Topweekend Heerlen en omgeving, (evaluatie)

  • Onderwerp starter Anoniempje551
  • Startdatum
Hulde aan iedereen, organisatie, deelnemers :}
Het was geweldig

Maar de meeste aan de eiffel :} :} , die moeten we annexeren en bij de veluwe trekken....

Het was inderdaad gezellig... voor herhaling vatbaar (kampeerweekend Eiffel of zo...).

Annexatie no way! Dan overal flitspalen en niet eens 80 maar 60 km/uur ivm natuur ozd mogen rijden.

Laat maar lekker bij Duitsland horen...

OK een heel mooi stukje mag je (officieel :P ) maar 50 maar de meeste hebben wel gezien waarom '(
 
Ik hoop dat iedereen zich vermaakt heeft in de Eifel? Ik heb iig heerlijk gereden zaterdag. LCB: thanx voor de :) organisatie en FC: thanx voor de mooie :9 route!

Fastcruiser tegen Unstable nadat hij 288 km/u op de teller van z'n Mille had gehad: 288 en dat is waarschijnlijk de enige keer dat je legaal gereden hebt vandaag!
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop dat iedereen zich vermaakt heeft in de Eifel? Ik heb iig heerlijk gereden zaterdag. LCB: thanx voor de :) organisatie en FC: thanx voor de mooie :9 route!

:^

Wat de organisatie betreft dan...

Mooie route? Slijmbal (hoe zeg je zoiets tegen een vrouw?)! Route kende jij toevallig al.
 
Hoe laat stonden die HD-mannetjes op?
Jullie hebben 's ochtends toch wel ff een SS voor de tent gerold en hun wakker gemaakt? :P :+
 
Jawel wij hebben het ook ZEER naar ons zin gehad...
BBQ was toppie!! en zolder helemaal!!!!
alleen niet geslapen in tent, hak geen plek voor op de motor, want meissie wilde mee..
Hotel opgezocht...(alles was haast vol).. toch nog eentjuh gevonduh....
keb ook nog een aantal foto`s genomuh....
vandaag maar ff wat aan mn lichten doen van mn blade...beetjuh vaag deduh ze....
ennuh iedereen bedankt!!!! was gezellie...
Special thnx;
Sideburns voor opslag ;)
Twisted Paul voor rondrit Heerlen ;)
3499

3498

3497

3496

3495

3494

3493

3492

3491

3500
 
Wanneer gaan we weer? :P

Kan ik tenminste zelf rijden. '( Moeten zeggen dat achterop bij Scarface ook wel een belevenis was, thanx dude :) , maar om zelf door de bergen te knallen lijkt me helemaal super.
 
Jawel wij hebben het ook ZEER naar ons zin gehad...
BBQ was toppie!! en zolder helemaal!!!!
alleen niet geslapen in tent, hak geen plek voor op de motor, want meissie wilde mee..
Hotel opgezocht...(alles was haast vol).. toch nog eentjuh gevonduh....
keb ook nog een aantal foto`s genomuh....
vandaag maar ff wat aan mn lichten doen van mn blade...beetjuh vaag deduh ze....
ennuh iedereen bedankt!!!! was gezellie...
Special thnx;
Sideburns voor opslag ;)
Twisted Paul voor rondrit Heerlen ;)

Was een goeweekend!! Volgende keer zeker weer mee.
ennuh wat betreft die opslag: You're welcome! ;)
 
Op de HD-eikels en de enkele regenbuien na een topweekend. Heb ontzettend veel geleerd tijdens het rijden in de Eiffel, rij nu zonder moeite mijn stepjes aan de grond :)

Nogmaals hulde voor de organisatie, dat er maar snel weer zoiets in de buurt van de Eiffel georganiseerd mag worden :} :}
 
Dit komt dus uit het andere topic.

Op zondag 16 juni 2002 19:59 schreef Raging R6 het volgende:
Idd... SUPER weekend gehad... Toertocht door de Eiffel was echt geweldig. Fastcruiser en Spider bedankt voor het voorrijden op deze bochtige route. En Zoeperman ook nog bedankt voor het wachten op mij in 1 of ander Duits dorpje toen ik jullie ff kwijt was.

