Trackdays4all Assen, geschikt voor beginners?

thenico

MF'er
8 mei 2013
194
73
Goedemiddag,

Ik ben voornemens een trackday op Assen te gaan doen, nu zag ik dat Trackdays4all dit aanbiedt, echter zonder instructie. Nu zitten hier vast ervaringsdeskundigen
Is mijn eerste keer op Assen dus vroeg me af of dat een beetje te doen is voor beginners zonder enige vorm van instructie. Plaatsen ze ook pionnen bij de rem/stuur/apex punten (voor een beginner als mijzelf nogal belangrijk) of moet je alles zelf uitvogelen?

Zat wat filmpjes te kijken op youtube maar zie daar geen enkele pion? (zal wel spannend rijden zijn als iedereen in de beginnersgroep maar wat aanklooit qua lijnen :S)

Dank u voor de tips/adviezen alvast!
TheNico
 
Kan je dan niet beter met een andere organisatie rijden die wel mer instructeur aanbied ? Crt, racecracks oid
 
Heb wel Zandvoort een paar keer gedaan en daar kom ik prima rond, maar daar lagen pionnen wat het wat overzichtelijker maakt (zeker als je de baan niet kent zoals in dit geval).
Helemaal zelf uitzoeken heb ik nog niet hoeven doen..
 
Heb wel Zandvoort een paar keer gedaan en daar kom ik prima rond, maar daar lagen pionnen wat het wat overzichtelijker maakt (zeker als je de baan niet kent zoals in dit geval).
Helemaal zelf uitzoeken heb ik nog niet hoeven doen..

En wat voor tijd heb je alleen/zonder instructeur in Zandvoort gereden?

Maar wat Reanne al zegt, er zijn genoeg organisaties die begeleiding aanbieden. Ook bv en halve dag begeleid en dan vrijrijden.

Het klinkt namelijk alsof je erg weinig ervaring hebt.
 
Tenzij er het een T4All ervarings deskundige zich meld die 2:32 op cpz kan vertalen naar Assen en de tijden in een groep kan indelen...

Beste ff naar T4All mailen en je CPZ rondetijd doorgeven. Dan zeggen zij wel of het verstandig is om Assen zonder instructie te doen.
 
Met welke type motor rij je? (600/1000/circuit- of straatmotor)

Met 2.32 op ZV zou ik zelf liever instructie krijgen.
Dan leer je direct de goede lijnen........... en als je gelukt hebt met je instructeur krijg je ook nog een aantal tips.
Assen is niet moeilijk, maar wel erg vloeiend ...........na een paar ronden weet je wel hoe de bochten lopen. (ZV is moeilijker)

Als TS naar T4all mailt, ben ik wel benieuwd naar hun reactie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan