traject controle op de afsluitdijk

Flame

MF veteraan
17 feb 2002
2.193
0
Schagen
Gisteren op verjaardag zat er iemand te beweren dat ze sinds een week of 2 traject controle op de afsluitdijk hadden geintroduceerd. Ik nog vragen van weet je dat zeker, want ik geloof daar niks van. Maar hij was zo overtuigd dat ik zelfs begon te twijvelen.

Kan iemand dit verhaal bevestigen of is er gewoon geen ruk van waar.
Ik hoop trouwens het laatse, want lekker het gas open trekken op de afsluitdijk zou ik graag blijven doen
 
oke max snelheid op de snelwegen is 120km/u... Had eerst gehoord dat er een percentage was dat je harder mocht rijden dan de maximum snelheid :?
was iets van 3% geloof ik of heb is daar helemaal niks van waar?
 
oke max snelheid op de snelwegen is 120km/u... Had eerst gehoord dat er een percentage was dat je harder mocht rijden dan de maximum snelheid :?
was iets van 3% geloof ik of heb is daar helemaal niks van waar?

Op een 80 weg, mag je dan 84...
Zoiets geloof ik.

Vaste pols/voet hebben om constant 84 te rijden :+

Bij trajectcontroles ga ik liever wat onder de max zitten.

Op Afsluitdijk...Niks gehoord/gezien en echt overheen gereden vrijdag.
Tis dus te hopen dat ze het niet sneaky hebben opgesteld ;)
 
Lijkt me best sick..trajectcontrole op de afsluitdijk...gebeuren daar soms veel ongelukken?
 
Lijkt me best sick..trajectcontrole op de afsluitdijk...gebeuren daar soms veel ongelukken?

Gaat toch niet om de ongelukken |( ;)

Gaat erom dat de kas gespekt wordt en volgend jaar nog weer meer dan dit jaar :P

Gebeurt amper wat volgens mij. Lees er hier nooit wat over iig.

Die dooieweg naar Den-Helder N9. Dat is een "raak voor een knaak"weg :(
 
Hmm, justitie wil cker van z'n geloofwaardigheid af in ruil voor een bom duiten (hoeren). Ik voorspel trouwens dat het amper rendabel wordt, zal ze leren (hoop ik).
 
Ik moet zeggen dat ik de argumentatie niet onredelijk vind (behalve misschien voor de N919, ik ken die weg niet).

[me]klaas;-) gaat schuilen voor de berg flame die nu wel zal komen...[/me]
Daarbij is gekozen voor trajecten waar veel snelheidsgerelateerde ongevallen gebeuren en waar de uitstoot van schadelijke stoffen door verlaging van de snelheid aanzienlijk kan worden verminderd.

Je moet lezen wat er staat en niet "hinein" interpreteren of er verkeerde conclusies aan verbinden.

De A4 ken ik heel goed, op dat stuk gebeuren idd veel snelheidsgerelateerde ongevallen. Dat zijn vooral ongevallen in de spits die worden veroorzaakt door gebrek aan snelheid (snelheidsgerelateerd) en te weinig afstand houden. De meeste ongevallen hebben dus niets te maken met te snel rijden.

Dat stuk autosnelweg ligt recht onder de preferente start- en landingsbaan van Schiphol (baan 24-06). Een startend of landend vliegtuig stoot meer aan schadelijke stoffen uit dan jij in je hele leven zult uitstoten, zowel persoonlijk als je voertuig(en).

GELUL dus.
 
klik op de link in mijn ondertiteling. als daar andere stukken worden vermeld, zet ik ze in de openingspost.
 
Dat stuk autosnelweg ligt recht onder de preferente start- en landingsbaan van Schiphol (baan 24-06). Een startend of landend vliegtuig stoot meer aan schadelijke stoffen uit dan jij in je hele leven zult uitstoten, zowel persoonlijk als je voertuig(en).

GELUL dus.
Die vliegtuigen mogen idd veel meer, maar das goed voor onze economie, werkgelegenheid op schiphol (zegt de haag). Te hard rijden kost ons alleen maar geld (maar wie wil er nou niet zijn verzetje). Diezelfde werkgelegenheid gaat wel ten koste v/d natuur, volgens hun tenminste want de ozonlaag zou kaputt gaan.

Ze zijn tegenwoordig ook naar de uitsoot a/h kijken wanneer er een vliegtuigmotor op de tekentafel ligt. Maar verwacht geen fenomenaal lage uitstoot.

Trouwens, waar doen we dat eigenlijk allemaal voor...ik bedoel, we vinden uitstoot slecht voor de natuur dus moet er rustiger gereden worden in/OP steeds schonere vehikels. Ik doel hier op het aantal tegenstanders van deze theorie die zeggen dat de opwarming v/d aarde een 100% natuurlijke cyclus is.

Nougoed, ik blijf lekker op 'milieuonvriendelijke' barrels rijden :P
 
....volgens hun tenminste want de ozonlaag zou kaputt gaan.

.....
Ach, over die ozonlaag hoor je ook niet veel meer nadat begin dit jaar het gat boven de zuidpool in een keer "onverwacht" :? verdween en sloot.

Dat hoor je pas weer als het gat groter wordt, begrijp je wel? :X
 
Gisteren op verjaardag zat er iemand te beweren dat ze sinds een week of 2 traject controle op de afsluitdijk hadden geintroduceerd. Ik nog vragen van weet je dat zeker, want ik geloof daar niks van. Maar hij was zo overtuigd dat ik zelfs begon te twijvelen.

Kan iemand dit verhaal bevestigen of is er gewoon geen ruk van waar.
Ik hoop trouwens het laatse, want lekker het gas open trekken op de afsluitdijk zou ik graag blijven doen

Uhm ....... lang genoeg die dijk. Halverwege een rook/uitwaaipauze inlassen? Is je gemiddelde zo weer "zoals het hoort".
 
Ach, over die ozonlaag hoor je ook niet veel meer nadat begin dit jaar het gat boven de zuidpool in een keer "onverwacht" :? verdween en sloot.

Dat hoor je pas weer als het gat groter wordt, begrijp je wel? :X
:^

Niet geheel "onverwacht": Al in 2001~02 werdt voorspelt dat de ozonlaag zich aan het herstellen is en in 50 jaar geheel herstelt zal zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan