Tourritten voor in Nederland

Ik weet er zat die je gewoon gratis kunt downloaden in pdf en zelfs als gps bestand voor op je gps.... Maar helaas voor jou mag ik ze hier van de modjes niet plaatsen.
 
full


De snelste weg naar duitsland

:]
 
Ik weet er zat die je gewoon gratis kunt downloaden in pdf en zelfs als gps bestand voor op je gps.... Maar helaas voor jou mag ik ze hier van de modjes niet plaatsen.


Van jou mag dat wel maar van de modjes niet.

Doe's niet zo flauw... er word gevraagd om hier in dit topic op M-F startpunt, bezienswaardigheden en eindpunt van een leuke route in Nederland te plaatsen, niet om een linkje naar een andere site, dat kan de topicstarter zelf ook wel googlen.

Tot 2 keer over een reply plaatsen die niets te maken heeft met de vraag die de topicstarter stelt lijkt er meer op dat je hier de boel wil saboteren als dat je iemand ergens mee wil helpen.
 
Doe's niet zo flauw... er word gevraagd om hier in dit topic op M-F startpunt, bezienswaardigheden en eindpunt van een leuke route in Nederland te plaatsen, niet om een linkje naar een andere site, dat kan de topicstarter zelf ook wel googlen.

er mogen ook links van sites met routes gepost worden.
mooie tochten in noord holland lijkt mij wel wat

:X :X :X

Maar een leuk rondje in Nederland. Als het lekker weer is ga ik (als het te laat is voor een dagje ardennen) wel eens een lekker rondje rijden in Zeeland. Eerst even de snelweg naar Goes (Motoport en Mac) en van daaruit langs het Veerse meer richting Arnemuiden, Middelburg, Vlissingen, oversteken naar Noord beveland, ff bakkie koffie doen in Renesse, langs de duinen naar de Brouwersdam (langs het strand rijden aan de zeekant van de dijk). Altijd erg lekker alleen wel goed opletten voor flitspalen want daar staat zeeland vol mee.

Noord Holland heb ik zo snel niets. Als ik vanuit Brabant zo'n afstand wil rijden om mooi te kunnen rijden zit ik al bijna in de Ardennen / Eiffel.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb behoorlijk wat stukken Nederland gezien en Zuid Limburg vind ik toch wel het mooist. De Mergellandroute is naar mijn mening prachtig. Door de heuvels en bossen, en hier en daar leuke dorpjes. Er zijn echt tientallen terrasjes onderweg, van gezellige drukte op dorpspleintjes tot heelijk rustige terrasjes met uitzicht over de valleien. Wat ik persoonlijk ook leuk vind is dat je altijd wel andere motorrijders tegenkomt.

Op zonnige weekenddagen is de route echter behoorlijk druk, dus als je de mogelijkheid hebt raad ik aan doordeweeks te gaan, op tijdstippen dat de meeste mensen werken.

Route is makkelijk te vinden via google maar staat onderweg ook goed aangegeven.
 
:X :X :X

Maar een leuk rondje in Nederland. Als het lekker weer is ga ik (als het te laat is voor een dagje ardennen) wel eens een lekker rondje rijden in Zeeland. Eerst even de snelweg naar Goes (Motoport en Mac) en van daaruit langs het Veerse meer richting Arnemuiden, Middelburg, Vlissingen, oversteken naar Noord beveland, ff bakkie koffie doen in Renesse, langs de duinen naar de Brouwersdam (langs het strand rijden aan de zeekant van de dijk). Altijd erg lekker alleen wel goed opletten voor flitspalen want daar staat zeeland vol mee.

Noord Holland heb ik zo snel niets. Als ik vanuit Brabant zo'n afstand wil rijden om mooi te kunnen rijden zit ik al bijna in de Ardennen / Eiffel.

ik woon in noord holland dus als ik ff een stukje wil rijden blijf ik in de buurt.
 
ik woon in noord holland dus als ik ff een stukje wil rijden blijf ik in de buurt.

Dijkjes bij Medemblik in de buurt zijn ook leuk om te rijden langs het water. Kun je lekker daar in de haven terrasje pakken. Ooit 1 x met koekblik geweest om daar te gaan zeilen en de omgeving sprak me wel aan (voor nl begrippen), maar zoals ik al zei, ikzelf ben net zo snel in de ardennen als in Noord Holland.
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig ligt Brabant vol met leuke dijkjes, dus als je daar woont verveel je je niet.. Heb een route liggen van 250 km van alleen maar dijken, van hier tot in Duitsland. Laat maar weten mocht je interese hebben.. :]
 
Gelukkig ligt Brabant vol met leuke dijkjes, dus als je daar woont verveel je je niet.. Heb een route liggen van 250 km van alleen maar dijken, van hier tot in Duitsland. Laat maar weten mocht je interese hebben.. :]
Heb je die digitaal en zou je die mij dan willen mailen?


Linkjes naar websites met routes voor de GPS zijn ook welkom, al snap ik niet waarom dat niet gepost mag worden?????
 
Laatst bewerkt:
Thnx, lijkt me in dit topic wel op z'n plek, maar anderen kunnen ook op het icoontje van jouw website klikken zie ik :)
 
Heb je die digitaal en zou je die mij dan willen mailen?


Linkjes naar websites met routes voor de GPS zijn ook welkom, al snap ik niet waarom dat niet gepost mag worden?????

Tuurlijk mag dat gepost worden, sterker...dat linkje is al -tig keer gepost, zonder problemen.

Maar dezelfde gebruiker die keer op keer hetzelfde linkje post vinden we als crew wat minder. We zijn een forum, geen reclamezuil.

Vandaar dat we vriendelijk gevraagd hebben wat terughoudender om te gaan met het plaatsen van linkjes.

Helaas word dat nu wat uit z'n verband getrokken en schijnt nu de crew eea kwalijk genomen te worden... en dat is reden om wat prikkelende opmerkingen erover te maken merk ik :)


Zo, en nu weer On-Topic.... ik heb niets tegen reactie's maar we zijn al via mail hierover al bezig, op die manier hoeven we ook dit topic niet nog verder om zeep te helpen.
 
voila

http://gpstracks.nl/ov-motor-nederland.php (GPStracks - Overzicht GPS routes en tracks voor de motor en auto in Nederland)
 
Terug
Bovenaan Onderaan