Traject controle N270

20 sep 2017
29
31
Brabant
Even een rare vraag.
Is er toevallig iemand die al een boete heeft ontvangen op het stuk trajectcontrole n270 nabij Deurne?
Er staan borden langs de weg maar deze zijn momenteel afgetaped met rode tape. Nu hoop ik dat deze nog in testfase staat. Ik heb begrepen dat Flitsmeister zegt dat het al actief is en hoop dat gewoon is gedaan omdat ie elk moment geactiveerd kan worden.
Mvg
 
Die trajectcontrole gaat vanaf 28 september in werking. ( woon in Venray en staat hier op facebook). Dus opletten voortaan richting Venray-Helmond en weer terug!!! ) Er staan buiten dat de trajectcontrole dan aanstaat ook nog wat flitspalen!!! Groet : Cardanfreak
 
Die trajectcontrole gaat vanaf 28 september in werking. ( woon in Venray en staat hier op facebook). Dus opletten voortaan richting Venray-Helmond en weer terug!!! ) Er staan buiten dat de trajectcontrole dan aanstaat ook nog wat flitspalen!!! Groet : Cardanfreak
Zou je mij die link aub ff willen doorsturen?
 
Zou je mij die link aub ff willen doorsturen?
Heb zelf geen Facebook en ga ik ook nooit krijgen haha. Kan heel goed zonder. Heb ik van een bekende vernomen maar geloof me maar dat het echt 28 september ingaat. Woon zelf in Venray en stond hier ook in de weekkrant . De flitspalen tussen Venray en Helmond staan natuurlijk al wel aan... ( al jaren ) De flitspalen zouden verwijderd worden als de trajectcontrole echt in werking gaan... Dat vertrouwen moet je dan wel hebben haha 🤔
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan