Tracker of Spotter?

Twee weken terug de motor ergens in een verlaten steegje in stad Leuven achtergelaten.
Half Leuven leuk afgewandelt, daarna de motor bijna niet meer terug gevonden.
Van de week in Zierikzee ook weer hetzelfde..
Wat is een goeie spotter of tracker om de moto op mijn iPhone meteen terug te vinden?
Wat raden jullie aan?
 
Twee weken terug de motor ergens in een verlaten steegje in stad Leuven achtergelaten.
Half Leuven leuk afgewandelt, daarna de motor bijna niet meer terug gevonden.
Van de week in Zierikzee ook weer hetzelfde..
Wat is een goeie spotter of tracker om de moto op mijn iPhone meteen terug te vinden?
Wat raden jullie aan?
Wat wil je nu? Weten welk model het is of een willekeurig iemand z'n motor tracken?
 
Met een aaifoon maak je een foto van je motorfiets wanneer je die ergens neerzet. Bij die foto komen gegevens te staan waar je hem terug kan vinden
 
Google maps slaat bij mij automagisch op als ik ergens parkeer. Hij weet zelfs of ik met de auto of motor onderweg was. Beetje freaky, maar ook handig en ze weten toch al alles van je.

heb nu een iPhone, maar android werkte dat jaren geleden ook al prima mee
 
@Clank:
Ik lanceer gewoon de vraag hoe jullie met al die jaren ervaring dit zouden oplossen en daaruit zou ik dan de beste dingen uithalen om te proberen.
Het gaat over 1: gewoon terugvinden maar
2: met zo’n klein kastje ergens erin kan bv. de politie de dief snel bij de lurven hebben.
Dus laat jullie ideeën maar los…
 
Twee weken terug de motor ergens in een verlaten steegje in stad Leuven achtergelaten.
Half Leuven leuk afgewandelt, daarna de motor bijna niet meer terug gevonden.
Van de week in Zierikzee ook weer hetzelfde..
Wat is een goeie spotter of tracker om de moto op mijn iPhone meteen terug te vinden?
Wat raden jullie aan?
Airtag.
 
Apple AirTag werkt prima, als je voertuig maar stil blijft staan. Voor jouw toepassing zou dit dus perfect kunnen maar een vlaggetje op Maps/kaarten werkt simpeler en je kan ook nog eens erheen navigeren in één moeite.
Hier een kleine nuance. Als je airtag vaak in de buurt komt van apple aparaten krijg je verl vaker een update.
 
ik heb een gps-tracker in mijn motor zitten.. zonder abbo en kost eenmalig 150 euro, nog nooit mijn motor verloren.
 
Komkommertijd op MF 8)7.

De een krijgt spookfacturen uit Portugal, en een ander weet niet meer waar zijn motor geparkeerd staat B|.
 
Terug
Bovenaan Onderaan