Training van Motor.nl geannuleerd

Speedking2.0

MF veteraan
Donateur
24 jan 2020
6.786
16.621
Het zuiden van het Drentse noorden
Voor de 2e keer is mijn motor training bij Motor.nl geannuleerd. 1e x vorig jaar op 1 oktober, reden, te weinig inschrijvingen begreep ik. Voor de 2e annulering kreeg ik vorige week een bericht dat het wederom niet doorgaat, nu is er op het circuit van Lelystad een ander evenement geboekt.
Ik weet niet of ik nog een 3e poging ga wagen, is toch elke keer weer een teleurstelling. Ik wilde na bijna 40 jaar rijden wel eens kijken of ik nog zaken kan bijleren, of juist afleren.
Hebben meer mensen hier ervaring met het annuleren van Motor.nl of juist positieve ervaringen? Ik ben benieuwd.
 
Voor de 2e keer is mijn motor training bij Motor.nl geannuleerd. 1e x vorig jaar op 1 oktober, reden, te weinig inschrijvingen begreep ik. Voor de 2e annulering kreeg ik vorige week een bericht dat het wederom niet doorgaat, nu is er op het circuit van Lelystad een ander evenement geboekt.
Ik weet niet of ik nog een 3e poging ga wagen, is toch elke keer weer een teleurstelling. Ik wilde na bijna 40 jaar rijden wel eens kijken of ik nog zaken kan bijleren, of juist afleren.
Hebben meer mensen hier ervaring met het annuleren van Motor.nl of juist positieve ervaringen? Ik ben benieuwd.
Wat voor training zou het zijn dan?
Er zijn voldoende alternatieven volgens mij.

Zelf goede ervaringen met de bochten training van 2 the experience op Lelystad.
 
Wat voor training zou het zijn dan?
Er zijn voldoende alternatieven volgens mij.

Zelf goede ervaringen met de bochten training van 2 the experience op Lelystad.
Dat is voor mij ook duidelijk, dat was alleen de vraag niet. Ik ben benieuwd of een 2x toeval is? Als er ook positieve ervaringen zijn is toeval nog aannemelijk. Bij slechts negatieve ervaringen ga ik geen 3x poging doen en zal ik naar alternatieve kijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan