training op de lansard in veldhoven

  • Onderwerp starter Anoniempje327
  • Startdatum
zit eraan te denken, maar idd die geluidseisen..moet nog es wat zien te fabrieken dan wil dat goed komen..
 
Ga zowieso ff kijken!. Als ik een zgn opvangbakje heb voor mijn drz-tje doe ik misschien wel mee ook. Is in de buurt en lijkt me een mooie ervaring.
 
Ook errug leuk :Y Hoe gaat dat nu Max? een beetje nitro in zo'n jeep?? }) }) :P ;)
Nope, Supercharger met 32/36 Weber :P :9

SamAccelFull.jpg



sorry, autoplaatje, maar ben er wel blij mee, is de enige in Europa !


:} *O* :}
 
Hebbie er de benzineaanhanger er achter hangen in het terrein of niet :? ;) ;)
(janneke zit in maastricht, wist je waarschijnlijk al ;) )
Op de weg haalt'ie de 1:10 niet eens inderaad, laat staan in terrein O-)

Groeten aan Janneke.........................maar dat zou betekenen dat er iets met de honden is....................dus eeehhhh ;)


Toch gaan we niet echt off-topic :X :X :X :N
 
@ v.d.v.

a.s. woensdag (29 juni) is er trouwens ook al een training en die is van 18:00 tot 19:45 op de landsard
 
@ v.d.v.

a.s. woensdag (29 juni) is er trouwens ook al een training en die is van 18:00 tot 19:45 op de landsard
Hoe weet je dat?
Ik weet nog niet goed wat ik er nou mee moet doen
Ik heb mijn motor nog wel maar hij staat eigenlijk te wachten op de levering van mijn nieuwe trialmotor.
Als ik nou op de lansard ga rijden ben ik bang dat ik het ga missen als ik hem straks niet meer heb.
 
Hoe weet je dat?
Ik weet nog niet goed wat ik er nou mee moet doen
Ik heb mijn motor nog wel maar hij staat eigenlijk te wachten op de levering van mijn nieuwe trialmotor.
Als ik nou op de lansard ga rijden ben ik bang dat ik het ga missen als ik hem straks niet meer heb.

Had ff een mailtje gestuurd aan Marcel van Drunen ivm mijn soesje SuMo of dat een mogelijkheid is. Daarin zei hij dat. Ga zowieso wel kijken die zondag. Woensdag gaat me niet lukken.
 
Ik weet niet of ik zelf ga rijden.
Ik moet mijn demper veranderen, mijn banden wisselen en nog 25 euro betalen voor anderhalf uur terwijl je in emmen 7 uur de tijd krijgt voor dat geld.
En dat is waarschijnlijhk maar voor 1 keer omdat ik mijn motor niet lang meer zal hebben.
Mischien ga ik ook maar kijken, dan kan ik gelijk mijn nieuwe camera proberen.
 
http://www.marcelvandrunen.nl/

Is er iemand hier die daar gaat rijden?
Ze stellen wel strenge eisen aan de uitlaat.

Ik op zekers.
Tof dat eindelijk iemand het weer heeft geregeld.
Heuu-MARCEL !
Misschien toch wat weinig interesse voor die wat prijzige Yamaha-workshop.
Eisen aan de uitlaat (originele off road demper) zijn denk ik normaal.
Ik rij trouwens tegenwoordig sowieso met dat ding rond. In de stad vind ik een beetje herrie ook wel grappig maar het is niet meer van deze tijd om met een open pijp door de bossen te gaan brullen. Het zal wel niet lang meer duren voordat ook crossterreinen er aan zullen moeten geloven.
Gelukkig wat dat betreft kwam die Eur. grondwet er nog ff niet door.
25 eur: ach, dat zal het wel moeten kosten dan. Kan ik me net af en toe permitteren. Ik vind als Nederlander toch alles te duur. Ik ben allang blij dat we weer op een baan in de buurt kunnen.
Laten we het niet weer verknallen. Ik weet dat de baaneigenaar twijfelt omdat ie bang is voor krassen van bv voetsteunen bij valpartijen. Bij regen schijnen die krassen erg lastig te zijn voor karters omdat er water in blijft staan.
Misschien moeten we dat wel voor zijn door van die kunststof scratch pads aan de voetsteunen te monteren. Is op veel indoorkartbanen al verplicht.
Valdoppen hebben de meesten geloof ik sowieso al. Kosten vallen ook wel mee, uiteindelijk verdien je ze terug.
 
Ik ga ook rijden als er een of twee vrienden meegaan. Anders heb ik geen vervoer...

Er zijn 2 plekken vrij (voor mij en een vriend van me), maar nu kan hij niet...
Nou ja, ik ga iig proberen vervoer te regelen zodat ik ook kan rijden!
 
Ik heb een berichtje gehad van marcel van drunen.
Ze gaan in 2 groepen rijden gevorderden en beginners appart.
Er is maar 1.5 uur de tijd dus mag je maar 3 keer 15 min. rijden.
;(
 
Ja, daar baal ik ook van :(

2 uur in een bus zitten en dan 45 minuten rijden...niet echt rendabel.
Maar ja, alles beter dan Emmen, dus lol heb ik er vast wel ;)
 
Ik heb een berichtje gehad van marcel van drunen.
Ze gaan in 2 groepen rijden gevorderden en beginners appart.
Er is maar 1.5 uur de tijd dus mag je maar 3 keer 15 min. rijden.
;(

Op zich is dat nog niet zo verkeerd. Ik zou ook nog wel een vierde heat kunnen en willen rijden, maar dan is bij mij de pijp toch wel een beetje leeg. (ouwe vent) Mijn ervaring is dat ik op de kartbaan aardig snel aan mijn trekken kom.
Bovendien is het natuurlijk gewoon een kwestie van beschikbare tijd en het aantal rijders en hun vaardigheid. Als er maar een paar beginners zijn die het aardig doen, dan vinden die het misschien wel tof om de laatste heat met z'n allen te rijden. Zo kunnen ze zich ook het snelst aan de gevorderden optrekken.
(Ik zie mezelf als een gevorderde beginner, ik probeer vaak als ik er lekker inzit een extra heat met de gevorderden mee te pikken.)
Persoonlijk zie ik die woensdagavonden wel zitten. Dan kan er ook langer getraind worden.
In de weekends zijn er zo vaak andere 'verplichtingen'
:X
 
Ja, daar baal ik ook van :(

2 uur in een bus zitten en dan 45 minuten rijden...niet echt rendabel.
Maar ja, alles beter dan Emmen, dus lol heb ik er vast wel ;)

Ehh.. Waarom is dat beter dan Emmen? Emmen is 2 uur in de bus zitten en dan de hele dag rijden.
 
Ehh.. Waarom is dat beter dan Emmen? Emmen is 2 uur in de bus zitten en dan de hele dag rijden.

Eindhoven-Emmen in twee uur met m'n trailertje, dat ga ik lang niet redden vrees ik.
TEERING wat is dat toch ver weg. Ik wist wel dat Almelo zelfs nog verder weg was dan Apeldoorn, maar er komt echt geen eind aan. Komt er ook nog een kapitaal aan benzine bij...
:Z B|
 
Eindhoven-Emmen in twee uur met m'n trailertje, dat ga ik lang niet redden vrees ik.
TEERING wat is dat toch ver weg. Ik wist wel dat Almelo zelfs nog verder weg was dan Apeldoorn, maar er komt echt geen eind aan. Komt er ook nog een kapitaal aan benzine bij...
:Z B|

Ja, voor jou is het inderdaad niet te doen maar voor DudeRuud maakt het niet zoveel uit of hij nou naar Emmen of naar Veldhoven rijdt. Dan zou ik toch liever naar Emmen rijden (ondanks dat laatste klotestuk)
 
Ik ga zaterdag mee met duderuud, maar mij lijkt emmen ook beter om dat je veel langer kan rijden. In de toekomst is het mischien mogelijk om op meer kartbanen te rijden met een sm. Ik heb het zelf al gevraagd in driebergen maar daar wilde ze er niets van weten
 
Ik ga zaterdag mee met duderuud, maar mij lijkt emmen ook beter om dat je veel langer kan rijden. In de toekomst is het mischien mogelijk om op meer kartbanen te rijden met een sm. Ik heb het zelf al gevraagd in driebergen maar daar wilde ze er niets van weten
Veldhoven kan trouwens goed glibberig zijn aan het eind van het rechte eind. Vooral 's ochtends kan de baan daar lekker nat zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan