Trainingstopic voor de crossers..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen dank ;)

Ik zou zeker een setje aanschaffen, voorkomen is beter dan genezen ;) :Y

En ik vond het niet fijn toen ik de knie verdraaide :N

nu zijn ze allebei naar de klote denk ik :(
m'n andere had ik een jaar of 12 geleden al kapot
Waar kun je deze het best kopen??
kan dit via de verzekering??
 
kwam ook deze tegen. wat is het verschil, want ze zitten toch beide met een enkele band vast.
full
 
volgens mij kun je ze zelfs op maat laten maken ergens. hoorde ik een keer bij maat motorsport. Misschien moet je daar eens heen bellen want hij zit er zelf ook mee met kapotte knieen.
 
volgens mij kun je ze zelfs op maat laten maken ergens. hoorde ik een keer bij maat motorsport. Misschien moet je daar eens heen bellen want hij zit er zelf ook mee met kapotte knieen.

Maar dan zit je wel rond een prijs te denken met 3 nulletjes denk ik :X

Maarja, 't zijn wel je knieen..
 
Ik moet ook nog kniebraces hebben.
astrisk ofzo maar zijn haast niet aan te komen goedkoop.
Wie rijd er allemaal met braces ??
Wat zijn goede en wat niet ? Die van sixsixone bijvoorbeeld?
 
Kost wel wat voor de aanschaf, maar heb nu met de oude 4 seizoenen gereden!
Ik rij zelf met kniebrace van EVS. Heb altijd met het type RS7 gereden, heb nu de Nieuwe WEB versie binnen.
Las net dat iemand het over brace had die zelf gemaakt werden, die zijn van het merk CTI. Als je ze zelf laat maken 1200 euro per brace was mij toe vertelt. Somige zorgverzekeraars laten mits je iets met je knie hebt die dingen maken voor je! 2 kennisen op de crossen hebben dit namelijk ook gehad en kregen ze vergoed!

FF ontopic:
Dit weekend ben ik denk ik in Veldhoven te vinden...
 
Laatst bewerkt:
Kost wel wat voor de aanschaf, maar heb nu met de oude 4 seizoenen gereden!
Ik rij zelf met kniebrace van EVS. Heb altijd met het type RS7 gereden, heb nu de Nieuwe WEB versie binnen.
Las net dat iemand het over brace had die zelf gemaakt werden, die zijn van het merk CTI. Als je ze zelf laat maken 1200 euro per brace was mij toe vertelt. Somige zorgverzekeraars laten mits je iets met je knie hebt die dingen maken voor je! 2 kennisen op de crossen hebben dit namelijk ook gehad en kregen ze vergoed!

FF ontopic:
Dit weekend ben ik denk ik in Veldhoven te vinden...

hoe zit zo'n brace?
Weet je toevallig ook welke trainingspas ik nodig heb voor veldhoven?
Als m'n knie weer ok is, wil ik ook eens op een crossbaan gaan rijden.
ik heb een ktm met kenteken. moet ik nu ook zo'n knmv of mon pas aanschaffen?
 
hoe zit zo'n brace?
Weet je toevallig ook welke trainingspas ik nodig heb voor veldhoven?
Als m'n knie weer ok is, wil ik ook eens op een crossbaan gaan rijden.
ik heb een ktm met kenteken. moet ik nu ook zo'n knmv of mon pas aanschaffen?


Zo'n brace zit gwn goed. Wel even wennen vooral met staan. als je er 3/4x mee hebt gereden merk je het niet meer!
Je moet alleen wel opletten met broeken kopen, ze moeten wat breder zijn uitgevoerd anders dan is die zo stuk! Meeste merken hebben de broeken er wel al op aangepast.
Als je zou willen trainen in Veldhoven heb je een Trainingspas nodig. Veldhoven is knmv+mon dus maakt niet uit wat voor een trainingspas je aanvraagt, zou persoonlijk knmv doen, mag je op veel meer banen komen! Zelf rij ik mon, en ik koop er een knmv pas bij voor het trainen. En je hebt als voordeel als je een knmv pas neemt dan kan je ook nog verschillende enduro;s mee doen met je kenteken!
 
Zo'n brace zit gwn goed. Wel even wennen vooral met staan. als je er 3/4x mee hebt gereden merk je het niet meer!
Je moet alleen wel opletten met broeken kopen, ze moeten wat breder zijn uitgevoerd anders dan is die zo stuk! Meeste merken hebben de broeken er wel al op aangepast.
Als je zou willen trainen in Veldhoven heb je een Trainingspas nodig. Veldhoven is knmv+mon dus maakt niet uit wat voor een trainingspas je aanvraagt, zou persoonlijk knmv doen, mag je op veel meer banen komen! Zelf rij ik mon, en ik koop er een knmv pas bij voor het trainen. En je hebt als voordeel als je een knmv pas neemt dan kan je ook nog verschillende enduro;s mee doen met je kenteken!

bedankt voor je antwoord.
heb een aantal weken geleden de knmv al e-mail gestuurd, maar ik heb tot nu toe nog niets gehoord. :(
Wat betaal je eigenlijk alleen voor zo'n trainingspas?
 
Jackster waar heb je die web brace gekocht en wat heb je er voor betaald,

en een Mon pas kan je aanvragen bij de een club en kost 70 euro moet je wel eerst lid zijn .
 
nog mensen die dit weekend gaan rijden?
ik zaterdag hummelo, en zondag kijken naar de clubwedstrijd in arnhem, zou eerst gaan rijden, maar laat dat toch maar even zitten
 
Ligt de baan er mooi bij, laatste keer dat ik daar reed was het tot de naaf blubberen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan