Total loss TDM 850 gestolen na aanrijding, nacht van zondag 16-8 op maandag 17-8

Wat een prachtige wending aan dit bizarre verhaal.
En wat ik me vooral afvraag; hoe bevalt de Vif? 😉
De RC36II wordt beschouwd als beste van de stal..
 
Ik vind hem veel comfortabeler dan ik had verwacht maar het blijft wennen aan de iets actievere zithouding. Ik kan lezen en schrijven met die TDM, voornamelijk in korte bochten en op rotondes. Dit vertrouwen heb ik nog niet op de VFR.

Een uitgebreid oordeel wacht nog op nieuwe banden, de huidige zijn afgeplat. Dit gaat waarschijnlijk veel doen voor het vertrouwen als ik diep moet gaan in korte bochten. Heb ook meer vrije tijd in combinatie met goede dagen nodig, deze winter nauwelijks gereden. Totaal misschien nog maar 800km op de VFR gezet.
 
Het is een gevalletje van mooi van ver, verre van mooi maar hij doet het weer perfect! Vandaag 220km gereden en alleen maar genoten. Klikken starten, blok loopt heerlijk, remmen pakken fijn aan en de vering doet goed z'n werk. Geen tijd gehad voor mooie foto's maar even 1tje geschoten op de IJsseldijk.

Het voelt heerlijk om weer op mijn vertrouwde beessie te rijden. Eind goed al goed, me dunkt! *O*

TDM dijk.jpg
 
Weer terug bij de oude baas, mooi avontuur hoor. Mbt jouw vfr, met nieuwe banden valt hij zo de bocht in dus pas maar op. Het zijn heerlijke fietsen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan