Total loss TDM 850 gestolen na aanrijding, nacht van zondag 16-8 op maandag 17-8

Bizar, maar dat is Nederland.......zo'n 30 jaar geleden is mijn crossmotor uit de schuur gestolen, aangifte gedaan bij politie die zijn nog langsgekomen je kent het wel , zo'n twee jaar geleden bekende een over over buurman aan m'n broer op een kermis dat hij op een Suzuki crossmotor op dezelfde kermis, zo'n 30 jaar geleden s'nachts met teveel bier op uit de bocht is gevlogen, dwars door de glazen deur van het cafe is gereden , motor heeft achtergelaten, was na sluitingstijd, en naar huis is gehinkt, daad bekend, Politie moet de motor geborgen hebben, maar weten van niks.
In ieder geval fijn dat bij jou alles goed is gekomen, top voor je:Y
 
Bestaat de mogelijk dat jouw motor meegenomen is om een gestolen motor om te katten, dus de beschadigde delen van jouw motor vervangen door die van de gestolen motor. Zolang het frame niet te veel beschadigd is zal dat goed te doen zijn.
 
Dus iemand heeft een zwaar beschadigde niet rijdbare motor gejat, vervolgens daar tijd en moeite in gestoken om hem helemaal te repareren zodat de motor weer in prima staat is, om er vervolgens met hetzelfde kenteken mee rond te rijden in hetzelfde dorp om hem vervolgens na een paar weken langs de weg achter te laten....
Zo mogen ze mijn motor ook nog wel eens jatten |(
 
Dus iemand heeft een zwaar beschadigde niet rijdbare motor gejat, vervolgens daar tijd en moeite in gestoken om hem helemaal te repareren zodat de motor weer in prima staat is, om er vervolgens met hetzelfde kenteken mee rond te rijden in hetzelfde dorp om hem vervolgens na een paar weken langs de weg achter te laten....
Zo mogen ze mijn motor ook nog wel eens jatten |(
Was al aan het zoeken naar een schade motor. 😂😂
 
RR rijn vriendin had 'm nog zien rijden in Gouda... Ze kon nog nèt het kenteken opnemen
 

Blijkt dus dat ik eerst door het RDW weer terug aansprakelijk gesteld moet worden (motor uit het gestolen register en terug op mijn naam) voordat ik hem kan verzekeren. En het politiedepot controleert wel effe of je verzekerd bent als je daar weg wil rijden. Ik zit nu dus te wachten op het RDW ..
 
  • Verdrietig
Waarderingen: k0en
Terug
Bovenaan Onderaan