TR1(xv1000) motorblok van '82

leuke blokjes die tr1 tjes, dit kan je er ook mee doen!
full
 
Hallo,

Nog een vraagje dat misschien niet op zijn plaats is, helaas vindt ik heel weinig over de TR1, vandaar.
Ik wil een TR1 aankopen maar vooralleer ik dit doe zou ik graag weten hoe het zit met de leverbarheid van eventuele reserveonderdelen voor het motorblok. Ik heb de indruk dat er weinig of niets te vinden is op de tweedehandsmarkt. Is alles nog leverbaar door Yamaha? Dit is eigenlijk het enige wat me tegenhoud om de motor aan te kopen. Terecht of onterecht? Alle informatie is welkom. Ook rij indrukken van TR1 eigenaars zijn welkom. Dit laatste misschien via mail, kwestie van dit topic niet te erg te belasten met info dat er eigenlijk niet thuis hoort. Alvast bedankt!
mvg,
Luc
 
Een Tr1 is in basis gelijk aan de Xv920 rj (tourfiets met ketting)scheelt allen een kleine 80 cc.Maar als ik in het werkplaatshandboek kijk zijn de meeste onderdelen vrijwel identiek.(op de cylinders na dan)En van xv920-ers is genoeg zooi te krijgen zo her en der.
 
Nee is niet omgekat hoor!
Hij is van verschillende types inelkaar gebouwd.Origineel is niet echt hahaha.
Maar op wat kleinigheidjes de moeite waard.
En Luc onderdelen zijn er genoeg hoor je moet er alleen even wat tijd in stoppen en je hebt het al gelezen vrijwel alles is pastend te maken en voor de meeste nieuwe delen kan je nog steeds bij een dealer terecht.
 
Vraagje aan bad 2 the bones: Heb je de tank zelf passend gemaakt?Of laten doen?In dat geval zou ik dan mis het adres kunnen krijgen,wil ook van de originele tank af.
 
Terug
Bovenaan Onderaan