( Touren ) Zondag 22-02

Arcadis/Redline Rider/V FRed S !!!

Leuk dat jullie niet op ons wachten... Ertje stond voor een stoplicht en ik was zo sociaal om te wachten ;) . En jullie verdwijnen gewoon op de snelweg!

We gingen nog terug naar HTH maar jullie waren er niet.
:(


Ik dacht toch echt dat we met ze alle de snelweg opgingen... keek 5 min later in me spiegel toen zag ik niks meer. en neeeeeeeeeee we hebben niet hard gereden ;( ;( ;) ... tenminste 100/120 noem ik niet hard.

Volgende keer beter!
 
Ik dacht toch echt dat we met ze alle de snelweg opgingen... keek 5 min later in me spiegel toen zag ik niks meer. en neeeeeeeeeee we hebben niet hard gereden ;( ;( ;) ... tenminste 100/120 noem ik niet hard.

Volgende keer beter!

Zag jou alleen nog even de snelweg op rijden, rest was al verdwenen :P .
Toch vreemd aangezien ik steeds 130/140 op mn teller had.
 
Het was een topdag heren. Zeker voor herhaling vatbaar. :)

Ik kende nog niet zoveel routes, maar volgens mij hebben we ze nu allemaal gereden. Sjezus, wat een eind. :P

Jammer dat we Olafonline en Ertje650 kwijt zijn geraakt. Ik dacht ook dat ze de snelweg mee waren opgegaan. Hierbij mij nederige excuses. ;)
 
Het was een topdag heren. Zeker voor herhaling vatbaar. :)

Ik kende nog niet zoveel routes, maar volgens mij hebben we ze nu allemaal gereden. Sjezus, wat een eind. :P

Jammer dat we Olafonline en Ertje650 kwijt zijn geraakt. Ik dacht ook dat ze de snelweg mee waren opgegaan. Hierbij mij nederige excuses. ;)


We zijn idd samen de snelweg op gedraaid!! maar ik wachte nog ff op Olaf, en toen waren jullie al uit het zicht!! 8-)
 
Zag jou alleen nog even de snelweg op rijden, rest was al verdwenen :P .
Toch vreemd aangezien ik steeds 130/140 op mn teller had.

jaaaa het invoegen ging wel met 200 :z dat een klein stukkie gereden en toen gew8 op Arcades en Fred toen 100/120 gaan rijden tot mac veenendaal... dacht wel dat jullie nog zouden aanhaken
 
Laatst bewerkt:
Zag jou alleen nog even de snelweg op rijden, rest was al verdwenen :P .
Toch vreemd aangezien ik steeds 130/140 op mn teller had.
We hebben zeker niet TE hard gereden, want voor Veenendaal stond er een camera (met een doek erover) en WIJ zijn niet geflitst. Ik hoop jullie ook niet.

Voor een volgende keer:
De rijder moet altijd opletten dat degene die achter hem rijdt, volgt.
Volgt hij niet, dan gaat hij langzamer rijden (zonodig stoppen als dat kan/mag).
De rijder voor hem doet hetzelfde omdat hij zijn achterligger ook niet meer ziet.
Uiteindelijk gaat de eerste rijder ook langzamer rijden/stoppen als dat kan/mag.

Tot slot dan nog een laatste opmerking over het rijden in een groep:
rijd altjid baksteensgewijs (=verspringend).
De eerste rijder rijdt iets links van de rijbaan, de volgende iets rechts, de derde weer iets links enz.

Als we zo rijden MOETEN we volgende keer ook weer als groep aankomen. Zelfs in het donker!! (Maar gezellig was het zeker, deze ongeplande route!!!)
Ik heb nog wel wat geplande routes liggen. Ook in de omgeving van Amersfoort.
 
Jaaa instelling van de kreng stonden verkeerd :( zijn allemaaal wazig geworden.... zal ze morgen even erop gooien
 
Op zondag 22 februari 2004 23:23 schreef V FRed S het volgende:We hebben zeker niet TE hard gereden, want voor Veenendaal stond er een camera (met een doek erover) en WIJ zijn niet geflitst. Ik hoop jullie ook niet.
Geen idee, was een beetje gedesoriënteerd vanwege de donkere omgeving.