Beetje jammer vond ik de eerste nacht maar dat kwam door die idiote HD :j :j :j :j -sukkels.

Regen viel ook wel mee eig. Toch nog wel mooi weer gehad op de terugweg.

Nieuw persoonlijk snelheidsrecord: 271 kmh :}
Maar ik zeg lekker niet waar.

Organisatie was ook goed en BBQ was lekkerrrrr....


:} :} :} :} :}

Oh ja, wanneer wordt de volgende keer??
Kheb er nu al zin in :] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Ik ben blij met de positieve geluiden wat betreft de organisatie. Maar zonder jullie allemaal was het niet zo goed/gezellig/blabla verlopen.

Jullie dus ook allemaal bedankt.

Ik heb hierdoor alleen maar meer zin gekregen in een volgende keer.
 
Was inderdaad een erg leuk weekend.

Gelukkig was het sanitair ook dik voor elkaar :+

Met name de eiffel was fantastisch. Wat een mekka voor motorrijders :]
 
Was inderdaad een erg leuk weekend.

Gelukkig was het sanitair ook dik voor elkaar :+

Met name de eiffel was fantastisch. Wat een mekka voor motorrijders :]

Heerlijk gedoucht ;)

Jullie gisteravond nog gaan rijden :?
 
Zo te horen is het een leuk weekend geweest :)

Wanneer komt er weer een bqq :?
En dan wat centrale in Nederland.
Kijken of ik dan kan.
Lijkt me wel leuk *D
 
Zo te horen is het een leuk weekend geweest :)

Wanneer komt er weer een bqq :?
En dan wat centrale in Nederland.
Kijken of ik dan kan.
Lijkt me wel leuk *D
Centraal in nederland is op zich wel ok, maar Heerlen was weer perfect omdat je daar vandaan alle kanten op kunt. één rondje Eiffel en je weet weer waarom je zo graag motor rijdt :] :9

Wij zijn gister terug gereden. Veel file gehad want we kozen voor Eindhoven-Den bosch-Utrecht-A'dam etc...Maar ging allemaal goed.
 
Op maandag 17 juni 2002 18:31 schreef Sander 900 RR het volgende:Centraal in nederland is op zich wel ok, maar Heerlen was weer perfect omdat je daar vandaan alle kanten op kunt. één rondje Eiffel en je weet weer waarom je zo graag motor rijdt :] :9

Wij zijn gister terug gereden. Veel file gehad want we kozen voor Eindhoven-Den bosch-Utrecht-A'dam etc...Maar ging allemaal goed.

Precies ja.....voor die 250 km door de Eiffel had ik best 500 km reizen/jagen/toeren over :) :)
 
Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten. Heb een top weekend gehad.
Jammer dat ik mijn eigen fietsje niet had, maar voor de mensen waarbij ik achterop mocht :}
Super van jullie.
Had nog even niks van mij laten horen, had nog veel werk te verzetten en als je eenmaal het mf aanzet.......

Gaan we volgend weekend weer?
Heb er nu al weer zin in.

Het was gezellie
 
Ik heb me ook stierlijk vermaatk daaro, ik opteer om eind volgende maand weer een weekend te gaan. Want ik vond het echt perfect daaro!! en die capming was ook helemaal top. Die limburgers daaro zijn helemaal ingesteld op motorrijders.

Dusse....eind volgende maand weer? (weekend)
 
Elders (doetinchem of zo) lijkt me ook wel OK.

Mar de wegen in de Eiffel zijn inderdaad niet te versmaden :9 . Volgende keer alleen maar leuker omdat je ze een beetje kent. Bovendien kan er dan echt een snelle groep komen (als er dan iemand kaart kan lezen, of ik leg de route zo goed mogelijk uit (wel uit mijn hoofd dan.. exact zal het nooit kunnen, moet ik hem eerst weer rijden...oh wat erg))
 
Het weekend was inderdaad helemaal super. Wegen als in de Eiffel had ik nog nooit eerder bereden, een hele belevenis (of nie Skoez?! :P )

En de "van-de-tent-af-skiënde-kat" was ff vreemd wakker worden :+ Stom dier..
 
Terug
Bovenaan Onderaan