traaaaaag

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.785
149
A.
heren technischi...

het valt mij op dat vandaag en gisteravond het mf supertraag is...
het opvragen van een topic duurt minimaal 10 sec....

het editen van een post gaat iets sneller..maar dan nog is het vergeleken bij andere tijden een stuk langzamer...

natuurlijk eerst ff me eigen verbinding gecheckt...en aan deze kant niet veel problemen...

any idea guys? :)
 
heren technischi...

het valt mij op dat vandaag en gisteravond het mf supertraag is...
het opvragen van een topic duurt minimaal 10 sec....

het editen van een post gaat iets sneller..maar dan nog is het vergeleken bij andere tijden een stuk langzamer...

natuurlijk eerst ff me eigen verbinding gecheckt...en aan deze kant niet veel problemen...

any idea guys? :)
idd! is errug traag, ook hier! en ligt niet aan mijn verbinding :N
 
b.....i.....j m.....i.....j d.....u.....u.....r.....d z.....e.....l.....f.....s h.....e.....t t.....y.....p.....e.....n e.....r.....g l.....a.....n.....g! :( :(

k.....l.....o.....t.....e m.....f :(














:+
jah ik merk het ook wel dat 't vrij langzaam gaat nu, en dat midden op een maandagmiddag :?
 
Ik ben er al naar aan het kijken...de db-server heeft het moeilijk.

[edit]
Ik heb het een en ander aangepast, lijkt goed geholpen te hebben.
 
das een nieuwe optie, de snelheid van het forum past zich aan aan je rijstijl. Slome rijder => sloom forum. Dus als je denkt dat het forum langzaam is dan moet je mss es wat aan je rijstijl gaan doen O-)
 
Het probleem is gelokaliseerd en hopelijk opgelost. Er lag nog ergens een lijk in de kast dat ik even opgeruimd heb. ;)

Het is onder voorbehoud, want ook de database server heeft nog wat aanpassingen nodig hier en daar.
 
volgens mij doen ze het gewoon expres, dan ff snel een nieuwe actie opstarten voor nog snellere server hardware! ;) ;) ;) :P :P :P
 
Beste Mona,

Ook vandaag niet supersnel internetten.....................

upload= bar langzaam.
reactie's zijn sneller te typen dan het verversen van de pagina.


Ik woon ook op het voeteneind misschien komt het hierdoor?

Wat kunt u doen?(tuurlijk wil ik helpen)












Nee hoor geen commentaar,merk het alleen ff op.



:+
 
Beste Mona,

Ook vandaag niet supersnel internetten.....................

upload= bar langzaam.
reactie's zijn sneller te typen dan het verversen van de pagina.

Ik woon ook op het voeteneind misschien komt het hierdoor?

Wat kunt u doen?(tuurlijk wil ik helpen)

Nee hoor geen commentaar,merk het alleen ff op.

:+

Mmmm, bij mij is ie in vergelijking met gisteren juist stukken sneller vandaag... *D
Wellicht worden de problemen eerlijk verdeeld, elk gebied zo nu en dan een trage dag... :P
 
Kan lezen wat ik wil maar hij is er niet sneller door.............. :+

@Kawamen je linkjes verwijzen twee keer naar het zelfde(of is je toetsenbord versleten :) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan