trailer trash

Kingcharles, ik bedank ook U voor dit ophelderende antwoord.
Ik denk dat ik het maar opgeef.
:z
 
Zo kwam ik ook eens een groepje motor rijders tegen op wat mooi verbouwde choppers. Die hadden de tekst "UMF" op hun jasjes staan. Dus ik vragen waarvoor die letters stonden.

"UGLY MOTHER FUCKERS"

Schoot er dus ook nix mee op, maar vondt het wel orgineel!! :)
 
Rob de Nijs gaat zijn (ver gevorderde)midlife-crisis ook te lijf met een Harley die vele male duurder zal zijn dan mijn VFR(dank voor het compliment ;) ), maar om dat nou een motorrijder te noemen.....
Rob de Nijs reed al motor toen zat jij waarschijnlijk nog in de luiers.
 
pfff, blijven jullie bezig?
Even ten gunste van het trailer trash...
De gemiddelde Harley die zij bereden is denk ik 3keer duurder als die crotchrocket van jouw. Van wannabe's is hier denk ik geen sprake.
In hoeverre zegt de prijs van iemands motor iets over het feit of ie een "echte"is of niet?In 90% van de gevallen zal dit toch eerder andersom zijn.

Rob de Nijs roels!!!
 
Slow om je uit de droom te helpen,wij zijn inderdaad een eenheid van woonwagenbewoners (veelal familie en aanverwant) die een gevoel nastreven wat ons al eeuwen in het bloed zit n.l. vrijheid vroegahh per paard en tegenwoordig via onze moderne paarden, Trailertrash als naam is inderdaad dan ook een ludieke knipoog naar de vaak bekrompen mening van de maatschappij. Wij zijn landelijk met ongeveer 600 vaste leden en daaromheen een grote bekenden en vriendenkring. Zoals ik jouw op de foto's zie kan ik je wel herineren, volgens mij kwamen we je op de terugweg ook nog tegen. Mijn motor is de oranje roadstar van SPS (de mooiste van Nederland)
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij kwam ik dat gietijzer laatst tegen op de a28. Kweetnietzeker, kreed ze zo teringhard voorbaaai op me <2000pleurie fiets da'k niet veel heb gelezen ;)
 
Wie kan mij meer vertellen over "trailer trash".
Ik reed de jongens achterop onderweg naar Breda harleydag.

thanks in advance,
Slow

Naschrift:
Bedankt voor de grappen en grollen weer...
Deze groep motorrijders kwam ik dus tegen onderweg naar Breda.
Eerst dacht ik met een bende te maken te hebben maar na het allemaal van dichtbij bekeken te hebben bleken ze er niets van een bende weg te hebben.
(getuige de zeer dure en smaakvolle Harley's, Italiaanse schoenen en het vriendelijk complimenteren van mijn Harley)

Check de pic hier onder.
Duidelijk zo? ;)
het is volgens mij geen MC maar een gewoon clubje zoals MF, wat ik zag waren hele dure motoren , met alle denkbare paintjobs en onderdelen.We zijn ze in renesse tegen gekomen.. leken mij mensen met veel $
 
Slow om je uit de droom te helpen,wij zijn inderdaad een MC van woonwagenbewoners en Trailertrash als naam is inderdaad dan ook een ludieke knipoog naar de vaak bekrompen mening van de maatschappij. Wij zijn landelijk met ongeveer 600 vaste leden en daaromheen een grote bekenden en vriendenkring. Zoals ik jouw op de foto's zie kan ik je wel herineren, volgens mij kwamen we je op de terugweg ook nog tegen. Mijn motor is de oranje roadstar van SPS (de mooiste van Nederland)

Thanks! Fijn om eindelijk iets va jullie te vernemen.
Niet gering voor een clubje! (600leden) en snap derhalve niet dat er niemand hier
ooit van jullie gehoord heeft.
Enfin, een vriendin van mij sprak nog met 1 van jullie bij OIT-HD ivm foto's die ze wilde sturen. Wellicht kan ik dat als nog voor jullie verzorgen.

Kan je mij op de hoogte houden van waar jullie evt een volgende rit naar toe maken? Zou graag eens de mooiste roadstar van dichterbij bekijken en gezamelijk een kopje thee drinken.

mvg
Slow
 
trailer is tevens aanhanger
kan ook een oplegger zijn :P
Slow om je uit de droom te helpen,wij zijn inderdaad een MC van woonwagenbewoners en Trailertrash als naam is inderdaad dan ook een ludieke knipoog naar de vaak bekrompen mening van de maatschappij. Wij zijn landelijk met ongeveer 600 vaste leden en daaromheen een grote bekenden en vriendenkring. Zoals ik jouw op de foto's zie kan ik je wel herineren, volgens mij kwamen we je op de terugweg ook nog tegen. Mijn motor is de oranje roadstar van SPS (de mooiste van Nederland)
:} is dat ook weer uit de wereld, kan ik weer lekker gaan slapen :P
 
ik zag wel kentekens uit verschillende landen in renesse... die oranje leek wel een arlen ness fiets , wel erg mooi niet ( meer ) mijn smaak.
 
@trailertrash:
Ik reed met wat vrienden met jullie Breda binnen tot aan waar julie parkeerden.
Wellicht heb je mij hier en daar een burnout(je) zien doen.

Hoor graag!
full
 
Slow als je foto's heb kan je ze mailen naar trailertrash@planet.nl
Ook als je wat wilt weten of te melden heb kan je dit mailadres gebruiken.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/121379/7416d1d5f9e74c8b4db607820f617088 (image0008.jpg)​
 
Leuke naam wel.

In Engeland kom je ook vaak van die vage clubnamen tegen.

Bijvoorbeeld
P.I.L. = Perverts in Leather
The Teafolk
Gready Pigs
Dangermouse
Old farts ( met inderdaad een minmum leeftijd van 50 )
Femme fatales
D.G.F. mcc = Don't give a fuck mcc

Trailer trash travelers is erg leuk gevonden.
 
ik kan je wel vertellen wie en wat trailer trash is ...wij zijn jongens geboren en getogen woonwagenbewoners die zelf hun eigen motorclub hebben opgericht we zijn ongeveer nu vanaf het begin (maart 2004 ) met 85 leden en we groeien nog steeds .
iedereen kan bij de club komen er zijn alleen 3 voorwaarden

1 je moet een vest hebben met onze naam ... kan je overal laten maken
2 je moet een motor bezitten maar wel een chopper maakt niet uit hoe oud of wat voor een
3 je moet WOONWAGENBEWONER zijn en dat zijn de enige voorwaarden :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan