Toyrun stichting "Actie Stoomboot" 29 November 2009

Longneck

MF veteraan
23 nov 2007
5.251
4
Groningen
Facebook
Beste MF'ers,

Zoals gebruikelijk de laatste jaren, zal ook dit jaar op de laatste zondag van November in Groningen weer de Toyrun van "http://www.actiestoomboot.nl (Actie Stoomboot)" gereden worden.

full


In voorgaande jaren hebben ook diverse leden van het Motor Forum deelgenomen aan dit geweldige initiatief:
"Het geluid van een Harley op een cassettebandje". Dit was de wens van een ziek kind dat in het ziekenhuis lag. En deze allerlaatste wens moest in vervulling gaan. Zo gebeurde het dat op een dag Zuster Siep, van het UMCG voorheen AZG, een motorrijder tegen het lijf liep. Zij vroeg hem of zij het motorgeluid van zijn Harley op band mocht zetten. Na bekomen te zijn van deze nogal ongewone vraag en zich enigszins herpakt te hebben, vroeg de motorrijder naar de achtergrond van deze nogal bijzondere vraag. Toen de motorrijder dit hoorde bood hij spontaan aan met de motor naar het zieke kind te gaan, om zo het karakteristieke geluid van een Harley live te laten horen. Na dit bezoek in het ziekenhuis en gezien te hebben wat het vervullen van een kinderwens met het kind en met de motorrijder zelf deed ontstond het idee om elk jaar rond Sinterklaas de zieke kinderen te bezoeken. Daarmee was de Toyrun een feit. En om dit jaarlijks te realiseren werd de Stichting Actie Stoomboot opgericht".

Hierbij dus weer een oproep om zoveel mogelijk motoren en hun berijders bij elkaar te krijgen. Kijk voor een indruk van voorgaande edities op de site van http://www.actiestoomboot.nl (de stichting "Actie Stoomboot") of hier op MF (editie 2007 en editie 2008).

Dit jaar start de Toyrun vanaf MC Haren in Hoogkerk. Hieronder vindt u het programma van die dag.

10.30 uur Verzamelen bij MC Haren

11.00 uur Vertrek van de toertocht

12.00 uur Aankomst bij Twinparts

12.30 uur Vertrek naar de Grote Markt

12.40 uur Aankomst op de Grote Markt

13.15 uur Vertrek van de Grote Markt naar UMCG

13.30 uur Aankomst UMCG

14.45 uur Verrtrek van UMCG naar Martini Ziekenhuis

15.00 uur Aankomst bij Martini Ziekenhuis

16.00 uur Einde Toyrun


Ad 1:
Een voorlopige deelnemerslijst:

- Longneck
- Snijboon
- BillyR6
- Sniep
- Inq
- BuuSie
- Ralph
- Pilatus
- Steentje
- Freek84
- Banzxr-bas
- Wooter
- Hillbil
- Str8pilot
- -Dré- (is aan het vergaderen zondag -O- )
- IKBENGEK
- Douwe333
- Maroko
- Oemoemenoe
- Moturist
- Snarfy
- djesurrr
- AppieVTR
- Tiez
- RodeRijder
- Emz
- The Vince48
- bartyboy + sr. ;)
- conducteur
- Evil6n'r
- Z-Jimmy
- Reintji + collega's
- Lisetjew
- Campinacoe
- Onie + Lein
 
Laatst bewerkt:
Als ik kan ben ik erbij ;)

het ging toch om het uitlaatgelduid, hè? O-)
 
Laatst bewerkt:
Beste MF'ers,

Een beetje vooruit lopend op de officiele bekendmaking van de planning, open ik toch alvast dit topic. Zoals gebruikelijk de laatste jaren, zal ook dit jaar (naar alle waarschijnlijkheid) op de laatste zondag van November in Groningen weer de Toyrun van "http://www.actiestoomboot.nl (Actie Stoomboot)" gereden worden.

In voorgaande jaren hebben ook diverse leden van het Motor Forum deelgenomen aan dit geweldige initiatief:
"Het geluid van een Harley op een cassettebandje". Dit was de wens van een ziek kind dat in het ziekenhuis lag. En deze allerlaatste wens moest in vervulling gaan. Zo gebeurde het dat op een dag Zuster Siep, van het UMCG voorheen AZG, een motorrijder tegen het lijf liep. Zij vroeg hem of zij het motorgeluid van zijn Harley op band mocht zetten. Na bekomen te zijn van deze nogal ongewone vraag en zich enigszins herpakt te hebben, vroeg de motorrijder naar de achtergrond van deze nogal bijzondere vraag. Toen de motorrijder dit hoorde bood hij spontaan aan met de motor naar het zieke kind te gaan, om zo het karakteristieke geluid van een Harley live te laten horen. Na dit bezoek in het ziekenhuis en gezien te hebben wat het vervullen van een kinderwens met het kind en met de motorrijder zelf deed ontstond het idee om elk jaar rond Sinterklaas de zieke kinderen te bezoeken. Daarmee was de Toyrun een feit. En om dit jaarlijks te realiseren werd de Stichting Actie Stoomboot opgericht".

Hierbij dus weer een oproep om zoveel mogelijk motoren en hun berijders bij elkaar te krijgen. Kijk voor een indruk van voorgaande edities op de site van http://www.actiestoomboot.nl (de stichting "Actie Stoomboot") of hier op MF (editie 2007 en editie 2008).

Zodra de stichting meer informatie publiceert/bekendmaakt, zal dit hier geplaatst worden!

Ad 1:
Een voorlopige deelnemerslijst:

- Longneck
- Snijboon
- BillyR6
- Inq
- BuuSie
- Ralph
- Pilatus


Count me in!! :}
 
zet mij er ook maar bij

Leuk idee man en ook bij vorst kan je gewoon rijden mensen dus niet zeiken en gewoon komen
 
Hallo Wouter,Op 29 nov. Verzorgen wij de toyrun weer voor 2009.Als het goed is word een dezer dagen de website weer bijgewerkt


29e november dussj

Ik denk dat wij er met de crew ook wel bijzijn 8-)
 
Laatst bewerkt:
hey wooter gaan we weer aan de helium ballonnen ;) of MF stickers plakken op kentekenplaat van een motor agent :+

dus zet me er maar weer bij
 
Terug
Bovenaan Onderaan