Touren vanuit Vianden Luxemburg

dave1976

MF'er
5 aug 2012
43
0
Allen,

wil gaan touren vanuit Vianden Luxemburg. Kan maar weinig routes vinden. Wie weet waar ik deze routes kan downloaden.??

Gr,

Dave
 
Ga anders hier eens kijken voor routes. Ik heb vaker bij Motorvision routes gedownload en naar eigen inzicht verbouwd. Of hier. Maar je kunt echt genoeg vinden op het internet als je maar goed zoekt ;) .

Succes ermee!

Gr. Marijn.

P.s. je zult zelf in de meeste gevallen wat moeten sleutelen aan de route, met name je vertrek aan aankomstplek, maar dat is ook de lol van zelf routes maken en/of aanpassen.
 
Laatst bewerkt:
Dagroute dwars door Luxemburg, vertrek en aankomst Vianden:

full
 
Ik heb laatst nog deze route gereden: http://reisinfo.motorvision.nl/route/grand-duche-de-luxembourg?return=routes

Het is een rondrit en hij begint en eindigd welliswaar in Esch-S. Sure, maar je kunt hem natuurlijk ook halverwege gewoon oppakken. Ik heb hem gereden vanuit Diekirch, maar hij loopt ook langs Vianden. Ik weet niet wat voor Navi gebruikt, maar bij de Zumo 660 start je de route, alleen bij de vraag of je naar het begin van de route wilt navigeren kies je nee en pak je de route gewoon ergens op, hij gaat vanzelf verder. Moet je hem alleen bij het eindpunt in Esch even opnieuw starten. Hij loopt door Vianden, de weg door het dorp onder het kasteel door, kan niet missen. Het is een mooie route. De route iets aanpassen en laten starten en eindigen in Vianden kan natuurlijk ook, maar op deze manier hoef je er helemaal niks aan te doen.
 
Op mijn routesite (zie onderschrift) staan ook wat routes door Ardennen/Luxemburg.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan