trailer trash

ik kan je wel vertellen wie en wat trailer trash is ...wij zijn jongens geboren en getogen woonwagenbewoners die zelf hun eigen motorclub hebben opgericht we zijn ongeveer nu vanaf het begin (maart 2004 ) met 85 leden en we groeien nog steeds .
iedereen kan bij de club komen er zijn alleen 3 voorwaarden

1 je moet een vest hebben met onze naam ... kan je overal laten maken
2 je moet een motor bezitten maar wel een chopper maakt niet uit hoe oud of wat voor een
3 je moet WOONWAGENBEWONER zijn en dat zijn de enige voorwaarden :9

Stel nou, puur hypothetisch.

Ik heb een caravan en daar woon ik in de vakantie in.

Mag ik dan in het zomerseizoen ook lid worden?

[me]Flagg heeft overigens geen caravan, maar vroeg het zich af. ;) [/me]
 
...
3 je moet WOONWAGENBEWONER zijn en dat zijn de enige voorwaarden :9

Maar we hoeven niemand om te leggen of zo? 8-)

Nou ja, ik heb toch geen woonwagen dus helaas. Wellicht maar een eigen MC oprichten... "Household Trash" of zo.

S
 
Ik weet niet wie zich voor trailertrash (maar dan met een spatie tussen de woorden) uitgeeft maar hou je kutverhalen voor jezelf. Het is altijd makkelijk om anoniem bijdehand te zijn. Trailertrash is een door de MC's beschermde naam, dus een jasje laten maken kan inderdaad overal maar er mee aanlopen is niet aan te raden ookal zijn wij niet aanwezig!!!! En het verhaal choppers gaat ook nergens over.
 
Jongens, nicks stelen is idd not done. Laten we daar ff rekening mee houden!

Mijn intresse in Trailer Trash was heel onschuldig en zonder bij bedoelingen.
Het was gebaseerd op een zeer vriendelijk ritje naar Breda met (zoals eerder vermeld) een stel sympathiek uitziende en vriendelijke gasten.

Bedankt voor de reacties, Ik weet nu wat ik weten wilde dus dit topic mag afgesloten worden.
Slow
 
Laatst bewerkt:
Slow maak je eigen niet druk, maar zoals je zelf al hebt opgemerkt zijn er altijd van die imbecielen die alles beter weten maar wel anoniem. Ik kwam bij toeval via via jouw vraag tegen en heb daar door jouw goede bedoelingen op gereageerd. Verder heb ik niks met forums en dergelijke dus zal je mij of ons niet te vaak daarop tegenkomen. Zoals eerder gemeld als er iets is kan je me altijd ff mailen. Ik heb na je mailtje jouw adres ook dus tot later.
 
Duidelijk TT.

Ik heb persoonlijk ook een hekel aan dat anonieme gezeik tegen anderen.
Het is of vriendelijk of je komt in persoon commentaar leveren.
Enfin, geen zin om er meer tijd aan te besteden.
thanks
S
 
Duidelijk TT.

Ik heb persoonlijk ook een hekel aan dat anonieme gezeik tegen anderen.

Nee, jij zeikt en scheld gewoon onder je eigen naam. Hier 3 posts van je bestemd voor een mede MF´er in een topic over een CRX:
1)Feit blijft dat je een eikel bent.
2)JE BENT DE ZWAKSTE SCHAKEL ! TOT ZIENS DROL!
3) Prutser! Laat er aub een slotje op zetten want je zet je zelf steeds meer voor lul.
Ben je bezig met een training "integratie in de trailer trash wereld"
Goed bezig jochie :Z
 
Laatst bewerkt:
Ik ken jullie onderling probleem niet, maar toch graag uitleg of bijbedoeling van training "intergratie in de trailertrash wereld" want weet niet precies hoe ik dit op moet vatten.
 
Laatst bewerkt:
TT, trek het je niet aan.
Meneer de bikefreak kan z'n ei niet kwijt in de topic waar het begonnen is.
( Blik genaait )

Het heeft totaal niets met TrailerTrash te maken dus het is mij echt een raadsel waarom hij in eens onder dit topic verder moet gaan.
Wellicht is hij gewoon pissed off en doet hij dit uit rancune.
(zie ook Snap-on tools)

Wellicht is hij zelf mans genoeg om nog een uitleg te geven en zo niet dan graag volgende keer gewoon even je grote mond houden.
(druk ik me netjes uit of wat !) :X :(
 
trailer trash

benaming
scheldwoord
geuzennaam

over het algemeen volk wat onder het modaal inkomen verdienen en te dom zijn om te poepen. prototype aso dus.
Wonen dus in caravans en hebben meer meubels in hun tuin staan dan in hun huis-met-wielen.

motorblokken en allerhande roestende troep ligt over te slingeren -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan