traject controle a12 woerden uigeschakeld?

@ zxr(on): een paar weken terug zag je de lampjes nog wel... maar nu ontbreekt het 2e portaal... tenminste... de overbrugging hangt er nog wel, de rest niet.
 
Utrecht richting Gouda werkt nog steeds niet zag ik vanmiddag, het portaal is nog steeds leeg.. houden zo ! ! ! :)
 
het 2e portaal is vandaag zelfs compleet weg... alleen de staanders zijn er nog, de overbrugging is weg.... zal vast wel weer opnieuw terugkomen binnenkort
 
Ik zag een tijd geleden een motorrijder tussen de lussen van de trajectcontrole rijden bij het einde van Den Haag (A12), ik zag hem slingeren dus ik keek wat die nou deed. Kan toeval zijn hoor, maar lukt dat nou echt dan? Want er zitten inderdaad wel open stukken asfalt tussen waar geen lus dwars ligt.
 
Ik zag een tijd geleden een motorrijder tussen de lussen van de trajectcontrole rijden bij het einde van Den Haag (A12), ik zag hem slingeren dus ik keek wat die nou deed. Kan toeval zijn hoor, maar lukt dat nou echt dan? Want er zitten inderdaad wel open stukken asfalt tussen waar geen lus dwars ligt.
IS hier op het forum wel vaker gezegd dat het werkt, om eerlijk te zijn doe ik het niet omdat "horen zeggen" en mijn bankrekening niet goed samen gaat :P
 
mooi kan ik tenminste gewoon 170 door pruttelen. ben ik weer 1 min eerder op mijn werk :]

ik zie op die a12 ook wel eens motorrijders heel bewust tussen de linker baan en de middenvluchtstrook over de witte lijn rijden, en dan gewoon vet hard door rijden. Zal wel werken want het waren over het algemeen woonwerk verkeer bmw's die ik het zag doen. Zelf heb ik het nooit getest.
 
Op 30 januari werkte het echt in beide richtingen, kreeg namelijk vandaag 3 prenten tegelijk binnen.
13.05 uur 17 km te hard 47 euro hoofdrijbaan links
14.48 uur 9 km te hard 17 euro hoofdrijbaan rechts

22.13 uur 23 km te hard 77 euro hoofdrijbaan links

Wat mij betreft een absoluut record!

Kortom, morgen toch maar weer even opletten, zonde van het geld.

Peter :}
 
Op 30 januari werkte het echt in beide richtingen, kreeg namelijk vandaag 3 prenten tegelijk binnen.
13.05 uur 17 km te hard 47 euro hoofdrijbaan links
14.48 uur 9 km te hard 17 euro hoofdrijbaan rechts

22.13 uur 23 km te hard 77 euro hoofdrijbaan links

Wat mij betreft een absoluut record!

Kortom, morgen toch maar weer even opletten, zonde van het geld.

Peter :}
Dat is een andere trajectcontrole, waarschijnlijk bij Utrecht, tussen Oudenrijn en Lunetten. Bij Woerden is hij namelijk maar 1 richting, van Utrecht naar Den Haag. Begint een stukje na het tankstation, en eindigt direct voor de afrit Woerden.

Maar het is inderdaad zonde van het geld... balen!
 
Ik zag een tijd geleden een motorrijder tussen de lussen van de trajectcontrole rijden bij het einde van Den Haag (A12), ik zag hem slingeren dus ik keek wat die nou deed. Kan toeval zijn hoor, maar lukt dat nou echt dan? Want er zitten inderdaad wel open stukken asfalt tussen waar geen lus dwars ligt.

Ja werkt! Ik heb het bij het 80 stuk op de parallelbaan gedaan en geen post gekregen.
Alleen op de hoofdbaan liggen ze wel helemaal door. Ook bij het 120 km (meern-woerden) liggen ze door. (Als ik er rij staat er altijd file en dan rij ik er zelden 120 }) )
 
sinds vorige week idd. Maar ze doen het nog niet volgens mij. De draadjes zijn nog niet aangesloten. Ze lichten ook nog niet op in het donker (voorheen paars). Of ze hebben hem nu onzichtbaar gemaakt.
Ik ga nu iig al wel weer met 129km/h op de teller eronder door, gewoon voor de zekerheid. Je weet maar nooit
 
Ik ben 10 februari voor het eerst op de motor naar mn vriendin gereden (vanaf Deventer naar Alphen ad Rijn dus via Utrecht-Woerden)

En toen ik daar aankwam vroeg mn schoonpa dus ook doodleuk of ik wel een de traject controle had gedacht.
Niet dus -O-
Ik heb af en toe zon 190 op de teller gehad, maar nog nooit een boete binnengehad.

Blijkbaar heb ik geluk gehad, want toen ik een paar weken later weer ging en geen boete binnen had heb ik gewoon weer gas gegeven.

Maar nu werkt hij mischien dus weer?

Btw, heeft iemand mischien een foto van die "portalen" geen idee hoe eigenlijk die opnemers eruit zien..
 
Ik ben 10 februari voor het eerst op de motor naar mn vriendin gereden (vanaf Deventer naar Alphen ad Rijn dus via Utrecht-Woerden)

En toen ik daar aankwam vroeg mn schoonpa dus ook doodleuk of ik wel een de traject controle had gedacht.
Niet dus -O-
Ik heb af en toe zon 190 op de teller gehad, maar nog nooit een boete binnengehad.

kan nog wel een paar weekjes duren, heb je nog even tijd om te sparen :)
 
Als de matrixborden (bij 80 km) (al is het er maar 1) niet of niet goed werken (Als is het bv alleen maar de rode rand die niet zichtbaar is), dat word er wel geflitst, maar worden de "bekeuringen" direct vernietigd! Gassen dus tussen kleinpolderplein en afrit rotterdam airport!
 
Als de matrixborden (bij 80 km) (al is het er maar 1) niet of niet goed werken (Als is het bv alleen maar de rode rand die niet zichtbaar is), dat word er wel geflitst, maar worden de "bekeuringen" direct vernietigd! Gassen dus tussen kleinpolderplein en afrit rotterdam airport!
gasze ;) :W
 
Geen idee of ze wel of niet weggehaald zijn. Maar wat ik merkte bij de trajectcontrole op de Utrechtsebaan (A12) bij Voorburg/Den Haag, was dat ik met de motor geen enkele bekeuring heb 'mogen' ontvangen. En met het koekblik wel... Dit terwijl ik zeker weet dat ik met de motor daar harder heb gereden...
 
Terug
Bovenaan Onderaan