Toyrun stichting "Actie Stoomboot" 29 November 2009

De lijst is weer bijgewerkt en het officiële programma van de stichting is opgenomen in de OP.
 
De lijst is weer bijgewerkt en het officiële programma van de stichting is opgenomen in de OP.

Kleine vraag:

houden wij als MFers een inzamelingsactie onderling, en doneren wij dit bedrag in één keer.
Of doet iedereen die hieraan mee wil werken zelf een donatie op bankrekeningnummer: 96.61.90.939 van Stichting Stoomboot?

Of stel ik nu een hele rare vraag :P :+

Dit is voor het eerst dat ik van deze stichting gehoord heb en ik zou graag weten wat ik ongeveer kan verwachten en wat ik hier zelf aan mee kan helpen om dit goede doel tot een succes kan maken.
 
Kleine vraag:

houden wij als MFers een inzamelingsactie onderling, en doneren wij dit bedrag in één keer.
Of doet iedereen die hieraan mee wil werken zelf een donatie op bankrekeningnummer: 96.61.90.939 van Stichting Stoomboot?

Of stel ik nu een hele rare vraag :P :+

Dit is voor het eerst dat ik van deze stichting gehoord heb en ik zou graag weten wat ik ongeveer kan verwachten en wat ik hier zelf aan mee kan helpen om dit goede doel tot een succes kan maken.

Wij als M'F'ers hebben in het verleden geen inzameling gehouden. Gedurende het jaar staan op vele (horeca)locaties in en om de stad Groningen collectebussen om geld in te zamelen. Dit geld (en dat van enkele sponsors volgens mij) is voldoende om ieder jaar mooie kado's te kunnen kopen voor de kinderen en afdelingen van beide groningse ziekenhuizen. De taak van de motorrijders is het "begeleiden" van de kado's naar de ziekenhuizen en tijdens deze tocht zoveel mogelijk de aandacht te trekken met hun aanwezigheid...

Mocht iemand nog aanvullingen hebben hierop, plaats dit dan vooral.

Edit: onderstaand stukje gevonden in het 2007-topic..

wij hoeven helemaal niks te doen, geld en dergelijk is of wordt nog ingezameld door heel groningen staan in kroefen en dergelijk collectebussen. de organisatie van actie stoomboot zorgt voor het speelgoed.

het enige wat van ons wordt gevraagd is om het geheel op te luisteren en de hele colonne van motoren te voorzien. want ook sinterklaas gaat mee in een harley zijspan.

ik heb nu twee edities mee gereden, en in 2005 heb ik voor motorfreaks een stukje geschreven onder de noemer " de glimlach van een kind"
http://www.motorfreaks.nl/general/de-glimlach-van-een-kind.html

wel is het gehalte harleys erg groot, maar dat k omt dat een deel van de organisatie betrokken is bij de harley club in groningen. maar supersports zijn meer dan welkom, en houdt de evenwicht tussen custum en andere motoren een beetje in balans ;)
 
Laatst bewerkt:
Als je wil doneren moet je even op de site kijken.

Ik rijd mee om te rellen *O*
 
Als je wil doneren moet je even op de site kijken.

Ik rijd mee om te rellen *O*

Nee, je rijdt mee omdat je het goede doel een warm hart toedraagt en je je eigen unieke kwaliteiten inzet om deze dag zoveel mogelijk luister bij te zetten ;)
 
'Toyrun stichting "Actie Stoomboot" 2009' > 'Toyrun stichting "Actie Stoomboot" 29 November 2009'
 
Wat een geweldig initiatief. Ik woon rondom Groningen en vind het lijkt me super om mee te doen. Alleen zit ik nog met een afspraak die ik ga proberen te verzetten.

Zodra ik meer weet, laat ik van me horen.
 
Laatst bewerkt:
jaah was super vorige jaar , en bikemotel waar we bunkten ook.
dus als ik vrij ben..................gaan we weer.
terug weg was vreselijk trouwens...
tom heemskerk
 
ik denk dat ik ook ga .
vorig jaar was ook leuk.
wel FF verlof regelen.
en het Bikemotel een bedje laten spreiden........ :z
 
als 't ff meezit kom ik weer met het spannetje

full
 
Ik heb inmiddels al 5 posters/flyers opgehangen van de Toyrun.

2 posters in het UMCG zelf
2 in verschillende winkels in Appingedam
1 in mijn eigen auto.
 
Ich bin dabei 8-)


@Longneck gaan er nog meer van het firestorm topic meerijden?

hoe meer zielen hoe meer vreugd

zie hierboven...Tiez en ik zijn volgens mij de enige noordelijke VTR-rijders die verder meegaan. Vanuit het Firestorm-topic is het voor de meeste mensen te ver rijden, zeker in combinatie met evt. slecht weer...
 
zie hierboven...Tiez en ik zijn volgens mij de enige noordelijke VTR-rijders die verder meegaan. Vanuit het Firestorm-topic is het voor de meeste mensen te ver rijden, zeker in combinatie met evt. slecht weer...

Dat is zelfde met zx9r-topic daar vinden ze Zeeland Grunn te ver (pussys ;) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan