Tour rit Oostenrijkse Alpen!!! wie o wie?

Basje.

Rookie
9 mrt 2004
7
0
Heelsum
Gegroet beste mede rijders,

samen met mijn broer zou ik deze zomer (halverwege jullie) een aantal prachtige ritten maken door de Alpen. Helaas kan mijn broer niet meer mee wegens zijn werk.

Zodoende komt mijn "verheugde Alpen tripje" een beetje in gevaar. Ik heb er over zitten denken om alleen te gaan, maarja, das ook maar alleen.

Misschien zijn er hier mensen die (misschien met een club) ook die kant op willen gaan, en nog wel plek hebben voor een enthousiasteling!!

Natuurlijk is het wel leuk om even te weten wie ik dan ben!

Dit kun je nalezen in het topic "nieuwe gebruikers"

:^

Bovendien kom je ook redelijk snel met andere motorrijders aan de praat.

ik was eigenlijk van zinnes in de Alpen te gaan strekken (wandelen). Er gaat ook niemand mee. Dus wordt het eerst een weekje adrennen met vrienden camperen, misschien daarna toch naar Alpen

Ik ben zowat overtuigd van de voordelen van het alleen reizen als ik dit zo lees!!
Goeie pagina trouwens, die van die gast hotelletjes in Oostenrijk!

Maar zouden er inderdaad zoveel motor-fanaten zijn in Oostenrijk rond juli?
Want ik dacht de de meesten altijd eerder gingen?

:}

Maar zouden er inderdaad zoveel motor-fanaten zijn in Oostenrijk rond juli?
Want ik dacht de de meesten altijd eerder gingen?

:}

oww - now you got me ... ik heb het eigenlijk benaderd als 'alleen reizen algemeen'... je komt altIJd makkelijker mensen tegen.... of motorrijders specifiek eerder gaan.. da wee'knie!

Heb enkele keren alleen de Alpen gereden. Heerlijk! Lekker overnachten in een cafe met slaapgelegenheid. Kun je meestal ook fantastisch eten en bier in GROOOOOTE pullen. Dit alles opgediend door een jongedame in zo'n prachtig kostuumpje. Gewoon genieten man.. :9

Terug
Bovenaan Onderaan