ?

graag wat info !

Nog 1 ding ; wie was er op Zolder de 14/06? Ik heb de eerste twee sessies drooggereden,maar door de aanhoudende regen achteraf ben ik vertrokken,is het nog mooi geworden dan?

Thanks :}
 
Je koopt zoiets toch niet voor topsnelheid? |( Dempers doen geen fuck alleen mooier geluid, afblijven van die tandwielen je hebt een 1000...meer trekken moet dat toch niet denk ik...weet nog wel een busa te koop staan
 
Je koopt zoiets toch niet voor topsnelheid? |( Dempers doen geen fuck alleen mooier geluid, afblijven van die tandwielen je hebt een 1000...meer trekken moet dat toch niet denk ik...weet nog wel een busa te koop staan
Ehm, veel twins (Mille bijv.) lopen bij lage snelheden rustiger als er andere tandwielen op zitten. :X

Ziz, als hij 'm koopt voor de topsnelheid moet ie dat toch zelf weten? :?
 
Was niet voor de topsnelheid dat ik hem gekocht heb,ik was enkel wat verbaasd dat het zo laag uitviel...(mss was dit niet normaal O-) )
 
Hoeveel afwijking erop zit weet ik niet,ik hoopte het hier te weten te komen :)
 
Zet 'm een keer op de dyno-bank. Dan weet je wat de afwijking is. :) Verschilt wel enigszins per motor vlgs. mij.
 
2:heb vervangdempers van MIG,maar met de standaard rijdt hij even snel,hoe kan dat?
Ik las in een review dat MIG niet echt voor noemenswaardige vermogenswinst zorgt. Correct me if i'm wrong. :)
 
Was op 15 juni in Zolder,omg wat een weer,ben verbrand zo warm was het *D .Echte topdag geworden!Ongeveer 30 graden en onbewolkt.Prachtstunts btw,wat die gasten allemaal uitspoken met die fietsen is ongelooflijk.Nooit in het echt gezien en erg indrukwekkend.Zelfs 1tje aan het wheelien zonder voorwiel,lol!En voor de prijs hoef je het niet te laten.10 euro inclusief bunjeejumpen en andere atrakties.Volgend jaar ben ik er zeker weer bij! :]
 
Die stuntmannen waren zelfs bezig in de regen de 14e.
Allee,die met zijn R1,met dat grappig groen/rood helmpje.
En idd,die mannen kunnen rijden,dat was duidelijk ! :}
 
je had op zaterdag toch even een uurtje moeten wachten ,want na die bui (van anderhalf uur ) werd het schitterend mooi weer
 
Hmmm heb ff gekeken. Ik denk dat je met 136pk niet echt verder gaat komen met een 2 cilinder 1000. Maar goed denk je dat je het verschil merkt tussen 270 of 300???? Je kan op zo'n moment beter voor je kijken :)
 
Moderne fietsen hebben vaak redelijk nauwkeurige tellers,ben ik zelf ook al eens de fout mee ingegaan (boete) alsof 273 te langzaam zou zijn.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan