Tour Veluwe en omgeving 21 maart

Rainbow600

MF veteraan
8 jan 2014
1.032
0
Nieuwegein
Om het even wat duidelijker en centraler in 1 topic te gooien mbt alleen het tourtochtje


INMIDDELS IS ER EEN AANMELDINGS STOP IVM MET GROOTE VAN DE GROEP.
Alle OVBtjes kunnen nog mee
verdere aanmeldingen in overleg met Docshot (voorrijder)​


Hoi....

Omdat het bloed toch teveel gaat borrelen wil ik graag een toertje voorstellen.

Waar: Veluwe en omgeving
Wanneer: 21-03-2015 (zaterdag)
Hoe laat: 09.00 verzamelen bij McDonalds A6 Almere (09.30 vertrek)
Lengte: 170km
Duur: 3 uurtjes (excl lunch van een uurtje)
Uitleg: beginplaats Harderwijk.....einde bij Nijkerk
Navigatie Route beschikbaar in itn of in gpx (kan ook via mail verstuurd worden..tyre bestand)
Wie? Wie er maar meewil..
Kosten: Geen (lunch en brandstof zijn voor jezelf)

Voor mail vragen: docshot11@gmail.com

P.s. Als het uit de hemel pleurt of te koud is gaat het voor mij (en mijn vrouw) niet door...moet wel leuk blijven natuurlijk.
P.s. Verschijn afgetankt ten tonele alsjeblieft anders moet iedereen op je wachten.
P.s. er zit een heel klein stukje offroad tussen wat prima te doen is met een normale fiets.

Ik hoor het wel wie mee wil.

Groetjes

Doc
Hierbij de route voor tomtom en garmin. het zijn tyre bestanden. Ik hoop dat de linkjes lukken. Zoniet dan probeer ik nog even anders.

TT : Rondje Veluwe (RSL).itn
Garmin: Rondje Veluwe (RSL) garmin.gpx

Mocht het niet goed gaan dan hoor ik het graag.

Groetjes

Doc

p.s. top dat er toch veel aanmeldingen zijn.
route kaart


66c968167dda7faf3ce6daf16c6200d4



Waar : Veluwe en omgeving
Wanneer: 21-03-2015 (zaterdag)
Hoe laat : 09.00 verzamelen bij McDonalds A6 Almere (09.30 vertrek)
Lengte : 170km
Duur : 3 uurtjes (excl lunch van een uurtje)
Uitleg : beginplaats Harderwijk.....einde bij Nijkerk

Dus eerste verzameling in Almere bij de MacDonalds langs de A6
Dat is dus HIER

In Lelystad neemt 2Dads de verzameling op zich. Verzamelen op Carpool plaats langs de A6 ter hoogte van afslag 10
om 10:00


Aanmeldingen tot nu to zijn:

ALMERE

Docshot (voorrijder)
X20DTL
The Bastard
hekelaantanken
Kwiedo

LELYSTAD

2Dads
Duc88
Tanvo
motormaniac58


Draeck
Sven



Onder voorbehoud:


Hedcandy (A)

Heeft genoteerd:


janSP1 (L)



9:00 Verzamelen MacD Almere
9:30 Weg rijden

10:00 Verzamelen Lelystad
--:-- Weg rijden


images.aspx
 
Laatst bewerkt:
de aanmeldingen zijn leuk maar geef effe aan wie waar opstapt.

voorbeeld

Almere

Docshot
X20DTL
The Bastard

Lelystad

Tanvo
DUC88


en ga zo door + laat even op een kaartje zien waar op de newtonweg in harderwijk de 3e opstap plaats is voor de rit, dit mis ik een beetje
 
de aanmeldingen zijn leuk maar geef effe aan wie waar opstapt.

voorbeeld

Almere

Docshot
X20DTL
The Bastard

Lelystad

Tanvo
DUC88


en ga zo door + laat even op een kaartje zien waar op de newtonweg in harderwijk de 3e opstap plaats is voor de rit, dit mis ik een beetje

Advies opgevolgd en het een en ander aangepast.


Verzamelpunt is te zien op kaart doormiddel van op link te klikken.

3e opstap Harderwijk komt te vervallen
 
hoi motormaniac,

het is beter om op 1 plek te verzamelen.....bij de mcdonalds in lelystad langs de a6....10.00 uur.

groet

doc
(initiatiefnemer van de rit)
 
hoi motormaniac,

het is beter om op 1 plek te verzamelen.....bij de mcdonalds in lelystad langs de a6....10.00 uur.

groet

doc
(initiatiefnemer van de rit)

Beste Docshot

Bij deze Macdonald zit 100 meter er voor een carpool parkeerplaats die ik in de link op maps heb aangegeven hier in de topic en persoonlijk aan jou gewhatsappt ;)

Ik denk dat motormaniac dit bedoeld.

Groet

Rainbow600 (topicstarter)

:P ;)
 
Als er nog plek is rij ik ook graag mee. Ik kom dan naar de verzamelplaats bij de Mac in Almere. Kom zelf uit Noorderplassen.
 
Ik ken niemand hier maar lijkt me ook leuk om mee te rijden (mits het droog is)! Kom uit Ermelo, maar zag dat opstapplaats Harderwijk (Newtonweg) was komen te vervallen. Jullie rijden hier wel gewoon langs toch? Kan ik daar aanhaken eventueel.
 
Hoi motormaniac......de route link staat in de andere post...garmin en TT. Post heet...motorrijders gezocht Almere.

Groetjes

Doc

P.s. de carpool is prima....Mitchel staat daar te wachten.
P.s.s. de route verloopt inderdaad via Harderwijk en iemand kan daar ook aanhaken...het is alleen geen stopplaats daar..ligt langs een weg.
 
Hoi luitjes,

De toer is eigenlijk bedoeld voor mensen uit Almere. De topicstarter had het helaas niet vermeld maar dat is wel de bedoeling. De reden hiervoor is dat ik maar 1 instructeur ben en niet al te grote groepen op sleeptouw kan/wil nemen....denk aan stoplichten e.d.....opsplitsen van de groep enz enz enz.

De originele post staat ook in een Almere topic.

Ik wil hiermee niemand tegenhouden om mee te gaan maar wil wel verdere aanmeldingen uit andere regio's een halt toeroepen. Ik hoop dat hier begrip voor is van jullie kant.

mvg

Doc
 
Hoi,

Spijtig te zien dat er mensen afhaken...degene die al meegingen mogen dat nog steeds...het ging mij even om nieuwe aanmeldingen.

Groet

Doc
 
Terug
Bovenaan Onderaan