Traininsdag 1, Suzuka

Arckira

MF veteraan
15 jul 2002
12.732
26
..een dorp, bij Utrecht
Tjeezus, wat een teleurstelling zeg :( Kom ik daar vroeg m'n nest voor uit! '( Hier was dus echt geen lol( :+ ) aan :( Waar ik had gehoopt op hongerige coureurs (..net als catalunya..) leek dit heelemaal nergens op.. "Misschien houden ze rekening met het weer van morgen", werd er als commentaar gegeven...ja, dat doe ik denk ook maar...in m'n bed :( Ken ik later de video bekijken en doorspoelen als dat nodig is :Z Bah :r
 
zijn wel erg veel topics voor open weer...
ja het was niet het beste, maar ik vond het toch leuk om te zien.
beetje die pitstraat in enzo, als eerste keer van dit seizoen vond ik het wel leuk
 
Ik vond de Yamaha van barros wel heerlijk klinken :P
Daar kom ik morgen gewoon weer mijn bed voor uit.
En de zaterdag nacht trekken we gewoon door naar de zondag ochtend.
Dat is nog steeds minder vermoeiend dan de TT van Assen.
 
Jaaaaaaaa die Barros was :}

Wat een sound uit die nieuwe 'uitlaat' :9~

Wel jammer dat de Aprilia met demper rijdt '(
 
dag 2

wat een anticlimax zeg, jammer dat het zo nat was.
hoop maar dat poggiali het een beetje kan goedmaken morgen
en wat elias betreft; van mij hoeft ie niet te starten. hij wachtte veel langer dan poggiali en op het laatst ging ie het toch maar proberen. teveel druk en daar ging ie.
als hij mag meedoen dan katja ook :9~ (en vd lagemaat ook ja..)
 
ik denk dat Elias nog wel clementie krijgt van de wedstrijdleiding. Zoiets is in het verleden wel vaker gebeurd en men keek toen naar de tijden van de trainingen. Als iemand dan wel binnen de 107% zat, mocht ie gewoon starten.
 
Ze mogen ongetwijfeld starten aangezien Olive en Elias beiden Spanjaarden zijn en de belangen van Dorna er dus mee gediend zijn dat de heren gewoon starten.
 
Ik zou het belachelijk vinden,als drie of vier man hebben laten zien dat de 107% wel haalbaar was
Dan hadden ze met z`n allen vandaag net zo goed in hun bed kunnen blijven liggen
 
Ze mogen ongetwijfeld starten aangezien Olive en Elias beiden Spanjaarden zijn en de belangen van Dorna er dus mee gediend zijn dat de heren gewoon starten.
Nogmaals, mijn mening is als een coureur heeft laten zien in de trainingen dat ie binnen de 107% zit en vanwege uitzonderlijke omstandigheden (waaronder je het weer van afgelopen weekend zeker mag rekenen) buiten de boot dreigt te vallen, dat ie dan gewoon van start mag gaan tijdens de wedstrijd. En of het dan een spanjaard is of een rus doet verder niet terzake.
 
wel een klein beetje terecht, maar had het idee dat Elias het wel best vond zo omdat ie toch al zeker wist dat ie mocht starten. niet echt een goede mentaliteit.
 
Nogmaals, mijn mening is als een coureur heeft laten zien in de trainingen dat ie binnen de 107% zit en vanwege uitzonderlijke omstandigheden (waaronder je het weer van afgelopen weekend zeker mag rekenen) buiten de boot dreigt te vallen, dat ie dan gewoon van start mag gaan tijdens de wedstrijd. En of het dan een spanjaard is of een rus doet verder niet terzake.

Daar zit iets in, al is het niet mijn mening.
 
Terug
Bovenaan Onderaan