Tour de Frans motorrijder sleurt fiets mee>gebeurt dit vaak?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Biker000

MF'er
12 jul 2011
94
0
Rijnsaterwoude
Heeft iemand de val van Sörensen gezien?

http://nos.nl/l/tcm:5-998501/

Nicki Sørensen kom wel heel vreemd ten val in de vijfde etappe van de Tour de France in 2011.
De renner van Saxo Bank rijdt met een vol peloton, terwijl een motor langsrijdt.
De motard raakt Sørensen en sleept hem een stukje mee.
De fiets van de Deen wordt echter enkelen tientallen meters mee 'gedragen'.

Bron: NOS

Ben geen wielerfan maar kwam dit toevallig tegen.

De motorrijder mag niet meer meerijden.

Maar geloof niet echt dat je zoiets direct merk. :?

Was het niet gewoon een gratis liftje die niet lekker verliep :+

Gebeurt dit vaker?
 
Zei al volg de tour niet maar kwam het toevallig tegen.
Kon het ook in het MF nergens vinden.

Vroeg me alleen af of het vaker gebeurde. :$
 
Ik zal deze keer niet zeggen dat die motards niet kunnen rijden, want dan krijg ik weer heel MF over me heen. O-)
 
Idd, beter laat dan nooit.


weer een voorbeeld van "daar hoor je niet te rijden"

ECHTER !

kan het misschien zo zijn dat de klont wielrenners als een school vissen om de motorrijder is komen te fietsen ????

en dat de motorrijder "opgesloten" werd ????

ik roep maar wat
 
Laatst bewerkt:
Zeg, we gaan hier toch niet lopen miepen dat die wielrenners de motorrijder niet moeten hinderen hè?
Voor wie het nog niet wist, dit is de Tour de France, een wielerwedstrijd. Het gaat om de wielrenners. Die hebben in de wedstrijd voorrang. Altijd. Die motorrijder hoorde daar niet te rijden. Punt.

:)
 
Zeg, we gaan hier toch niet lopen miepen dat die wielrenners de motorrijder niet moeten hinderen hè?
Voor wie het nog niet wist, dit is de Tour de France, een wielerwedstrijd. Het gaat om de wielrenners. Die hebben in de wedstrijd voorrang. Altijd. Die motorrijder hoorde daar niet te rijden. Punt.

:)

\Daarom is het ook een onzinnige wedstyrijd |(

We hebben al eeuwen geleden iets uitgevonden dat heet een verbrandingsmotor :]

En waar wij alles doen voor grip onder alle omstandigheden gaan die idioten met een uitgerekt condoompje met 80km/u een berg af. |(
 
Er zijn jaarlijks meerdere dodelijke ongelukken in de Tour te betreuren. Meestal zijn daar voertuigen uit de reclame-caravaan bij betrokken en dan wordt het allemaal verzwegen en stilgehouden. Want, topsport heh, gaat veel geld in om. En prestige en zo.
Alleen dit jaar zijn er twee incidenten voor de camera en iedereen spreekt er schande van.

Als die motorrijder op die manier het peloton wil inhalen is ie inderdaad stom bezig.
Wordt ie echter ingesloten dan mag een der MF-ridders hier zeggen hoe je dat oplost zonder een of meerdere renners te hinderen.
 
Laatst bewerkt:
Is niet op te lossen Naba zelfs als ze hem insluiten zijn ze zo met hun "sport" bezig dat de weg van hun is dat ze de motorrijder nooit de kans zullen geven om eruit te komen wat de gevolgen ook zijn.
 
Is niet op te lossen Naba zelfs als ze hem insluiten zijn ze zo met hun "sport" bezig dat de weg van hun is dat ze de motorrijder nooit de kans zullen geven om eruit te komen wat de gevolgen ook zijn.

Je ziet ook dat ie zoveel mogelijk aan de kant wil voor de renners, hij rijdt al bijna in de berm. Waarschijnlijk ziet ie voor hem een gaatje om eruit te komen, ziet hij niet dat er een renner te dicht op hem zit, geeft wat gas en trekt hem zo van de fiets. Spijtig ongeluk, kan er niks anders van maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan