Trage internetverbinding

Ralfie

MF veteraan
10 jan 2002
13.804
513
Ik internet nog ouderwets, via de telefoonlijn. Ja, ongelofelijk, maar ze zijn er nog, de diehards. Nu is mijn verbinding (provider is TMFWeb) sinds een dag of twee, drie zo traag als dikke stront tegen de bult op.

Iemand van de IT'ertjes hier die suggesties heeft om deze toestand te verbeteren? :?

En nee, ik ga niet naar GoT. Jullie zijn mijn beste vrienden, en beste vrienden moeten elkaar altijd helpen :P :P :P

En niet zeggen: kabel nemen, doe ik ook niet. Mij te modern :)
 
Ik internet nog ouderwets, via de telefoonlijn. Ja, ongelofelijk, maar ze zijn er nog, de diehards. Nu is mijn verbinding (provider is TMFWeb) sinds een dag of twee, drie zo traag als dikke stront tegen de bult op.

Iemand van de IT'ertjes hier die suggesties heeft om deze toestand te verbeteren? :?

En nee, ik ga niet naar GoT. Jullie zijn mijn beste vrienden, en beste vrienden moeten elkaar altijd helpen :P :P :P

En niet zeggen: kabel nemen, doe ik ook niet. Mij te modern :)

misschien heeft TMFweb last van het KPN Quest syndroom :)

Er kunnen 100.000 verklaringen zijn, zal het nu effe niet weten
 
Dus omdat het kut gaat met het bedrijf werkt het netwerk ook niet mer goed? Da's lekker...gelukkig gaan mijn telefoongesprekken nog steeds even snel :P

Ik zal de postduif maar weer van zolder halen dan... :)
 
Dus omdat het kut gaat met het bedrijf werkt het netwerk ook niet mer goed? Da's lekker...gelukkig gaan mijn telefoongesprekken nog steeds even snel :P

Ik zal de postduif maar weer van zolder halen dan... :)
dat jij zo traag lult kan ik niks aan veranderen :+
 
KPN Qwest

nuff said...

Stierenstront. Heb begrepen dat er zo'n overschot aan glasvezel onder de grond ligt, dat wanneer men echt de stekker bij KPN QWest eruit trekt (of is dat nu al gebeurd, nee toch?) er nauwelijks tot geen verschil in performance komt.
 
Het is dus een KPN Qwestie :+ ?

Stierenstront. Heb begrepen dat er zo'n overschot aan glasvezel onder de grond ligt, dat wanneer men echt de stekker bij KPN QWest eruit trekt (of is dat nu al gebeurd, nee toch?) er nauwelijks tot geen verschil in performance komt.
Dr is ook wel een overschot aan glasvezel, maar dat heeft daar niets mee te maken. Als ze niet overschakelen op die vezels dan komt er alsnog een probleempje. En naar sommige bedrijven ligt maar 1 touwtje, en dat is de van KPN Qwest. En als die afsterft, dan heeft dat bedrijf dus gewoon geen verbinding meer. Hoe snel de rest van Nederland ook zal zijn :)
 
misschien heeft TMFweb last van het KPN Quest syndroom :)

Er kunnen 100.000 verklaringen zijn, zal het nu effe niet weten
Wat heeft het met KPN QWest te maken? Analoog modemverkeer gaat toch niet over het glasvezelnet van KPN QWest, of wel dan? :)

En daarbij, ik lees hier net dat KPN QWest tot eind juni in de lucht blijft.
 
Laatst bewerkt:
Als je analoog zit te bellen, geen probleem toch?
Probeer eens wat andere gratis providers.. zijn er zat voor analoog verkeer.. zolang je geen flatfee wil ofzo toch.
 
Wat heeft het met KPN QWest te maken? Analoog modemverkeer gaat toch niet over het glasvezelnet van KPN QWest, of wel dan? :)

En daarbij, ik lees hier net dat KPN QWest tot eind juni in de lucht blijft.

Voorzover ik het weet loopt de glasvezel tot aan de centrale, vanaf daar loopt je telefoonlijntje tot aan je huis.
 
Er word niet veel support en actie meer ondernomen op storingen en dat soort dingen.
veel providers hebben een overstap gedaan naar een extra lijn en dus hun netwerk omgebouwd.
Het kan zijn dat het trager word maar hoeft niet.
Bij chello lag het netwerk gisteravond er heel even uit voor de ombouw , maar mij hebben ze laten zitten ( met nog een aantal op dat segement)
 
Ik internet thuis ook nog met TMFWEB en heb daar de afgelopen dagen geen enkel probleem gehad eigenlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan