Tot ziens SV650S, welkom YZF-R6!!! (foto's)

aprilia2000

MF veteraan
In memoriam
13 apr 2002
6.366
0
Grijpskerke
Jazeker 8-) De SV is ingeruild. En nu eindelijk heb ik de motor die ik altijd al had willen hebben: een Yamaha R6 *D
Het is een rode 2002 geworden, ik was eigenlijk meer op zoek naar een '99 of 2000 model, maar toen kwam ik deze tegen voor een mooie prijs. Dat was natuurlijk niet lang twijfelen en snel afhandelen *D (ik vind dit persoonlijk de mooiste R6 ooit, model & kleurstelling) Voor de mensen die de motor wel heel bekend voorkomt, dat kan, de vorige eigenaar was namelijk http://www.motor-forum.nl/forum/profile.php?user=2285 (Denser) die 'm op zijn beurt weer ingeruild heeft op een Blackbird.

Uiteraard moet de taartschep er nog af en nieuwe knippers zitten ook in de planning maar vandaag had ik een andere prioriteit: RIJDEN!

Ik heb ook maar meteen een seatcover meegenomen bij de dealer. De vorige eigenaar had 'm reeds voorzien van een Carbon Leovince SBK demper (misschien dat ik er ooit nog een Hotcam onder doe maar dit vind ik voor voorlopig perfect) en Michelin Pilot Powers dus ik ben er helemaal klaar voor!

Genoeg geouwehoer, tijd voor foto's:

De SV met z'n originele onderdelen:

full
 
Laatst bewerkt:
Nice!

Is een hele mooie fiets. Als ik jou was zou ik hem wel poetsen, want je hebt kans dat er nog kwijl van mij op zit. :9~
 
mooi ding hoor ! altijd zelf een R6 willen rijden..

Die kont van die sv is ook erg mooi.
 
Terug
Bovenaan Onderaan