Tour Veluwe en omgeving 21 maart

Ik ken niemand hier maar lijkt me ook leuk om mee te rijden (mits het droog is)! Kom uit Ermelo, maar zag dat opstapplaats Harderwijk (Newtonweg) was komen te vervallen. Jullie rijden hier wel gewoon langs toch? Kan ik daar aanhaken eventueel.


Sven ik denk voor jou dat je het beste HIER kan wachten en zo met de groep kan aansluiten.


Serge weet jij hoe laat je hier ongeveer langs rijd?
 
Hoi Sven,

Ik verwacht daar rond 11.00 te passeren. Het kan eerder zijn dus wees op tijd. Het is overigens erg moeilijk om zoiets goed af te spreken omdat er altijd wel ergens een vertraging inzit. Als de rit doorgaat komen we er zekers voorbij.

Hopelijk tot dan.

Groetjes

Doc
 
Jammer jongens van het weer.
Ik haak af voor morgen, ben vandaag vrij dus pak het zonnetje vandaag liever! Next time..... :Y :Y

Gr. Darkeyed
 
Hallo beste mede forummers,

Helaas zullen we de rit moeten opschuiven. De weersverwachting is onveranderd en geeft morgen regen aan. Ik stel voor om de rit aanstaande zondag te rijden....wel met dezelfde voorwaarden als morgen...dus om maximaal om 09.00 bij de Mac langs de A6 te zijn. Ikzelf zal er al om 08.30 zijn omdat ik graag wat meer tijd heb om nieuwe mensen aan te spreken. Ik zie jullie graag daar.

groetjes

Doc

docshot11@gmail.com

p.s. de rest van de informatie wordt via de andere post gedeeld en niet meer in deze !!! Er mag een slotje op.
 
Slim om hem te verplaatsen, morgen is het mij alleen ook nog te koud... dus tot een andere keer!
 
Terug
Bovenaan Onderaan