De rijder moet altijd opletten dat degene die achter hem rijdt, volgt.
Volgt hij niet, dan gaat hij langzamer rijden (zonodig stoppen als dat kan/mag).
De rijder voor hem doet hetzelfde omdat hij zijn achterligger ook niet meer ziet.
Uiteindelijk gaat de eerste rijder ook langzamer rijden/stoppen als dat kan/mag.
Leek me eigenlijk vanzelfsprekend... Volgende keer beter :) .
 
We hebben zeker niet TE hard gereden, want voor Veenendaal stond er een camera (met een doek erover) en WIJ zijn niet geflitst. Ik hoop jullie ook niet.

Voor een volgende keer:
De rijder moet altijd opletten dat degene die achter hem rijdt, volgt.
Volgt hij niet, dan gaat hij langzamer rijden (zonodig stoppen als dat kan/mag).
De rijder voor hem doet hetzelfde omdat hij zijn achterligger ook niet meer ziet.
Uiteindelijk gaat de eerste rijder ook langzamer rijden/stoppen als dat kan/mag.

Tot slot dan nog een laatste opmerking over het rijden in een groep:
rijd altjid baksteensgewijs (=verspringend).
De eerste rijder rijdt iets links van de rijbaan, de volgende iets rechts, de derde weer iets links enz.

Als we zo rijden MOETEN we volgende keer ook weer als groep aankomen. Zelfs in het donker!! (Maar gezellig was het zeker, deze ongeplande route!!!)
Ik heb nog wel wat geplande routes liggen. Ook in de omgeving van Amersfoort.

:^ Heb zelf nog niet zoveel ervaring met in een groep rijden.. Die keren dat ik een groep reed was het een groot zooitje bijelkaar :X

Zal er volgende keer aandenken :]
 
We hebben zeker niet TE hard gereden, want voor Veenendaal stond er een camera (met een doek erover) en WIJ zijn niet geflitst. Ik hoop jullie ook niet.

Voor een volgende keer:
De rijder moet altijd opletten dat degene die achter hem rijdt, volgt.
Volgt hij niet, dan gaat hij langzamer rijden (zonodig stoppen als dat kan/mag).
De rijder voor hem doet hetzelfde omdat hij zijn achterligger ook niet meer ziet.
Uiteindelijk gaat de eerste rijder ook langzamer rijden/stoppen als dat kan/mag.

Tot slot dan nog een laatste opmerking over het rijden in een groep:
rijd altjid baksteensgewijs (=verspringend).
De eerste rijder rijdt iets links van de rijbaan, de volgende iets rechts, de derde weer iets links enz.

Als we zo rijden MOETEN we volgende keer ook weer als groep aankomen. Zelfs in het donker!! (Maar gezellig was het zeker, deze ongeplande route!!!)
Ik heb nog wel wat geplande routes liggen. Ook in de omgeving van Amersfoort.


Ik zag ook een mooi rood lampje branden ja!! maar wij hebben (volgens mijn teller!!) ons perfect aan de max snelheid gehouden, dus zou goed moeten zijn!! :)
 
Denk je er ook nog aan om je foto's online te zetten. :P

Maar rijden zonder knipperlicht gaat toch prima, je hebt toch niet voor niets armen en benen gekregen. :+
1 Arm kan hij niet vrij gebruiken. Die heeft hij zelf in gebruik om op de snelweg zijn hoofd te ondersteunen. Het blijft wel jammer dat hij dan helaas niet zijn achterrijdende mede-groeps-lid/leden in de gaten kan houden. En ja, dan "verlies" je wel eens iemand (of 2).

Is dit het einde van de reeks van opmerkingen van de "verloren groep"?
 
Is dit het einde van de reeks van opmerkingen van de "verloren groep"?
Ik had het niet over de verloren groep, maar over zijn kapotte knipperlicht waar Olaf het over had. ;) Of was dat in dat andere topic? Naja, in ieder geval doelde ik niet op het feit dat we er een paar uit het oog verloren zijn onderweg. :)
 
Ik had het niet over de verloren groep, maar over zijn kapotte knipperlicht waar Olaf het over had. ;) Of was dat in dat andere topic? Naja, in ieder geval doelde ik niet op het feit dat we er een paar uit het oog verloren zijn onderweg. :)


Life's A Bitch!! '( Maar voor de rest was't gezellie :}
 
Als je elkaar op de snelweg kwijt raakt heb je zo hendel bij je rechterhand als je die open draait gaaa je harder *D }) :] en vind je elkaar weer O-) .
 
Terug
Bovenaan Onderaan