Traagheid

Mario64

MF veteraan
13 aug 2013
2.377
73
Sommige pagina's, waaronder Bookmarks, lijken 3+ s te kosten om te genereren. Dit is een beetje traag, is er iets mis op de server?

Heeft het iets met de https redirect te maken? Die zou 'instant' moeten zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht dat ik de enige was..

Echter, bij mij is iedere pagina zo traag, ongeacht mobiel of op de PC. Voorheen was dit niet het geval.
 
Ook hier hetzelfde, al een paar dagen.. Soms laadt alles heel snel, soms traag, en regelmatig gewoon helemaal niet. Dan zie je enkel de blauwe achtergrond en verder niets..

Bij mij voornamelijk op een iPad, maar op iPhone hetzelfde.. PC weet ik niet.
 
Gebruik alleen iPhone en ondervind al een week of 2 /3 hetzelfde
 
Laatst bewerkt:
Misschien komt de langverwachte nieuwe software eraan ,en gaat dat niet zo snel over :N :+
 
Net ook een privé bericht getikt, 3 paragrafen. Ik verstuur... komt nooit aan. En sinds een aantal dagen idd erg traag. Die 3 paragrafen ga ik niet meer tikken. :)
 
Hier hetzelfde. Als ik op "actieve onderwerpen" klik, duurt het soms letterlijk een halve minuut of meer voordat de pagina is ingeladen. Zéér irritant.
 
Tja, helaas wel. Eigenlijk bij elke pagina wel veel vertraging. Hij laadt dan voor 25%, gaat secondenlang op "pauze" en vervolgens laadt hij in 1 keer door.
 
Maar is er bekend wat het is? Dag 6 nu, het jaagt mogelijk wel bezoekers weg en MF is al zo lekker rustig met de komst van social media. :)
 
Dat zou nog kunnen. Dat de database moet worden overgezet naar het nieuwe systeem en dat veel resources trekt. Er staat ook voor 17 jaar aan gelul in he. :+
 
Kan de beheerder ff turbo indrukken

DZdnUOuVQAA1lNJ.jpg
 
Net als Jan denk ik dat vandaag of morgen de nieuwe software komt.


:t

Anders was toch allang 1 van de bazen hier geweest dat we niet zo moeten zeuren :N ,

T is wel tergend traaaaaaaaag nu dat wel :Z ,
eigenlijk denk ik dat ze niemand willen overhouden van de ouwe meuk,
en met frisse mensen een nieuw iets willen gaan doen :9

ik hoor niet bij de ouwe meuk :N
 
Laatst bewerkt door een moderator:
:t

Anders was toch allang 1 van de bazen hier geweest dat we niet zo moeten zeuren :N ,

Na bijna een week traagheid mag er best wel een nieuwsbericht volgen waarom de boel zo traag is, om een beetje begrip te creëren. Maar goed, zo denk ik er over. 8-)
 
Ik ben dus niet de enige die er last van heeft. Ook hier duurt het vaak een halve tot 1 minuut, eer iets geladen is, en dan vervolgens weer even op de snelheid die ik gewend was.
Om dan vervolgens, als ik de site ververs omdat ik even ergens anders mee bezig was weer zo traag te zijn als dikke stront.
Ik heb het zowel op mijn PC als op mijn mobieltje (android).

Maar goed het zal, zoals Jan zegt wel iets met de nieuwe software te maken hebben.
Irritant is het wel, maar ik geef toch niet op, :+ ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan