traject controle dordrecht?

gsxr750w telefonica

Die hard MF'er
22 apr 2004
622
0
rotterdam
wie kan mij vertellen wat die apparaten boven de weg zijn ter hoogte van dordrecht als je van de moerdijk af komt vlak voor de tunnel
een collega vertelde dat het traject controle is maar dan zou ik nu straat arm moeten zijn van de boetes
wie o wie?
 
Ik rijd nu al jaren Breda-Rotterdam vv. en niet altijd 100 O-) Ik denk, dat jij de apparaten bedoelt, die de hoogte van vrachtwagens controleren.

Greetzzz.
 
Ik rijd nu al jaren Breda-Rotterdam vv. en niet altijd 100 O-) Ik denk, dat jij de apparaten bedoelt, die de hoogte van vrachtwagens controleren.

Greetzzz.

nee hij bedoelt die cameras met gele lampen die onder het viaduct hangen waar de geluidswal begint.
 
klopt, het is een traject controle maar werkt al een poos niet meer, ik dacht dat het teveel papierwerk was toen. ik rijd altijd wel iets rustiger daar..

grtz
 
Oh sorry, ja die zijn volgens mij wel gewoon om de snelheid te controleren. Daar rijd ik in elk geval wel altijd 100 8-)
Voor een trajectcontrole heb je toch in elk geval meer dan 1 meetpunt nodig :?
 
Oh sorry, ja die zijn volgens mij wel gewoon om de snelheid te controleren. Daar rijd ik in elk geval wel altijd 100 8-)
Voor een trajectcontrole heb je toch in elk geval meer dan 1 meetpunt nodig :?

is wel leuk.. kom je hard aanrijden, zie je ineens iedereen vlak voor dat viaduct op z'n rem staan :P
 
is wel leuk.. kom je hard aanrijden, zie je ineens iedereen vlak voor dat viaduct op z'n rem staan :P

Klopt, daarom rijd ik daarvoor meestal op de middelste baan, hoef ik alleen mijn gas een beetje los te laten. Om daarna vol aan het gas te hangen om voor de tunnel op de 200 proberen te komen.





Geintje :+
 
jeah right... 250 bedoel je :X


overigens ben ik meerder malen met 120 eronderdoor gegaan en ik heb nog geen contributie moeten betalen aan het cjib :)
 
250 ?? Alleen als ik met jou meerijd en dan nog moet ik meetrappen 8-)

Sorry topic-starter, was ff off-topic. Maar leuk, weten we nu ook wie er regelmatig A16 pakt.

Greetzzz.
 
nou als je het echt wil weten ik rij er iedere dag met de bedrijfskoekblik
s'ochtends om naar gilze te rijden en s'avonds om terug naar rotterdam te gaan
 
Het gaat hier om een systeem voor snelheidscontrole. De bedoeling was dat de kentekens automatisch gelezen konden worden. Zoals veel andere experimenten is ook dit experiment mislukt omdat het percentage foutief gelezen kentekens wel erg hoog was.
Men heeft niet de moeite genomen om de troep op ruimen, en veel mensen denken nog steeds dat het systeem echt werkt. Let maar eens op hoeveel mensen er het gas los laten of zelfs boven op hun rem gaan staan.
Op dit stuk van de A16 (Moerdijkbrug <> Ring Rotterdam) loop je op twee plaatsen het risico geflitst te worden. Een favoriete stek is hmp 30,1, dat is het viaduct net voor de Esso (ri. Moerdijk) en net na de Shell (ri. Rotterdam).
Een nieuwe stek is bij hmp 37,8, dat is bij de nieuwe fietsers/voetgangersbrug vlakbij de afslag 's-Gravendeel.
Meer info kun je vinden op www.flitsservice.nl
 
Die dingen zijn een tijd geleden opgehangen... volgens mij was het een soort proef met infrarood ofso... was niet nauwkeurig.. Maar die dingen schrikken wel af natuurlijk, dus lekker laten hangen.
 
Het gaat hier om een systeem voor snelheidscontrole. De bedoeling was dat de kentekens automatisch gelezen konden worden. Zoals veel andere experimenten is ook dit experiment mislukt omdat het percentage foutief gelezen kentekens wel erg hoog was.
Men heeft niet de moeite genomen om de troep op ruimen, en veel mensen denken nog steeds dat het systeem echt werkt. Let maar eens op hoeveel mensen er het gas los laten of zelfs boven op hun rem gaan staan.
Op dit stuk van de A16 (Moerdijkbrug <> Ring Rotterdam) loop je op twee plaatsen het risico geflitst te worden. Een favoriete stek is hmp 30,1, dat is het viaduct net voor de Esso (ri. Moerdijk) en net na de Shell (ri. Rotterdam).
Een nieuwe stek is bij hmp 37,8, dat is bij de nieuwe fietsers/voetgangersbrug vlakbij de afslag 's-Gravendeel.
Meer info kun je vinden op www.flitsservice.nl

Ze staan tegenwoordig ook regelmatig bij afslag H.I. Ambacht / zwijndrecht aan beide kanten... heb er al één te pakken :(
 
Ik vind het ook maar wat vreemde dingen. Dagelijks rijd ik er voorbij en regelmatig vraag ik me af wat het nou werkelijk is. Trajectcontrole, lees ik hierboven. Maar ik kan geen tweede camerapartij vinden verderop. Zitten die net voor de Drechttunnel ofzo?

Ook ik rem er wat af, maar ben al talloze keren er te snel voorbij gereden omdat ik ze dan ff 'vergat'. En nog nimmer een liefdesbrief binnengekregen van het incassobureau (*ff afkloppen* ;) ).
 
welke tijden rijden jullie dan
ik rij in een rode fiat scudo met aertgeerts er op
misschien een keertje zwaaien?? :o

7:30 - 8:30 : van Breda naar R'dam

17:00 - 18:30 : van R'dam naar Breda

Ik rij op een zwarte suzuki SV650S. Zwarte helm, zwarte kleren met beetje rood in de jas. En zowat altijd met een zwarte topcase (behalve met vrijetijdsrit) achterop.
 
een entje verder zitten verkeerslichten daar hangt iets tussen

Je bedoelt vanaf Capelle a/d IJssel richting Breda, net voor de Brienenoordbrug op de driebaansweg? Op de meest linkse baan hangt een flitser aan een matrixbord. Zie er vaak genoeg mensen te snel voorbij racen, maar dat ding heb ik nog geeneen keer zien flitsen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan