traject controle a12 woerden uigeschakeld?

Masters

Die hard MF'er
7 mrt 2004
942
231
Nederland
Sinds een week valt me op dat die kastjes die dat mooie paarse licht geven als je er onderdoor rijd weg gehaald zijn. Aan het einde zijn ze weg en bij de start hangen ze nog maar lijken ze uitgeschakeld te zijn.

Iedereen rijd ook harder op het moment. Ben er gister maar ff voor de fun met de motor met 145 onderdoor gereden ipv 130 op de teller. Ben benieuwd.

Meer mensen die dit gezien of gehoord hebben? Hoop niet dat ze hem stiekem verplaatsen.
 
Gezien het feit dat die trajectcontrole er voor jouw veiligheid hangt, ben je bijzonder roekeloos ;)
 
Laatst bewerkt:
Gezien het feit dat die trajectcontrole er voor jouw veiligheid hangt, ben je bijzonder roekeloos ;)

hahahaha 8-)

Blijf het mooi vinden. Echt iedereen gaat daar normaal precies 125 a 130 op de teller rijden, en als het dan afgelopen is, hoppa vol op het gas.
 
zelfde idee als de 80kmzones ;), pure onzin/geldklopperij

vraag me af of ze er veel mensen mee bekeuren. zowiezo woonwerk verkeer weinig denk ik. Iedereen weet het. In het weekend misschien als er mensen rijden die het niet weten. Scheelt ook dat er enorme borden naast staan met daarop "trajectcontrole"......
 
Gezien het feit dat die trajectcontrole er voor jouw veiligheid hangt, ben je bijzonder roekeloos ;)

Ik vind die trajectcontrole's helemaal niet veilig, ik bedoel sta ik op de vluchtstrook mijn kenteken af te plakken omdat er zo'n trajectcontrole verderop is, vind jij dat veilig ?
 
Ik vind die trajectcontrole's helemaal niet veilig, ik bedoel sta ik op de vluchtstrook mijn kenteken af te plakken omdat er zo'n trajectcontrole verderop is, vind jij dat veilig ?

_O- _O-

Ik ga altijd op mijn stepje staan, en hou mijn andere voet voor de kentekenplaat. is ook niet echt veilig. :+
 
Tja,

Dan moet je maar een wegklappende kentekenplaat kopen.

Eigenlijk moet je jouw plaat met een druk op de knop door een plaat met dat nummer van die giga-eikel erop kunnen vervangen.




P.s. Zou Spee een motor hebben? ...... denkvannie.....
 
en wat dacht je van al die goldwings die achteruit rijden om niet geflitst te worden B|
 
Sinds een week valt me op dat die kastjes die dat mooie paarse licht geven als je er onderdoor rijd weg gehaald zijn. Aan het einde zijn ze weg en bij de start hangen ze nog maar lijken ze uitgeschakeld te zijn.

Iedereen rijd ook harder op het moment. Ben er gister maar ff voor de fun met de motor met 145 onderdoor gereden ipv 130 op de teller. Ben benieuwd.

Meer mensen die dit gezien of gehoord hebben? Hoop niet dat ze hem stiekem verplaatsen.


Het staat sinds gistere morgen weer aan hoorde ik net :+
 
Wie gepakt worden? Iedereen. Heb al van meerdere mensen gehoord dat ze gepakt waren met koekblik plus aanhanger. Net een paar kilomater te snel dus. (Tussen De Meern en Woerden)
Zullen er ook wel veel vrachtwagens worden gepakt.
 
Zag vanmiddag bij een collega op bureau weer fanmail van het CJIB liggen... Op de parallelbaan van de A12 (bij Utrecht) zit ook trajectcontrole, en daar had hij dus 88 gereden ipv 80 :X
 
Wie gepakt worden? Iedereen. Heb al van meerdere mensen gehoord dat ze gepakt waren met koekblik plus aanhanger. Net een paar kilomater te snel dus. (Tussen De Meern en Woerden)
Zullen er ook wel veel vrachtwagens worden gepakt.

tuurlijk wordt je gepakt als je te hard gaat. Wie is er dan ook zo stom om er te hard onderdoor te gaan???? Bedoel meer te zeggen dat vrijwel iedereen het weet en dus maar weinig mensen te hard rijden.
 
Het mooiste aan traject controles is: Ze 'bekeuren' er niet de massa mee die te hard rijden (want die zijn er vaak bekend) maar net de mensen die 'er voor een speciale gelegenheid' heen moeten, en er nooit komen. Echt IN en IN triest, pure geldklopperij, 'rij 80 in zn 5' voor een beter milieu: Principieel in zn 2.
 
Zag vanmiddag bij een collega op bureau weer fanmail van het CJIB liggen... Op de parallelbaan van de A12 (bij Utrecht) zit ook trajectcontrole, en daar had hij dus 88 gereden ipv 80 :X
Klopt, ik ben paar weken geleden met de auto ook gepakt. Deze week ook een brief uit Leeuwarden gehad (was mijn eerste).
Ik kwam met 100 aanrijden en zie borden 80, dus ik laat de auto uitrollen naar de 80 en ben zo netjes doorgereden. Uit de brief bleek dus dat ik een gemiddelde van 87 km/h had gereden, na correctie werd dit 84. Ik ben dus met een gemiddelde van 4km/h te hard gepakt. Kost me €14 _O-

Maar al die snelheidsbeperkingen zijn toch voor de veiligheid? Maar ik moet wel vol op mijn rem trappen om niet te hard door die trajectcontrole te rijden? Lekker veilig is dat :?
 
Ja en zo ben ik ook genaaid.
En ik woon er nog wel met mijn neus bovenop.
Volgende week weer een week lang in Den Haag werken en dus elke dag door die trajectcontrole heen.

Zal ik met mijn motor gaan of met mijn bus???? LOL

Groeten Kawamaus

Klopt, ik ben paar weken geleden met de auto ook gepakt. Deze week ook een brief uit Leeuwarden gehad (was mijn eerste).
Ik kwam met 100 aanrijden en zie borden 80, dus ik laat de auto uitrollen naar de 80 en ben zo netjes doorgereden. Uit de brief bleek dus dat ik een gemiddelde van 87 km/h had gereden, na correctie werd dit 84. Ik ben dus met een gemiddelde van 4km/h te hard gepakt. Kost me €14 _O-

Maar al die snelheidsbeperkingen zijn toch voor de veiligheid? Maar ik moet wel vol op mijn rem trappen om niet te hard door die trajectcontrole te rijden? Lekker veilig is dat :?
 
Tussen Utrecht en woerden ben ik ook gepakt. Met auto plus aanhanger, is een nog zo goed als nieuwe kar. Ligt als een blok op de weg, reed 96, boeten van 57 doekoes. Ging me net aangekochte motor ophalen :)
 
Het nadeel is wel dat je pas aan het eind van het traject ziet als de controle weer aan is.
dus even een weekje weg... men rijdt weer keurig 140 en dan ineens de boxjes weer terugzetten... komt iedereen veeeeeeel te laat achter $$$$$$

enneh:

Zag vanmiddag bij een collega op bureau weer fanmail van het CJIB liggen... Op de parallelbaan van de A12 (bij Utrecht) zit ook trajectcontrole, en daar had hij dus 88 gereden ipv 80 :X

dat is juist de baan waar ze de trajectcontrole aangeven. (staat 80 boven de weg)
op de middelste delen waar je 100 mag zit ook trajectcontrole en dat is nergens aangegeven.
zelfde trouwens bij Voorburg.... vanaf het prins claus plein is de controle al (staat 1 bord) maar pas na Voorburg staat het ook boven de weg aangegeven.
en je kan dus gewoon gepakt worden voor het stukje tussen prinsclausplein en voorburg de afrit (staat namelijk ook een meter op de afrit)
 
voor het geval Ts dacht dat ie uitstond als ie niet flitst....
die dingen flitsen toch niet meer met paarse lichtjes,
maken gebruik van infra rood toch tegenwoordig?
 
Terug
Bovenaan Onderaan