Tracker of Spotter?

Je loopt toch ergens een straatje uit/in... Maak een foto van de straatnaambordje en je loopt er zo weer met navigatie naar toe??

Of prik een gps punt zodra je van de motor afstapt..... En loop naar dat punt terug zodra je verdwaald bent.

Neem voor de zekerheid ook een papieren kaart mee en zet een kruisje waar de motor staat. Voor als je batterij leeg raakt na een hele dag wandelen en verdwalen in de stad. Als je daar nog niet over had nagedacht enzo
 
Het lijkt mij prima handig om dat ding op de kaart te kunnen volgen als die ontvreemd is. Zo in het verleden wel eens een busje net op tijd bij de grens gestopt richting ??? (P)
Het valt mij nog mee dat de verzekering nog niet hiermee op de proppen is gekomen.
Voor het parkeer probleem kan je het gebruiken maar een beetje nadenken doet dit ook oplossen.

Dit mischien wat?
404 page
 
Laatst bewerkt:
Het lijkt mij prima handig om dat ding op de kaart te kunnen volgen als die ontvreemd is. Zo in het verleden wel eens een busje net op tijd bij de grens gestopt richting ??? (P)
Het valt mij nog mee dat de verzekering nog niet hiermee op de proppen is gekomen.
Voor het parkeer probleem kan je het gebruiken maar een beetje nadenken doet dit ook oplossen.

Dit mischien wat?
404 page
Dat is niet duur, maar je moet dan nog wel een data abonnement nemen, die kosten ook snel 10 euro/maand. Bij die tracker die ik heb gekocht (150 euro) hoef ik geen maandelijkse kosten betalen en kan toch zoveel volgen als ik wil.
 
Gewoon een goedkope 2ehands telefoon kopen, onder je zadel monteren. Goedkoop prepaid simmetje erin. Functie searchmyphone activeren.
 
Hier een kleine nuance. Als je airtag vaak in de buurt komt van apple aparaten krijg je verl vaker een update.
Voor het gevraagde doel is het prima, iPhone geeft aan waar je de airtag het laatst hebt achtergelaten. Dus zolang de motor niet (door iemand anders) verplaats wordt, maakt het aantal updates niet uit...
 
TS viert zijn jubileum deze maand.
Een jaar zonder Motor-Forum
.:+
 
Laatst bewerkt:
In ieder geval kan je bij het afstappen even je locatie appen naar een bekende en later gebruiken om op terug te navigeren.
Er zijn natuurlijk meer manieren, maar dit even zonder extra software en of handelingen dan Whatsapp.
Bij diefstal helpt het natuurlijk niet. O-)
PSX_20220819_125945.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan