Trainingstopic voor de crossers..

Status
Niet open voor verdere reacties.

RudiYZF

MF veteraan
24 dec 2006
1.752
0
Twente
Aangezien de "meeting topics" niet geaccepteerd worden in dit deel van MF leek het mij wel een goed idee om een topic aan te maken puur voor de trainingen van de crossers. :Y

Dit topic gaat dus niet alleen over Nunspeet van 8 maart... ;)

Gewoon een leuk topic over wat info over banen hier in NL en omstreken, en om even na te praten over het trainen zaterdag en zondag's 's avonds e.d. :Y

Daarbij ook wat info over meetinkjes e.d. :)

Ik hoop dat het dit keer wel mag blijven staan en het punt nu wel duidelijk is dat het hier thuis hoort :) en niet onder "Waar is wat te doen"
 
Aan het weer te zien kan het echte crossen weer beginnen :Y (als het zo ff blijft :P )

Als het over precies 1 maandje ook zulk weer is dan zitten we goed :)
 
Laatst bewerkt:
Reken er maar niet op. De jaargetuiden verschuiven een beetje, en de winter valt steeds later in. In maart kan het nog steeds vriezen en sneeuwen buiten!
 
helaas te goed weer. Baal er zo van nu net mijn elektronika kaduuk is van mijn xr :( Moet ik morgen maar met de fireblade rijden.

Maart wil ik beginnen met offroad rijden.. ben benieuwd wat mij te wachten staat

Gr JW
 
Vandaag met de oudste zoon van mijn vriendin wezen trainen op Axel (Zeeuws Vlaanderen).Baan werd behoorlijk zwaar als ik dat zo zag,bij verschillende rijders ging de koppeling eraan.Morgen ga ikzelf trainen in Wemeldinge of Rilland (Zeeland).
 
Wie heeft er al getraint op mill wanroij oss etc hoe is de baan daar ?
Ik hoop dat het weer zo blijft dan waag ik het volgende week weer een keer op. :D
 
Vandaag met de oudste zoon van mijn vriendin wezen trainen op Axel (Zeeuws Vlaanderen).Baan werd behoorlijk zwaar als ik dat zo zag,bij verschillende rijders ging de koppeling eraan.Morgen ga ikzelf trainen in Wemeldinge of Rilland (Zeeland).
Is Wemeldinge een mooie baan? Heb tot nu toe alleen maar op Rilland en 1 x Axel gereden, maar Wemeldinge ligt ook wel in de buurt voor me.
 
*O* Het weer is weer sinds tijden super! :)

Hopen dat het zo blijft :Y Zaterdag a.s. gaat mijn thuisbaantje weer open *O* (st. Isidorushoeve)

Voor 8 maart wil ik nog wel ff 1 of 2x getraind hebben op de baan :)

even voor diegenen die hier een overzichtje willen over Nunspeet:

Lijstje tot nu toe (26 leden, vlnr. Rijnummer, nickname, echte naam, motor + bj):

- 117. RudiYZF (Ruud): Yamaha YZ450F 2006
- 6. Wuppie cr250 (Mark): Honda CRF450 2002
- 12. niels-mx: Kawasaki KX125 2000
- cr500 stamper (Wouter): Honda CR500
- 43. Rémy43: Honda CR500
- 4. cr crosser (Paul): Honda CR250 2000
- 35. walliewallie (Waldo): Yamaha YZ125 2005
- 67. NielsCR500: Honda CR500, CR250 en CRF450
- 84. JanBen (Jeroen): Ktm EXC300 1999
- 6. Wuppie crf450 (Albert Jan): Honda CRF450 2004
- kx driver (Jeroen): Kawasaki KX125 1998
- Cr ate (Gjalt): Honda cr125 1999
- 23. Mario2T: Honda CR500AF 1998
- Barry86: Honda CRF450 2004
- Pendragon (Rick): Kawasaki KXF250 2006
- 111. Tinus 2-takt (Martijn) Honda CR500 2000
- 56. chrisscross (christiaan): CRF250 2006
- TerroRâ„ (Lambert): Beta 250 2008
- KX500freak (Menno): KX250 of camera
- 198. honda cr driver (Mark): Honda CR125 1997
- 2e kameraad kx driver: Suzuki RM125 2000
- 3. Quadje (Nanette): Chineze quad
- Repsol: Honda CR250 1994
- 3. Ty500 (Tommy): Honda CR500 1989 en Honda CR250 2002
- 46. Ventoux: Suzuki RMZ250 2007
- yovan-yzf: Yamaha YZ426F 2002


Verder gepraat over Nunspeet gewoon in dit topic dacht ik, want in "Waar is wat te doen" kijkt niemand... :N
 
Ik heb eventjes een vraagje, hoe kan je het beste het klemmen van je motor met je knieën trainen? Ik heb gister gereden... naja.. rond geprutteld over de cross baan, heuveltje --> kwam los & m'n voeten ook los van de motor en toen niet meer geland met m'n voeten op de stepjes, maar met m'n kruis op het zadel... *O*
 
Laatst bewerkt:
Vandaag mijn ego gedeukt..

Reed even de CRF door de straat en over de zandlaan. Kwam weer terug en ging de inrit op en nog even op het gas..en weg was de achterkant van de CRF... Pats...op mijn plaat! Motor helemaal heel en mijn ego behoorlijk gedeukt..
 
afgelopen zondag een aantal dennenboompjes geraakt.
Zit nu met een verdraaide knie ( waarschijnlijk afgescheurde meniscus)
Zijn er ook kniebeschermers die de kans op verdraaien vermindereren, of moet ik zo'n brace van cti oid aanschaffen?
 
Laatst bewerkt:
afgelopen zondag een aantal dennenboompjes geraakt.
Zit nu met een verdraaide knie ( waarschijnlijk afgescheurde meniscus)
Zijn er ook kniebeschermers die de kans op verdraaien vermindereren, of moet ik zo'n brace van cti oid aanschaffen?

Knie weer verdraaid, nu op zoek naar kniebraces

Ai, sterkte man!

Heb het vorig jaar 2x gehad, maar nu gelukkig geen last meer van..

Kniebraces verminderen de kans op verdraaing, maar neemt het niet helemaal weg. Ik heb er zelf nog geen ervaring mee. Ik koop waarschijnlijk een setje van van EVS. :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik, wuppie cr250 en honda125driver (en wallie wallie zonder motor:P) hebben zondag op Börger gereden. was hardstikke druk, maar baan lag er best mooi in!

2e rondje was k echt dood op.. had 3 maand niet gereden.. ook geen sportschool ofzo :$
ging later op de dag wel weer beter!

als het weer mee zit volgend weekend weer rijden! :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan