Topweekend Heerlen en omgeving, (evaluatie)

  • Onderwerp starter Anoniempje551
  • Startdatum
A

Anoniempje551

Guest
Ik ben net een half uur thuis van een zeer geslaagd weekend mag ik wel zeggen. Eerst maar ff lekker gedoucht, want wat was het warm vandaag...

Zaterdagmorgen 7.15 stond Zoeperman voor me deur.
Bakkie koffie en op naar de pomp aan de A12 waar de Powertjes al op ons stonden te wachten. Zij hadden al regen gehad onderweg en Z en ik nog niet...bakkie koffie/peukie en op naar Heerlen. Al snel regen waar we niet echt blij mee waren natuurlijk. maar lekker positief denkend..."we gaan naar het Zuiden, dus komt helemaal goed :? Deels is het ook goed gekomen...hier en daar zon gehad, maar ook nog aardig wat regen.

Iets van 10.30 uur kwamen we aan op de camping. Sander en Gertjan kwamen er ook aan, dus op zoek naar de rest...Gevonden en fietsen neer gezet.
Was voor even, want we konden met ze allen naar een ander veldje. Dus tenten die er al stonden opgepakt en op andere veldje neergezet en de rest is ook tenten gaan opzetten.
Het was de bedoeling om 11.00 uur weg te rijden van de camping, maar werd wat later ;)

Gelukkig was het droog en konden we lekker weg. We vertrokken als één groep, maar bij het vierde verkeerslicht voorste groep weg...achterste groep maar snelweg opgedraaid en we zouden wel zien. Lang leve de mobieltjes en uiteindelijk mekaar gevonden in een dorp ergens.
Deel 1 van mooi stukkie sturen zat er op. Wat gaaf daar zeg!!!
Deel 2 begonnen en gesplitst in snelle en minder snelle groep. De jongens en meisjes mogen daar lekker zelf over vertellen ;) .
Weer erg gaaf rijden uiteraard...

Blablabla...

En weer terug richting camping. Om 19.00 uur zou de fik erin en dat moest lukken, ware het niet dat één van ons een stunt heeft uitgehaald en zich van geen "kwaad" bewust was. It wasnt me ;)
Het komt zeker nog aan bod. In het kort, iemand is achter een andere groep, niet van forum, aangereden en had niet echt iets in de gaten, maar daardoor wel de afslag naar Heerlen gemist...Sander, Gertjan, Plastic Power en ik zijn bij die afslag gebleven in de hoop dat persoon snel weer terecht zou komen en de rest is naar de camping gereden.
En idd...terecht en ook wij richting camping. Iets later als gepland dus de fik erin, maar het smaakte er niet minder om. Was erg lekker en erg gezellig.

blablabla...

Bbq klaar en wat mensen richting tent, fiets Rev of op terras gebleven.
Met een flinke groep nog voor de tenten gezeten, gezellie in een kringetje en nagenieten. Toen pas weer de eerste druppels...Lekker droog gehouden met de bbq!!!
Tegen 01.00 uur wat mensen de tent ingekropen om wat te slapen. Ook ik...was kapot. Duurde niet lang voor ik gehaald werd om nog ff mee te gaan naar het terras.
Ondanks de moeheid maar gedaan want ik kon de slaap toch toch niet vatten. Na een half uur trok ik het helemaal niet meer en weer richting tent gegaan. Geslapen tot een uur of 03.00 uur, want toen vond één of andere malloot het nodig ze fiets te starten en ff lekker te gassen. Tsjakka wakker!!!
Bleek vanmorgen dat het weer van die HD groep was.
Weer in slaap gevallen tot 5.00 uur. En verder niet echt meer geslapen tot 8.00 uur, want toen mocht ik de tent uit van mezelf. Buurman Gerard Wösten was al druk ze toko af te breken, dus stond niet alleen buiten. Gerard was er stomtoevallig, met een vriend, ook vanwege een andere camping waar geen plek meer was. kleine wereld weer.

Maar goed...slapen jullie al... ;)

Wij ook maar aan de afbreek, bekkies schrobben en broodje happen met vooral koffie!!!

Klaar en met een aantal gemoved naar Zolder...zie in dat topic verder...(Unstable/Barry/Plastieke Powertjes/Zoeperman/Sander/Gertjan/PrimaRijder en ze vriendin)

Ook daar moesten we een keer weg en op naar huis. Gaar/brak/smoeltjes en nekkies verbrand maar Zóóóó voldaan!!!

Forummers...ik heb een topweekend gehad...Het was geweldig.
Relaxte sfeer/leuke groep/geen gezeik ---->Gewoon toppie.

Sander/Gertjan en Jaap> Bedankt voor het uitlenen van de duoseat aan LCB-tje ;)

Edit:
Hans...op de bank in slaap gevallen ofzo gisteravond ;)
We misten je met de bbq.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hulde aan iedereen, organisatie, deelnemers :}
Het was geweldig

Maar de meeste aan de eiffel :} :} , die moeten we annexeren en bij de veluwe trekken....
 
Idd, topweekend...

Rit van me leven gemaakt daar in de Eiffel.

Maarre, wij waren hier al verder gegaan:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/5886

Klopt, maar ik wil het graag even apart ivm met dingen waar men misschien tegenaan is gelopen die een volgende keer meegenomen kunnen worden.
En een bijzonder gaaf weekend verdient een apart topoc ;)

Want wat mij betreft was dit niet de eerste en tevens laatste keer!!!
 
Klopt, maar ik wil het graag even apart ivm met dingen waar men misschien tegenaan is gelopen die een volgende keer meegenomen kunnen worden.
En een bijzonder gaaf weekend verdient een apart topoc ;)

Want wat mij betreft was dit niet de eerste en tevens laatste keer!!!

Misschien handig dat we het niet plannen met een Harley weekend??

Want met die f*cking idioten hoef ik NOOOIT meer op een camping te staan :j :j ...

De rest van de camping was wel OK natuurlijk :} :}
Ik had het voor dat geld heel wat minder verwacht.
 
Aaaaaaaaaahhhhhhhh kijk daar is ze weer! Ik vond het al zo rustig op het MF ;)

Had het bbq-topic niet helemaal bijgehouden, maar hij was toppie dus. MOOI! :)
 
Aaaaaaaaaahhhhhhhh kijk daar is ze weer! Ik vond het al zo rustig op het MF ;)

Had het bbq-topic niet helemaal bijgehouden, maar hij was toppie dus. MOOI! :)

Ik M-F ook zo gemist hebben ;)
Misschien ik daarom zo slecht geslapen hebben })

Sta versteld van mezelf, maar door het fantastische weekend, Forum niet eens zo erg gemist ghehe...
Maar eerlijk is eerlijk...bes wel beetje blij dat ik er weer ben hihi.
 
Volgende keer moet ik toch maar mee. Het klinkt in ieder geval alsof het onwijs gezellig is geweest. Hoeveel personen zijn er nu uiteindelijk gekomen?
 
Op zondag 16 juni 2002 21:48 schreef Lage CB het volgende:En weer terug richting camping. Om 19.00 uur zou de fik erin en dat moest lukken, ware het niet dat één van ons een stunt heeft uitgehaald en zich van geen "kwaad" bewust was. It wasnt me ;)
Het komt zeker nog aan bod. In het kort, iemand is achter een andere groep, niet van forum, aangereden en had niet echt iets in de gaten, maar daardoor wel de afslag naar Heerlen gemist...Sander, Gertjan, Plastic Power zijn bij die afslag gebleven in de hoop dat persoon snel weer terecht zou komen en de rest is naar de camping gereden.
En idd...terecht en ook wij richting camping. Iets later als gepland dus de fik erin, maar het smaakte er niet minder om. Was erg lekker en erg gezellig.


Ik wil er niks over horen :+


CAT
 
Volgende keer moet ik toch maar mee. Het klinkt in ieder geval alsof het onwijs gezellig is geweest. Hoeveel personen zijn er nu uiteindelijk gekomen?

29 met bbq.
Gisteren denk een mannetje of 20 de Eiffel in en vandaag meerdere groepen omdat er mensen naar huis gingen en naar Zolder.
 
Ook Maximum en ikke zijn veilig thuis gekomen :} :} :} :} :} :} :}

Gelukkig > geen file en regen ;)

Enne...ik jouw stem gehoord hebben in mijn telefoon.

Maar goed dat ik het nog wist, anders had ik vandaag zo opgebeld wat jullie in Heerlen moesten ;)
 
Ik wil er niks over horen :+


CAT

Was jij die persoon dan })
Vertel meid, wat is er gebeurd...

flauw ;) , maar was erg lachen jouw verhaal en ons verhaal. En hoe het dus achteraf gezien zat...zit nu weer te lachen. Solly '(
 
Ja, ook wij hebben een te gek weekend gehad. Het was errug gezellig, al moet ik zeggen dat ik het in het begin moeilijk vond de echte namen van de mensen te onthouden, je kent ze per slot van rekening alleen bij hun nickname.

De rest van het verhaal is duidelijk verwoord door LCB (dus dat scheelt een hoop typewerk, bedankt!), maar ik wil nog wel even wat zeggen over Zolder. Op zich druk, maar dat is ook met de TT en bijv. SBK. Bepaalde dingen waren echt KUT (Kwalitatief Uitermate Teleurstellend) geregeld: geen normale parkeerplaatsen geregeld voor motoren, de patat was vet en niet echt gaar en o.a. te weinig WC's in de buurt. De echte "Frans Bauer" motor mogen 'bewonderen' en ook andere street-fighters. 't Weer was in Zolder bijna te goed (heet), maar ach, we moeten natuurlijk altijd wat te zeuren hebben. Onze gezichten zijn rood verbrand en de zonnebrillen hebben een soort van afdruk daardoor achtergelaten, dus de eerste 2 dagen lopen we voor lul 8-) .

Dit soort dingen moeten we echt vaker doen, het was echt een te gek weekend!!!!!!! :} :}


CAT
 
Het was zekers erg gezellig, heb vannacht niks meer gehoord ofzo, lekker geslapen (ondanks gebrek aan slaapzak enzo, maar het van Raul gejatte schuimrubber matrasgeval lag lekker. }) ;) )

Al met al erg geslaagd, :} aan LCB en anderen voor de organisatie, goed werk hoor. :)

LCB, volgens mij moet ik nog eea. betalen omdat ik later kwam, had daar geen geld bij me, maak het wel over.
 
Edit:
Hans...op de bank in slaap gevallen ofzo gisteravond ;)
We misten je met de bbq.
[/quote]
Niet in slaapgevallen is wat anders tussen gekomen, :( :( :( :( ik hoop dat mijn Portie iemand goed gesmaakt heeft. :P :P :P
Volgende keer hoop ik er wel bij te zijn.

PS ik heb me via de voic mail van Fastcruiser afgemeld.
 
LCB, volgens mij moet ik nog eea. betalen omdat ik later kwam, had daar geen geld bij me, maak het wel over.

Mag je met Ryser regelen!!! Ik heb Ryser al ingelicht via een Email dat jij zijn plek heb overgenomen en dat ie contact met jou daarover "moet" opnemen.
 
PS ik heb me via de voic mail van Fastcruiser afgemeld.

Is niet doorgekomen, telefoon zal uitgestaan hebben!!!

Balen, maar een volgende keer beter Hans...
Heb je verder wel een leuke dag gehad?
 
Ik M-F ook zo gemist hebben ;)
Misschien ik daarom zo slecht geslapen hebben })

Sta versteld van mezelf, maar door het fantastische weekend, Forum niet eens zo erg gemist ghehe...
Maar eerlijk is eerlijk...bes wel beetje blij dat ik er weer ben hihi.

Nix gemist hoor...MF was zoooo suf de laatste dagen (zonder jou }) )
 
Nix gemist hoor...MF was zoooo suf de laatste dagen (zonder jou }) )

Heb je de honeurs, duh, niet waargenomen dan...

Volgende keer leggen we het hele forum plat en gaan we in 30 groepen de Eiffel in ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan