traject controle

RR rtje

MF veteraan
12 mrt 2006
1.544
0
Hilversum
HEY mensen!!Ben aan het afwachten :9 of er wat uit komt na een bewuste poging met iets te hard rijde op de A-10 binnen ring.Is nu 4 weken geleden en heb nog niks gehoord. heb het beschaafd gehouden met 90 kmh. Voor een testje heb ik er wel een tientje of 3 voor over. Als ik de uitslag zeker weet dan laat ik het wel ff weten.

ben trouwens over de onderbroken streep gereden.

rijd het iedere dag en m'n collega's hebben ook nog niks gehad.


P.S. zou het voorlopig ook niet meer op de motor rijde -O- -O-
Heb m'n blade gister aan PUIN gerede en is nu LOS :N :N
 
ik las ergens dat de grens waarboven men een boete krijgt ligt bij
86 km/h.. dus 90 met aftrek van paar km/h zit je waarschijnlijk net onder de 86 km/h
dus volgens mij krijg je dan ook geen boete..

maar ja.. dat LAS ik ergens.. kweet het niet meer zeker..
 
ik las ergens dat de grens waarboven men een boete krijgt ligt bij
86 km/h.. dus 90 met aftrek van paar km/h zit je waarschijnlijk net onder de 86 km/h
dus volgens mij krijg je dan ook geen boete..

maar ja.. dat LAS ik ergens.. kweet het niet meer zeker..

Mij is gemeld dat het zonder corrictie gemeten word. Maarja we fgaan het wel zien *O* *O*
 
ik las ergens dat de grens waarboven men een boete krijgt ligt bij
86 km/h.. dus 90 met aftrek van paar km/h zit je waarschijnlijk net onder de 86 km/h
dus volgens mij krijg je dan ook geen boete..

maar ja.. dat LAS ik ergens.. kweet het niet meer zeker..

Mijn vriendin is met de auto gesnapt op de A10 west met 87 km/h, leverde een boete op van 14 euro.. :+
 
Het trajectcontrole systeem doet over een afstand meerdere metingen, op de A10 zijn dat er 3 of 4 over de hele ring-west.
Als je dus 100 hebt gereden en wil vervolgens 70 gaan rijden om gemiddelt goed uit tekomen helpt dat niet!

Als je over de strepen rijdt dan meet hij het hoogstwaarschijnlijk ook niet aangezien,je dan niet door de meting rijdt.
 
Kan iemand mij misschien vertellen hoe lang het ongeveer duurt voordat je een boete van een traject-controle kan binnenkrijgen? Las gisteren ook een topic hierover en moet elke dag over de A4 (Amsterdam-Nieuw-vennep). Ik dacht altijd dat de traject-controle pas na de afslag Nieuw-Vennep was, maar hij is er net daarvoor. |(
 
Kan iemand mij misschien vertellen hoe lang het ongeveer duurt voordat je een boete van een traject-controle kan binnenkrijgen? Las gisteren ook een topic hierover en moet elke dag over de A4 (Amsterdam-Nieuw-vennep). Ik dacht altijd dat de traject-controle pas na de afslag Nieuw-Vennep was, maar hij is er net daarvoor. |(

Mijn vriendin is met de auto gesnapt op de A10 west met 87 km/h, leverde een boete op van 14 euro.. :+


"Genaaid" op 21/03/06, beschikking binnen: 25/04/06

Ze reed 87 km/h, na meetcorrectie 84 km/h = 14,-.

Ps Ze werd "gepakt" om 01.30 's nachts... het was levensgevaarlijk op dat tijdstip en onverantwoord om daar tegen de 90 km/h te rijden.. :X
 
testen met wat voor een reden?

Er rijden me regelmatig grote en dure auto's voorbij als of het ze allemaal niks intresseerd en die misschien met de gedachte rijden van mij pakke ze toch nie.
En dacht misschien is er toch een mogelijkheid om het te omzeilen. We w8en rustig af
 
"Genaaid" op 21/03/06, beschikking binnen: 25/04/06

Ze reed 87 km/h, na meetcorrectie 84 km/h = 14,-.

Ps Ze werd "gepakt" om 01.30 's nachts... het was levensgevaarlijk op dat tijdstip en onverantwoord om daar tegen de 90 km/h te rijden.. :X

Aha, het is gelukkig ook maar zo dat ik een paar keer te hard heb gereden (ongeveer 130, met wind mee)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan